Kaiser chiefs til oslo

Started by Klausen, August 30, 2007, 18:41:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klausen

Alle som bor i Oslo bør derfor kjenne sin besøkelsestid den 9 november.
Kjøp billett, ta på deg drakta og hiv innpå noen øls før du tar turen til Sentrum Scene denne fredagskvelden.

Hvis du syns det er lenge å vente til, kan du kutte ned ventetiden ved å dra på John Dee 6 oktober. Da er det nemlig duket for The Pigeon Detectives.

Musikalsk sett er de to banda ganske forskjellig, men vi støtter vel alt som kommer fra Leeds, gjør vi ikke?

asLeeds

faen og, eg bur ikkje i Oslo......jaja, får holde meg heime da=)=)=)=)=)=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Leeds04

Im all in!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Per-Stian

Fredag 9.november frå kl. 2000 på Sentrum Scene. Silversun Pickups + Figurines varmar opp.

Kjøp billett her (kr 375,-):
http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=4467504&l=NO&C=

Eg er "diverre" på utanlandsreise då, men skulle meir enn gjerne ha gått viss eg var i Oslo. Oppmodar alle som kan til å dra på seg den kvite trøya og stille opp. Garantert kult!

RuneR

Jeg og min bedre halvdel har billettene klare.  
We are the angry Mob.
Eller, det er vi vel kanskje ikke.
Men vi stiller opp :-)

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Orkanger

Og dessuten spiller et nytt fremadstormende Leeds-band i Oslo i høst: Pigeon Detectives

D e håp i hængan snøre!
D e håp i hængan snøre!

Svend Anders

Hvor for må man regne med at dette selges ut? Jeg har lyst, men jobblister er ikke satt opp enda, så jeg må vente litt før jeg vet mer.

Dørene åpnes klokka 20 står det. Når kan vi regne med at det er over? Siste tog hjem går nemlig 23.59 fra Oslo S...

Men hadde vært kjempemorsomt å fått en LUSCOS-gjeng til å samles (i Leeds-drakter!)

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Klausen

quote:
Originally posted by akrogn

Og dessuten spiller et nytt fremadstormende Leeds-band i Oslo i høst: Pigeon Detectives

D e håp i hængan snøre!

Bra du nevner ting som ikke er nevnt fra før[:o)][:0]

quote:
Dørene åpnes klokka 20 står det. Når kan vi regne med at det er over? Siste tog hjem går nemlig 23.59 fra Oslo S...

Hvis dørene åpner klokken 8 kan du neste regne med at bandet går på rundt 10, og at de spiller halvannen time. Da rekker du sikkert toget ditt SA...

Svend Anders

quote:
Originally posted by Klausen
Hvis dørene åpner klokken 8 kan du neste regne med at bandet går på rundt 10, og at de spiller halvannen time. Da rekker du sikkert toget ditt SA...

Hvis ikke camper jeg hos deg? [?] [8D]

Remind me, hvor er sentrum scene ifht Oslo S igjen?

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:

Klausen

Itt no problem...sofaen er alltids ledig.

Sentrum Scene er plassert på Arbeidersamfunnets plass, omtrent 6-7 steinkast fra Oslo S!

Henning

Kjøpte nettopp billett til konserten. Fleire som har bestemt seg for å fare???? Blir då konsert på fredag, luscosmøte på laurdag og cupfinale på søndag?
Eller blingsa eg på datoane no??

Henning.

Roy

Hadde vært sykt moro, men det blir litt for langt over fjellet denne gang  :(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

AndyMathie

Æ har kjøpt 2 billetter, 1 til meg og en til min bedre halvdel Per Stian ;D
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Bare å kvitte seg med billettene karer. Den kvelden samles vi vel på Oslo Sportsbar for å følge vårt favorittlag på veien mot Wembley?  ::)
Jon R.

Per-Stian

Ricky og resten av KC skal sikkert sjå kampen før dei går på scena. Kan nokon sende ein sms til dei og be dei kome til Sportsbaren for å sjå kampen saman med oss først? Så kan vi slå følgje saman bort og synge MOT i Oslos gater ;D

McMidjo

Quote from: Per-Stian on October 29, 2007, 21:02:59
Ricky og resten av KC skal sikkert sjå kampen før dei går på scena. Kan nokon sende ein sms til dei og be dei kome til Sportsbaren for å sjå kampen saman med oss først? Så kan vi slå følgje saman bort og synge MOT i Oslos gater ;D

Med to oppvarmingsband, rekker de jo å få med seg kampen før de må gå på scenen. Sendte for moro skyld en mail til Kaiser Chiefs management hvor jeg påpekte denne litt uheldige kollisjonen. Tipset samtidig om at Oslo Sportsbar bare ligger en kort spasertur fra Sentrum Scene, og fikk svar nesten med en gang:

Hi

Thanks for getting in touch I've forwarded this to the band...if they have time I expect one of them will email you.

