Skrevet av Emne: Mål fra kampene  (Lest 477064 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: Mål fra kampene
« Svar #480 på: Mars 01, 2009, 16:40:06 »
Er liksom ikke noe tilfeldighet at vi befinner oss i det serie systemet vi er i..
Men ta med det positive! :-p
UPS AND DOWNS!!!!!

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #481 på: Mars 01, 2009, 17:02:42 »
Horrible baklengsmål. Parker verkar svimmel på begge, og Ankergren på skikkeleg bærtur. Men heldigvis har vi Beckford :)

raggen

Sv: Mål fra kampene
« Svar #482 på: Mars 01, 2009, 19:56:29 »
er horribelt forsvarsspill ja.
Forever Leeds United!!!!!!!!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #483 på: Mars 01, 2009, 20:27:11 »
liker ikke Parker spiller ikke bra. hadde likt å sett white ???

lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #484 på: Mars 02, 2009, 00:59:22 »
liker ikke Parker spiller ikke bra. hadde likt å sett white ???

Vet ikke om jeg vil gi Parker så stor skyld for målene. I det første målet kommer Ankergren langende i fullt firsprang og gauler, og så stopper han helt opp. Har du storma så langt ut og atpåtil gitt lyd fra deg må du på ballen.

I det andre blir han skutt på av Rui, om jeg husker riktig.
- Leif Olav

flynn

Sv: Mål fra kampene
« Svar #485 på: Mars 02, 2009, 09:11:30 »
Enig med sistnevnte taler. Parker er uheldig ved begge målene, men jeg synes ikke det er fair å kalle det for store tabber av ham.
Håper at Grayson ser det på samme måte og lar Parker fortsette på backen. Jeg liker ham som type og håper han endelig klarer å etablere seg!

flynn

stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #486 på: Mars 02, 2009, 16:41:30 »
Førstemålet er på Ankergrens kappe, på andremålet til Scunthorpe er det FIRE passive Leeds-forsvarere som ikke tar ut EN enslig spiss. Som lederen i fireren er det Naylor som skal ta seg av snakkinga og taklinga når det er uklart hvem som skal gå i. Rævva forsvarsspill, regner med at fireren har fått seg en skyllebøtte før Oldham-kampen.

Oggy

Sv: Mål fra kampene
« Svar #487 på: Mars 03, 2009, 11:14:15 »
Oggy

Svada

Sv: Mål fra kampene
« Svar #488 på: Mars 08, 2009, 13:29:52 »
 

Oggy

Sv: Mål fra kampene
« Svar #489 på: Mars 08, 2009, 14:34:18 »
Nok en gang tapte duller som gjør at vi slipper inn mål  :-[
Når skal vi lære  ???
Oggy

Yeboah

Sv: Mål fra kampene
« Svar #490 på: Mars 08, 2009, 16:44:37 »
Herregud så svakt forsvarsspill. Vi er faktisk 3 mot 1 der på slutten, men mål imot :(

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #491 på: Mars 08, 2009, 19:29:23 »
Det er to måter å se på målene i mot. Enten så var det dårlig forsvarsspill, eller så var det gode prestasjoner av Bristolspillerne. Hadde det vært vi som scoret disse målene, så hadde det garantert vært bra spill og gode prestasjoner av oss. Men når det er Bristolspillerne som gjør dette så er det automatisk dårlig forsvarsspill.

Ja, det er til tider rufsete bakover, noe som vi ser på klippet som ligger på LUTV, men jeg velger å se like mye på det som gode prestasjoner av Bristol, som det var dårlig forsvarsarbeid av oss. For å si det sånn, vi har sluppet inn verre mål enn dette i løpet av sesongen.

På den andre siden, så burde vi selvfølgelig greid å holde ledelsen helt ut. Men nok en gang greier vi ikke det. Er det noen som har oversikt over hvor mange poeng vi har rotet vekk på denne måten denne sesongen?

