3 borteseire på rappen

Started by jarle, August 25, 2007, 22:20:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Sug på den gutter...

det er å blir leeeenge siden...
Vi har møtt 3 av de antatt bedre lagene i divisjonen (samt et lego-lag i cupen... )

4 seire og 8-2 i protokollen... meget meget bra!!!

2 hjemmekamper nå... Kan bli en drømmestart!!!

KeyserSoze

Intet annet enn imponerende sesongstart. Men vi har en bortekamp mot Pompey på tirsdag før de to hjemmekampene.

jarle

For å være ærlig... den driter jeg i... inn med ungutta bare for å vise klasse!!!

anker
gardner delph heath clapham
prutton howson bayly parker
flo elliot

DET VIKTIGE ER LIGAEN...Tror vi kan ha minimum 15 seire på de 20 første ligakampene
da er er vi med etter nesten halvspilt...

Runar

Delp som stopper? Flo fra start?

neinei...sats på cupen! Europacupen vil gi finansielle muskler [:D][:D]

---------Ankergren-----------

Gardner - Rui - Heath - Parker

Weston - Howson - Bayley - Delph(Westlake)

-------Elliot - Beckford-----------

Blir seier det

jarle

8 av 12 kamper idag ligger an til borteseier???

stian

Tre strake seire mot tre av de antatt beste lagene i divisjonen. Bare 13 poeng opp til direkte opprykk nå, og nå har vi to hjemmekamper (i serien) foran oss... Vinner vi de to kampene leter jeg frem opprykkshåpet!

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

TrJ

ja, selv om starten har vært fantastisk så har gutta våre vist en utrolig evne til å stå på helt inn. Det vil være avgjørende at den evnen vedvarer!

Terje, flyr høyt i kveld.. :-)
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

veteranen

Kan ikke annet enn å bli imponert over sesongstarten. Fire strake seire - inkludert tre bortekamper - er knallsterkt!

Men jeg mener likevel at det er på sin plass med en liten advarsel, før folk tar helt av: Hittil har resultatene vært bedre enn prestasjonene. Vi har i tillegg til dyktighet også hatt mye flaks. Vi kan ikke forvente at våre motstandere skal forsette med å ikke omsette sjanser og spillemessig overtak i tellende resultater. Før eller seinere vil prestasjonene gjenspeile seg i resultatene. Dette er uungåelig.

Så hvis vi skal fortsette den flotte trenden fra sesonginnledningen, så må vi rent prestasjonsmessig heve oss flere hakk. Men det er jo ingen som sier at ikke det er mulig... [:)]

Asbjørn

quote:
Originally posted by veteranen

Kan ikke annet enn å bli imponert over sesongstarten. Fire strake seire - inkludert tre bortekamper - er knallsterkt!

Men jeg mener likevel at det er på sin plass med en liten advarsel, før folk tar helt av: Hittil har resultatene vært bedre enn prestasjonene. Vi har i tillegg til dyktighet også hatt mye flaks. Vi kan ikke forvente at våre motstandere skal forsette med å ikke omsette sjanser og spillemessig overtak i tellende resultater. Før eller seinere vil prestasjonene gjenspeile seg i resultatene. Dette er uungåelig.

Så hvis vi skal fortsette den flotte trenden fra sesonginnledningen, så må vi rent prestasjonsmessig heve oss flere hakk. Men det er jo ingen som sier at ikke det er mulig... [:)]

I tillegg kommer det at kampene neppe vil fortsette sånn fremover heller. Etter hvert som "respekten" for Leeds øker, vil nok flere lag legge seg bakpå med 11 mann bak ballen og satse på kontringer.
Vil vi mestre den slags fotball? Blackwells Leeds klarte det vel ikke...

Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free
silhouetted by the sea

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sindre12

Driit i cupen vinner ikke den uanz

sats på serien...

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

Runar

Jojo....Leeds er jo et cup lag[:p]

Seriøst.. Leeds må benytte cupen til å gi spillere som ligger i vanskorpen til spille, men synes ikke vi skal DRITE i cupen!

Man må stille på kampen for å vinne og det regner jeg med Dennis Wise planlegger - Han har vel aldri vært kjent for å like å tape.. Husk han tok Millwall til FA cup finalen.

Eriksen55

cupen kan være en motivasjons faktor, ta premier league skalper. være forsiktige med skadeutsatte spillere. En seier mot potrsmouth øker moralen i laget kraftig.

Men vi er jo uslålige om dagen...så å gi bort en seier kan dem labli :)

MooCow

Kloke ord, men akkuratt no vil eg berre ve optimist [:D]

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by veteranen

I tillegg kommer det at kampene neppe vil fortsette sånn fremover heller. Etter hvert som "respekten" for Leeds øker, vil nok flere lag legge seg bakpå med 11 mann bak ballen og satse på kontringer.
Vil vi mestre den slags fotball? Blackwells Leeds klarte det vel ikke...

Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free
silhouetted by the sea

B.Dylan

fmtj

quote:
Originally posted by KeyserSoze

Intet annet enn imponerende sesongstart. Men vi har en bortekamp mot Pompey på tirsdag før de to hjemmekampene.

Det blir en grei gjennomkjøring!
Yeboahs vitne

Dennis

Håper Wise stiller med noenlunde samme lag som slo at M'field i forrige runde, minus Westlake og eventuelt andre som sliter litt med skader. Tore Andre Flo bør holde seg på tribunen - eller kanskje også benken, som en joker dersom kampen er uavgjort mot slutten.

Ellers fikk jeg litt fornyet respekt for Arsene Wenger der han i fjor lot de som tok laget til finalen i ligakøppen også spille den. Unggutta, altså!

Og jeg er helt enig med deg, sindre! Sats på serien. Men jeg ville ikke driti i køppen - det lukter så vondt!
Marching on together!

Trygve

Er vel ingen grunn til at seiers rekken i serien skal stoppe nå ?
Tror faktisk den kan vare, når det værste bråket nå har roet seg litt kan spillerene konsentrere seg om det de skal. Tror de kommer til og spille seg bedre og bedre utover.
Og strengt tatt så skal de vel være bedre en de fleste lagene i serien.
Tror play off skal gå greit, spenningen blir om de klarer en direkte opprykks plass :):)