Skrevet av Emne: Mål fra kampene  (Lest 475253 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #240 på: Februar 08, 2008, 14:20:56 »
Bildene har kommet nå. Forferdelig svakt av Leeds. 2 sjanser kun. Elendig avslutning av Flo like før slutt, og Lucas hadde dessuten en fantomredning av de sjeldne på stillingen 0-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

langva

Sv: Mål fra kampene
« Svar #241 på: Februar 11, 2008, 15:06:10 »
Var kampen på lørdag så forferdelig dårlig at LUTV ikke våger å legge ut bilder fra den?
 

Leeds spilte heilt forferdlig kunne ikke se nokke så va positivt denne kampen. Men stemniga va rååå fikk frysninga da begynt og synge marching on togheter. mot doncaster hjemme
Henrik Høiberg Langva

Bjorn

Sv: Mål fra kampene
« Svar #242 på: Februar 14, 2008, 11:56:34 »
Mål fra Nottingham kampen? Noen ???
Marching On! 4276

Kickthemdown

Sv: Mål fra kampene
« Svar #243 på: Februar 14, 2008, 12:23:20 »

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #244 på: Februar 14, 2008, 18:35:43 »
Det var ein utruleg redning på streken av Forest, nesten fysisk umulig.
Eg hoppa til når eg såg den og trudde vi hadde skåra, men neida....

Billig straffe, men det vert ofte sånn når dommeren sjølv vet han har gjort feil tidlegere i kampen.

Vanvittig billig mål vi slipper inn.

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #245 på: Februar 14, 2008, 23:12:53 »
Det var ein utruleg redning på streken av Forest, nesten fysisk umulig.
Eg hoppa til når eg såg den og trudde vi hadde skåra, men neida....

Billig straffe, men det vert ofte sånn når dommeren sjølv vet han har gjort feil tidlegere i kampen.

Vanvittig billig mål vi slipper inn.



Målet vi slipper inn er latterlig enkelt, slapt forsvarsspill. Men det viser også viktigheten av å ha folk på kantene som er i stand til å slå gode innlegg, noe som er mangelvare i Leeds om dagen.

Synes ikke straffen var SÃ… billig, men at dommeren ikke blåser for den ene handsen er for meg uforståelig! Kanskje det ikke var med meningen, men han slår jo ballen ut av straffefeltet! Det verste med det hele er at dommeren står en halv meter ifra uten å blåse.

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #246 på: Mars 01, 2008, 17:22:47 »
 Det har blitt slutt med linker her til Leeds sine mål. Er det en spesiell årsak til det?
Super Leeds since 1968

RuneSve

Sv: Mål fra kampene
« Svar #247 på: Mars 01, 2008, 17:23:32 »
Har vel ikke vært så mye mål å vise i det siste.
 

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #248 på: Mars 01, 2008, 17:27:59 »
Har vel ikke vært så mye mål å vise i det siste.

  Mulig det, men noen har det da vært.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #249 på: Mars 03, 2008, 16:16:14 »
Høydepunkt fra kampen ligger nå ute på LUTV. Swindon med to gigantiske muligheter, og Leeds kun med en skikkelig sjanse som resulterte i mål. Virker som en noe heldig seier kanskje (fikk ikke hørt på kampen).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #250 på: Mars 03, 2008, 16:37:40 »
Flott mål av Kandol, utmerket innlegg av Prutts.
At Swindon klarte å heade over frå 2m på blank gåll er utrolig.
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: Mål fra kampene
« Svar #251 på: Mars 03, 2008, 17:20:35 »
Endre

isak

Sv: Mål fra kampene
« Svar #252 på: Mars 03, 2008, 17:53:44 »
Flott mål av Kandol, utmerket innlegg av Prutts.
At Swindon klarte å heade over frå 2m på blank gåll er utrolig.

haha, smule heldig som unngår baklengs der ja ::) Ser ut som ein heldig siger i fylgje høgdepunkta. Men heldige sigrar er like fullt sigrar! 8)

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #253 på: Mars 03, 2008, 20:32:39 »
Takk til dem som gir oss linker til Leeds-målene - linker som IKKE er fra LUTV. Det er nemlig noen av oss som ikke har det. TAKK!  :)
Super Leeds since 1968

isak

Sv: Mål fra kampene
« Svar #254 på: Mars 03, 2008, 21:29:04 »
Takk til dem som gir oss linker til Leeds-målene - linker som IKKE er fra LUTV. Det er nemlig noen av oss som ikke har det. TAKK!  :)
Signerer den. Takk Budda! :)

Will

Sv: Mål fra kampene
« Svar #255 på: Mars 04, 2008, 11:33:03 »
Huff. Heldig seier det der. Swindon burde kanskje hatt straffe, leeds redder på streken. Ikke særlig oppmuntrende akkurat. Synd at laget er SÃ… avhengig av at beckford og kandol skal lykkes.
WG

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #256 på: Mars 09, 2008, 14:45:55 »
Målene fra kampen i går er nå lagt ut på LUTV.

Og det vi kan si er vel at vi har flaks ved flere anledninger, for meg så ser det ut som om Bournemouth har flere sjanser enn det vi har. Og vi har flaks som ikke slipper inn mål.

Første målet vårt er forferdelig forsvars/keeperspill av Bournemouth, mens det andre målet er en fin gjenvinning av Howson som serverer til Kilkenny som fyrer av et bra skudd.

Ut i fra de bildene som er på LUTV så ser det ut som om Frazer er sitt samme gamle, det er ikke rare fintene som skal til før han blir satt ut av spill. Han dribler når han ikke skal, og taper noen dueller som gjør at Bournemouth kan gå rett i angrep.