DenHviteYeboah

Sv: Mål fra kampene
« Svar #492 på: Mars 08, 2009, 19:49:29 »
Det er to måter å se på målene i mot. Enten så var det dårlig forsvarsspill, eller så var det gode prestasjoner av Bristolspillerne. Hadde det vært vi som scoret disse målene, så hadde det garantert vært bra spill og gode prestasjoner av oss. Men når det er Bristolspillerne som gjør dette så er det automatisk dårlig forsvarsspill.

Ja, det er til tider rufsete bakover, noe som vi ser på klippet som ligger på LUTV, men jeg velger å se like mye på det som gode prestasjoner av Bristol, som det var dårlig forsvarsarbeid av oss. For å si det sånn, vi har sluppet inn verre mål enn dette i løpet av sesongen.

På den andre siden, så burde vi selvfølgelig greid å holde ledelsen helt ut. Men nok en gang greier vi ikke det. Er det noen som har oversikt over hvor mange poeng vi har rotet vekk på denne måten denne sesongen?
Jeg synes du skal ta en titt på målforskjellen vår.Da er det ikke nødvendig å se dette på så mange måter....

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #493 på: Mars 08, 2009, 20:06:25 »
Det er to måter å se på målene i mot. Enten så var det dårlig forsvarsspill, eller så var det gode prestasjoner av Bristolspillerne. Hadde det vært vi som scoret disse målene, så hadde det garantert vært bra spill og gode prestasjoner av oss. Men når det er Bristolspillerne som gjør dette så er det automatisk dårlig forsvarsspill.

Ja, det er til tider rufsete bakover, noe som vi ser på klippet som ligger på LUTV, men jeg velger å se like mye på det som gode prestasjoner av Bristol, som det var dårlig forsvarsarbeid av oss. For å si det sånn, vi har sluppet inn verre mål enn dette i løpet av sesongen.

På den andre siden, så burde vi selvfølgelig greid å holde ledelsen helt ut. Men nok en gang greier vi ikke det. Er det noen som har oversikt over hvor mange poeng vi har rotet vekk på denne måten denne sesongen?
Jeg synes du skal ta en titt på målforskjellen vår.Da er det ikke nødvendig å se dette på så mange måter....

Hvorfor skal jeg se på målforskjellen? Hva som har skjedd tidligere i år spiller ingen rolle for hva som skjedde i kampen i går. Målene vi slapp inn i går var mer gode prestasjoner av Bristol enn dårlig forsvarsspill av oss. Og slik har det ikke vært tidligere, da mange baklengsmål har kommet etter horribelt forsvarsspill.

Will

Sv: Mål fra kampene
« Svar #494 på: Mars 08, 2009, 20:22:00 »
rart å se på reaksjonen til beckford ved begge våre mål. Jubler han bare når han scorer selv eller? Resten av laget løper til for å gratulere becchio og snodgrass, mens beckford tussler for seg sjøl. Har beckford mista litt piffen? Mot Oldham var han utrolig uinspirert. Becchio løpte som et helvete gjennom hele kampen. Beckford oppførte seg som berbatov - lat og uinspirert. Men, jeg kritiserer han nå og så putter han sikkert to mål i neste kamp. Typisk det. Skulle ønske Beckford var litt jevnere i prestasjonene. Uansett ikke et premier leauge lag som er interessert i han når han er så ujevn.
WG

DenHviteYeboah

Sv: Mål fra kampene
« Svar #495 på: Mars 08, 2009, 22:38:39 »
Det er to måter å se på målene i mot. Enten så var det dårlig forsvarsspill, eller så var det gode prestasjoner av Bristolspillerne. Hadde det vært vi som scoret disse målene, så hadde det garantert vært bra spill og gode prestasjoner av oss. Men når det er Bristolspillerne som gjør dette så er det automatisk dårlig forsvarsspill.

Ja, det er til tider rufsete bakover, noe som vi ser på klippet som ligger på LUTV, men jeg velger å se like mye på det som gode prestasjoner av Bristol, som det var dårlig forsvarsarbeid av oss. For å si det sånn, vi har sluppet inn verre mål enn dette i løpet av sesongen.

På den andre siden, så burde vi selvfølgelig greid å holde ledelsen helt ut. Men nok en gang greier vi ikke det. Er det noen som har oversikt over hvor mange poeng vi har rotet vekk på denne måten denne sesongen?
Jeg synes du skal ta en titt på målforskjellen vår.Da er det ikke nødvendig å se dette på så mange måter....

