Er dette galt???

Started by Leedsfan, August 29, 2007, 01:04:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Leeds04

Uten tvil vår beste, og mest respekterte norske fotballspiller gjennom tidene!

"Why settle for more, when you can settle for less"

Det der med "uten tvil vår beste norske fotballspiller" kan du fort måtte sluke i deg. Hva med Jørgen Juve, Per Bredesen, Harald Dutte Berg, Tom Lund, Hallvar Thoresen eller Rune Bratseth? Det er stor tvil rundt hvem som har vært Norges beste fotballspiller gjennom tidene.

Det er mulig at Ole Gunnar Feilskjær er den mest kjente norske fotballspilleren i verden i dag, men den populariteten vil heldigvis fort avta nå som han har lagt opp.

fmtj

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:

Det der med "uten tvil vår beste norske fotballspiller" kan du fort måtte sluke i deg. Hva med Jørgen Juve, Per Bredesen, Harald Dutte Berg, Tom Lund, Hallvar Thoresen eller Rune Bratseth? Det er stor tvil rundt hvem som har vært Norges beste fotballspiller gjennom tidene.

Det er mulig at Ole Gunnar Feilskjær er den mest kjente norske fotballspilleren i verden i dag, men den populariteten vil heldigvis fort avta nå som han har lagt opp.

Det er ingen tvil om at han er respektert, og de du drar frem er jo selvsagt en gjeng gode spillere det også- og mange av dem respektert, men sunny hsukes fortsatt av de fleste, de andre er det så som så med...med mindre du har Arne Sheie gener i kroppen da...[;)]!
Yeboahs vitne

raggen

stotter de som sier kjop deg ei norgesdrakt med solskjaer bakpaa.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

roaldv

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:

Odd Iversen! Ingen over - ingen ved siden!

Han passer imidlertid heller ikke bakpå en Leeds-drakt. Skal du ha et norsk navn bakpå, kan du velge blant disse:

- Halle (Ikke helt spiselig lenger)
- Knarvik (Samme som ovenfor)
- Bakke (Ditto)
- Alfie (Absolutt et godt alternativ)
- Strandli (Vel...)
- Flo

Noen nesten-Leedsere:
- C. George (Var vel bare på treningsopphold, men imponerte stort)
- Espen Johnsen (Også på prøve)
- Pål Lydersen (Leeds ville ha ham og han hadde lyst, men Arsenal lot ham ikke gå!)
- Gøran Sørloth (Var på prøvespill, men ble funnet for lett[:D])
- Hanstveit (Lenge i søkelyset, men ble aldri mer enn ung og lovende)

Noe annet:
- Leedsfan (eller noe mer personlig?)
- Jokke (min personlige favoritt)

Solskjær ?? - NOPE!

knut_eknes

Roald "Kniksen" Jensen, Norges beste gjennom tidene! Nuff said!

Budda

quote:
Originally posted by knut_eknes

Du må være en bergenser. Hva er det han har gjort bortsett fra og spille  noen kamper for Brann og Hearts. Ã... bli seriemester for Brann er jo en prestasjon i seg selv, men jeg mener at en spiller må ha litt mere å vise til enn det for å bli kalt norges beste gjennom tidene. Da vil jeg heller gå for Bratseth eller Thoresen
Endre

Kjell Skjerven

dette var jaggu gale[:D][:D]

Side before self,every time.
Side before self,every time.

Totto

Mange tråder jeg har ment kunne forsvares på OEF som har blitt flyttet til Off topic, men at denne ligger her fortsatt... [?]

Solskjær har selvsagt ikke noe i nærheten av en Leeds-drakt å gjøre.

Han skal ha for måten han kom tilbake på i fjor, men krysser fingrene for at dette sparer oss for noen spaltemeter om Scumchester U i fremtiden.

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
Totto

Jon R

Jeg er helt enig med deg, Totto. Hadde jeg bare skjønt denne "flytte innlegg fra et forum til et annet"  funksjonen. [}:)]

* ..taste...fikle...fokle.... *

Jon R.
Jon R.

Totto

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg er helt enig med deg, Totto. Hadde jeg bare skjønt denne "flytte innlegg fra et forum til et annet"  funksjonen. [}:)]

* ..taste...fikle...fokle.... *

Jon R.

Vel, om det var deg eller noen andre, flyttet ble den [;)]

Well done!

Totto

www.iplink.no
Totto

h.b

Per Bredesen uten tvil. Solskjær er baby
quote:
Originally posted by knut_eknes

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Robert

Synes du ihvertfall skal velge noe skandinavisk.
Hva med Brolin? [:D]
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

RoarG

Greit nok å ha respekt for OGS, men det går an å vise respekt for Leedsdrakta også. Man kan ikke ha Solskjær bakpå Leedsdrakta (eller Maradona, Pele, Cruyff eller Beckenbauer for den del), siden ingen av disse har spilt for klubben. Dersom man vil ha norske spilleres navn bakpå Leedsdrakten har man noen å velge blant: Haaland, Halle, Bakke, Strandli[;)] og Knarvik.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020