Good of you to think of them
Cheers
James

:)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Per-Stian

Quote from: midjo on October 31, 2007, 00:15:39
Quote from: Per-Stian on October 29, 2007, 21:02:59

Med to oppvarmingsband, rekker de jo å få med seg kampen før de må gå på scenen. Sendte for moro skyld en mail til Kaiser Chiefs management hvor jeg påpekte denne litt uheldige kollisjonen. Tipset samtidig om at Oslo Sportsbar bare ligger en kort spasertur fra Sentrum Scene, og fikk svar nesten med en gang:

Hi

Thanks for getting in touch. I've forwarded this to the band...if they have time I expect one of them will email you.

Good of you to think of them
Cheers
James

:)

Fantastisk jobba, Midjo! Verre er det ikkje. Håpar vi kan ta nokre pils med dei, sjå kampen og gå syngande og triumferande gjennom Oslos gater til Sentrum Scene etterpå ;D

Kickthemdown

Hohoho så fett det ville vært...  ;D

Mvh

Alta-White

Per-Stian

Midjo: Har du fått e-post frå gutta i KC no?

Til alle: Kven skal på konserten?

Henning

Eg skal.
Stiller gjerne på kamp først og, viss det er mogleg.

Henning

Svend Anders

Er det fortsatt ledige billetter?

Jeg hadde egentlig slått fra meg tanken for siste toget hjem går trolig før konserten er slutt.

SA
Følges på:

McMidjo

Quote from: Per-Stian on November 06, 2007, 18:25:01
Midjo: Har du fått e-post frå gutta i KC no?

Nei, dessverre - det har vært stille på den fronten. :(

Uansett er det vel liten sjanse for at de har tid. De har vel sannsynligvis fullt opp med soundcheck og intervjuer, og trenger vel også litt forberedelse til selve konserten  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Per-Stian

Quote from: Svend Anders on November 06, 2007, 22:55:28
Er det fortsatt ledige billetter?

Jeg hadde egentlig slått fra meg tanken for siste toget hjem går trolig før konserten er slutt.

SA

Du masar som eit lokomotiv om dette toget ditt, SA. Kjøp deg heller ein konsertbillett og finn ei ledig seng i hovudstaden. Konserten blir knall!

Per-Stian

Kva gjer folket som skal på konsert angåande kampen? Skal vi sjanse på at oppvarmingsbanda held publikum varme til kampen er over, eller må vi avbryte TV-sjåinga i pausa?

Henning

Eg skulle til å spørre om det samme. Dørene opnar kl. 20.00. Kor tid starta oppvarmingsbanda å spele? Blir det uansett leedsvorspiel på sportsbar?

Henning

Eller skal folk på two dogs pub, den ligg kanskje nærmare sentrum scene????

RuneR

Arrangørene maser om "tidlig konsertstart", og dørene åpner kl 20:00.
For første oppvarmingsband vil kanskje dette bety spillestart 2030-2045, mens vi kanskje må forvente at KC startert senest 2130.
Dvs. at de kanskje går på scenen idet første omgang er over, og nærmeste pub som viser kampen er nok TwoDos i Brugata ja.

Jeg tror ikke kona har lyst til å stresse for én Leeds-omgang på tv, så jeg gir opp dette, og stiller i konsertlokalet litt før kl 2100 - og stoler på at noen oppdaterter med kamprapporter pr sms....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Tom S

Er det nokon av de som var på konsert som kan gi ein liten stemningsrapport frå eventen??
Var det bra?
COME ON LEEDS !!

Henning

Veldig bra! Rett og slett veldig bra!

Per-Stian

Quote from: Tom S on November 10, 2007, 18:16:43
Er det nokon av de som var på konsert som kan gi ein liten stemningsrapport frå eventen??
Var det bra?

Konserten var heilt fantastisk. Det var min femte KC-konsert, og den desidert beste nokonsinne. Eg gir den terningkast 6! Spesielt Ruby, Everyday I love you less and less og Oh my God var heilt fantastiske. Heile Sentrum Scene var i ekstase.