Hvorfor skal jeg se på målforskjellen? Hva som har skjedd tidligere i år spiller ingen rolle for hva som skjedde i kampen i går. Målene vi slapp inn i går var mer gode prestasjoner av Bristol enn dårlig forsvarsspill av oss. Og slik har det ikke vært tidligere, da mange baklengsmål har kommet etter horribelt forsvarsspill.
Du har helt rett!Tidligere iår har det vært horribelt forsvarsspill.Nå er det bare generelt dårlig...Ta av deg Leedsbrillene ;)

HAD

Sv: Mål fra kampene
« Svar #496 på: Mars 09, 2009, 11:00:09 »
rart å se på reaksjonen til beckford ved begge våre mål. Jubler han bare når han scorer selv eller? Resten av laget løper til for å gratulere becchio og snodgrass, mens beckford tussler for seg sjøl. Har beckford mista litt piffen? Mot Oldham var han utrolig uinspirert. Becchio løpte som et helvete gjennom hele kampen. Beckford oppførte seg som berbatov - lat og uinspirert. Men, jeg kritiserer han nå og så putter han sikkert to mål i neste kamp. Typisk det. Skulle ønske Beckford var litt jevnere i prestasjonene. Uansett ikke et premier leauge lag som er interessert i han når han er så ujevn.

Jepp, tenkte akkurat det samme.....

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

mac_gyver

Sv: Mål fra kampene
« Svar #498 på: Mars 11, 2009, 11:48:25 »
det siste målet er noe av det beste jeg har sett:) konge ;D
litt bedre å se på LUTV. da får man med et perfekt angrepsspill
« Siste redigering: Mars 11, 2009, 11:49:57 av mac_gyver »
Pride of Yorkshire

Thomas

Sv: Mål fra kampene
« Svar #499 på: Mars 11, 2009, 12:42:45 »
Ser utrolig dumt ut det som skjer rundt straffen der.
« Siste redigering: Mars 11, 2009, 15:15:17 av Thomas »

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #500 på: Mars 11, 2009, 14:19:42 »
Det ser ut som han gjør det med meningen. ??? men vi vant jo ;D
« Siste redigering: Mars 15, 2009, 13:35:17 av olsen leeds »

bwirum

Sv: Mål fra kampene
« Svar #501 på: Mars 11, 2009, 14:43:48 »
3 knallbra prestasjoner, 1 litt flaksete og 1 usannsynlig dårlig straffe... jaja, får vel si oss fornøyd med det.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Oggy

Sv: Mål fra kampene
« Svar #502 på: Mars 11, 2009, 15:51:35 »
Patetisk oppførsel av Becchio  >:(

Men ellers herligheten selv  ;D ;D ;D
Oggy

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #503 på: Mars 11, 2009, 18:28:40 »
Det var ikkje snakk om dårleg straffe frå becchio, den var latterlig dårleg.
Stod i stil med oppførselen.
COME ON LEEDS !!

Andreas-H

Sv: Mål fra kampene
« Svar #504 på: Mars 11, 2009, 22:06:35 »
Han kan ikke ha følt seg så kul etter det der,først så krangler han seg til å ta straffa, så driter han seg loddrett ut.  ::)

Lars E

Sv: Mål fra kampene
« Svar #505 på: Mars 12, 2009, 02:58:42 »
Latterlig oppførsel av Becchio. Der sank han i mine øyne...

Ellers deilig med en storseier :D
Forever Leeds

Per-Stian


Per-Stian


Budda

Sv: Mål fra kampene
« Svar #508 på: Mars 22, 2009, 14:13:57 »
Det burde vel vært blåst for frispark til Leeds på det andre målet til Crewe. Han klipper han jo ned
Endre

Yeboah

Sv: Mål fra kampene
« Svar #509 på: Mars 22, 2009, 14:17:00 »
Det burde vel vært blåst for frispark til Leeds på det andre målet til Crewe. Han klipper han jo ned

Jepp, faktisk latterlig at han ikke blåser der. Uansett... DEILIG med seier :D