Det som overrasker meg litt er at det ser ut som om Marques gjør en forferdelig dårlig kamp. Taper mange dueller som gjør at Bournemouth kommer til store sjanser. Og virker ellers veldig usikker både med og uten ball.

isak

Sv: Mål fra kampene
« Svar #257 på: Mars 09, 2008, 16:41:47 »

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #259 på: Mars 11, 2008, 09:09:19 »
   For oss som ikke har LUTV : Finnes det andre linker til målene?  På forhånd - takk!
Super Leeds since 1968

isak

Sv: Mål fra kampene
« Svar #260 på: Mars 11, 2008, 11:21:15 »
   For oss som ikke har LUTV : Finnes det andre linker til målene?  På forhånd - takk!
Sjå litt opp, so finn du ein link : ;)

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #261 på: Mars 11, 2008, 23:16:04 »
   For oss som ikke har LUTV : Finnes det andre linker til målene?  På forhånd - takk!
Sjå litt opp, so finn du ein link : ;)
Den må i så fall være godt gjemt! Det finnes ingen logisk vei i den linken.
Super Leeds since 1968

isak

Sv: Mål fra kampene
« Svar #262 på: Mars 12, 2008, 18:24:08 »
   For oss som ikke har LUTV : Finnes det andre linker til målene?  På forhånd - takk!
Sjå litt opp, so finn du ein link : ;)
Den må i så fall være godt gjemt! Det finnes ingen logisk vei i den linken.
Oisann, den var visst removed alt :-\ Prøv den her då ;) http://media.putfile.com/Leeds-v-Bournemouth-Highlights

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #263 på: Mars 12, 2008, 19:05:12 »
 Kjempebra! Takk til Isak.... :) :D ;D
Super Leeds since 1968

Leedsulf

Sv: Mål fra kampene
« Svar #264 på: Mars 18, 2008, 08:26:05 »
Har akkurat sett klippene fra lørdag, og det første jeg tenker på er hva i he## som kreves for å bli dommer i denne møkkadivisjonen.
Port Vale fikk straffe da Hughes fikk ballen i ansiktet. Ikke én spiller protesterte, men dommeren var sikker i sin sak.
I første omgang derimot, blir Freedman snytt for det som vel må være det klareste straffesparket jeg har sett på denne siden av årtusenskiftet. Vipper ballen forbi en utrustende keeper, som meier han ned.

Én ting er hvertfall sikkert - skulle vi klare opprykk denne sesongen, er det ikke pga hjelp fra dommerne.

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #265 på: Mars 18, 2008, 10:18:17 »
Har akkurat sett klippene fra lørdag, og det første jeg tenker på er hva i he## som kreves for å bli dommer i denne møkkadivisjonen.
Port Vale fikk straffe da Hughes fikk ballen i ansiktet. Ikke én spiller protesterte, men dommeren var sikker i sin sak.
I første omgang derimot, blir Freedman snytt for det som vel må være det klareste straffesparket jeg har sett på denne siden av årtusenskiftet. Vipper ballen forbi en utrustende keeper, som meier han ned.

Én ting er hvertfall sikkert - skulle vi klare opprykk denne sesongen, er det ikke pga hjelp fra dommerne.

Akkurat sett klippene jeg også. Vi scorer 3 flotte mål. Avslutningen til Rui er jo av ren klasse. Spesielt til å være en midtstopper. Freedman har 2 kalde og fine avslutninger.

Ellers må jeg si meg helt enig med the boy Eddie Gray her. Vi skulle hatt en SOLEKLAR straffe. Straffen Port Vale fikk er helt utrolig. Trengte ikke se bildene i slow motion engang for å se at ballen treffer Hughes midt i nøtta.

Hva med 3-3 målet til Port Vale? Synes kanskje spilleren som header klatrer og river litt i Michallik (?) i den situasjonen.

auren, som gleder seg til å se en scoringskåt Freedo på lørdag...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #266 på: Mars 18, 2008, 14:34:47 »
At dommeren ikke blåser straffe for oss er vel ganske så fantastisk, og hvordan han kan blåse corner der, skjønner jeg heller ikke. Og at dommeren greier å blåse straffe mot oss, er et enda større under. Det var vel her vendepunktet i kampen var, og hadde dommerne hatt øynene med seg så hadde det 100% sikkert blitt seier.

Men når det sies, så kan en ikke se vekk fra det faktum at vi glipper i forsvar nok engang. Jeg kan se gjennom fingrene på gode skudd, fine kontringer, flotte frisparkmål. Men når en mann får stå dønn aleine på 5 meter på et enkelt innlegg, så er det noe fundamentalt gale i forsvarsarbeidet.

Tredjemålet til Vale er heller ikke altfor vanskelig å gjøre noe med, Michalik blir for veik i duellen. En kan se at Valespilleren klatrer litt på Michalik, men ikke nok til at det er frispark. Vi kan heller stille seg spørsmålet om hvorfor ikke Michalik går tøffere inn i duellen, eventuelt gir Valespilleren et lite dytt før han hopper opp. For det er ikke mer som skal til for å forstyrre en spiller såpass mye at han ikke får til å gå opp i duellen.

Men det gledelige i kampen er at vi scorer 3 fine mål. Også får vi håpe på at Freedman fortsetter der han slapp!

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #267 på: Mars 18, 2008, 20:33:35 »
  Link til målene - anyone? (Ikke LUTV)
Super Leeds since 1968

JohnTiger

Sv: Mål fra kampene
« Svar #268 på: Mars 22, 2008, 11:39:06 »
http://www.youtube.com/watch?v=gMozhxiJMFg&feature=related

Ikke så bra, men det går da ann å se målene i alle fall :)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #269 på: Mars 22, 2008, 15:29:04 »
    Takk for den!  :D
Super Leeds since 1968