Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?

Started by Erik M, August 31, 2007, 22:34:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Noen som tror på flere overraskelser i kveld? Får vi inn en ving (Davies?) er jeg fornøyd med dagen, klarer vi å hente flere spillere ville det vært helt fantastisk.

Noen timer igjen, blir spennende dette.

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Hørt noe mer fra dine kilder, Svend?

-WE'LL BE BACK-

Papi

Trenger venstreføtte spillere...... Både framme og bak, håper dette ordner seg siste timene

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Svend Anders

Stille, dessverre. Jeg er dessuten på job så må ha LITT fokus på lokalfotballen også.

Men jeg merker meg at Leeds på ingen måte har skrevet noe a la "this was the final signing in the current transfer-window..."

Derfor sier jeg, med en smule uvitenhet, tålamod, folkens, tålamod...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Eriksen55

1 og en halv time igjen...håper på et par til..spennende det her.

Davies først og fremst...jones er også spennende...men ikke fullt så viktig nå..en vesntre back er vel pri 2 tror jeg.

Hva skjedde med den venstre backen du hadde hørt om svend anders?

Svend Anders

Jeg stikker fra PC og alt nå... kan noen oppdatere meg via sms?

(vil gjerne ha bekreftelse her)

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

hajduk11

Takk for det, godt å være blant likemenn:)

DaGa

Herlig med Paul Huntington på plass. Fikk ikke han et par kamper for Newcastle i fjor da dem slet med skader?
Uansett godt å se at Wise henter inn unge spillere:)

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Erik M

quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg stikker fra PC og alt nå... kan noen oppdatere meg via sms?

(vil gjerne ha bekreftelse her)

Jeg kommer til å følge med - mail meg nummeret ditt.

DOFFER

quote:
Originally posted by DaGa

Herlig med Paul Huntington på plass. Fikk ikke han et par kamper for Newcastle i fjor da dem slet med skader?
Uansett godt å se at Wise henter inn unge spillere:)

We all LOVE LEEDS!

Joda:
2006 - 07   
       kamper sub mål
League    10  (1)    1        
FA Cup    2  (0)    0
League Cup    1  (0)    0
Euro Cups    1  (1)    0

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

RuneSve

Tre kvarter igjen nå? Spent på om det blir flere, og isåfall hvem det blir.

Erik M

Det er vel nok at det går en faks/e-mail til FA før 01.00 norsk tid?  Er det sikkert at vi får vite det i natt - sitter alle redaksjoner og venter like spent som oss?

Peters

Tipper at de avtaler som blir inngått i "grevens tid" ikke blir offentliggjort før i morgen. Web redaktøren går sikkert på byen for å feire [:D]

Erik M

Bang! Der smalt vinduet igjen.  Kan vel hende at noe dukker opp i etterkant, men jeg har følelsen av at det er slutt foreløpig.  Skuffende at vi ikke fikk inn et par til.  En liten lettelse at ingen flere har blitt solgt.  Tipper at troppen fylles opp med loanees.  Tror det er OK - lånespillere kan spille squad-roller fram til januar.  Kan virke som Wise er villig til å vente på de rette spillerne.  Bra.

God natt.

lojosang

Da er det vel egentlig bare ne venstre back vi "må" ha. Vi får låne Gray igjen når Claptrap forsvinner. [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

SveinArve

Crapham:)

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

lojosang

Noen som "dekker" Svend Anders, eller skal jeg skipe han en SMuSs?

- Leif Olav

Jon R

Send en SMS om at Leeds har signet Lee Bowyer, lojo. [:D]

Jon R.
Jon R.

ToreLA

Heldigvis fløy Bowyer rett i vinduet etter at det ble lukket og ble liggende.

Jon R

quote:
Originally posted by ToreLA

Heldigvis fløy Bowyer rett i vinduet etter at det ble lukket og ble liggende.

Gledesdreper! [8D]

Jon R.
Jon R.

Killa

Og der har vi visst signa en ukjent portugisisk ving folkens!!

"Leeds United have signed a Portuguese winger right at the death as the transfer window is now slammed firmly shut.

Filipe Da Costa is the third addition to the Leeds United squad today following the acquisition of Paul Huntington and Alan Martin.

The little known midfielder will add to what was a threadbare squad. A quiet transfer window hasn't seen many come through the door at Elland Road, though theres still time for more additions to follow the Lokonis midfielder."

lojosang

quote:
Originally posted by Jon R

Send en SMS om at Leeds har signet Lee Bowyer, lojo. [:D]

Jon R.

Synd jeg ikke så det forslaget før medlingen var sendt [:D]

- Leif Olav

ToreLA

quote:
Originally posted by Killa

"Leeds United have signed a Portuguese winger right at the death as the transfer window is now slammed firmly shut.

Filipe Da Costa is the third addition to the Leeds United squad today following the acquisition of Paul Huntington and Alan Martin.

The little known midfielder will add to what was a threadbare squad. A quiet transfer window hasn't seen many come through the door at Elland Road, though theres still time for more additions to follow the Lokonis midfielder."

What-what and the whatnots?? Hvor er dette hentet fra? Mye rart på en gang der.

Killa

quote:
Originally posted by ToreLA

QuoteOriginally posted by Killa

What-what and the whatnots?? Hvor er dette hentet fra? Mye rart på en gang der.

Nyheten om portugiseren var visst allerede postet i en egen tråd, det oppdaget jeg etterpå.....Men vi får håpe han  blir litt av en "revelation" på E.R.!!!

flynn

Glimrende dette, sjelden føler jeg vi har kommet bedre (fotballmesig, om ikke økonomisk...) ut av et transfervindu. 3 nye inn, alle unge og lovende (Costa vet jeg vel ikke så mye om...), og alle på plasser hvor vi virkelig trengte nytt blod. Martin og Huntington virker å være spillere som burde hatt mange åpne dører i går, at de velger Leeds er nesten utrolig!
Gylfi ut var ikke noe sjokk, han var vel den spilleren med den eldste kontrakten, og dermed en kostbar kar å ha, i alle fall så lenge han ikke ser ut til å bli kvitt alle skadene sine.
Sist, men ikke minst; Ingen andre selges. Fryktet lenge at Douglas og eller Beckford ville forsvinne, men det skjedde altså ikke!

Well done Wise!

flynn

RichardSveum

Ryktene som har versert den siste tiden var det i hvert fall ikke mye hold i. Huntington og Da Costa har aldri, så vidt jeg har sett vært nevnt før. Martin dukket opp som rykte for et par uker siden. Men hva med alle de navnene som har blitt nevnt her inne i det siste. Betyr dette at Wise er fryktelig god til å skjule hvilke spillere han ønsker for omverdenen, eller har han mislykkes i å hente de han egentlig vil ha og endte opp med reserveløsninger?

Uansett, jeg er meget positiv til Huntington og Martin. Ikke lest noe om Da Costa ennå. Virker lovende

27.10.1961

Er det noen som veit 0m stopperen fra Newcastle er klar til kampen idag?

h.b

Er vel en kombinasjon av det du nevner her det. Uansett så tror jeg 2 av disse forsterker laget. Keeperen er en cover
quote:
Originally posted by RichardSveum

Ryktene som har versert den siste tiden var det i hvert fall ikke mye hold i. Huntington og Da Costa har aldri, så vidt jeg har sett vært nevnt før. Martin dukket opp som rykte for et par uker siden. Men hva med alle de navnene som har blitt nevnt her inne i det siste. Betyr dette at Wise er fryktelig god til å skjule hvilke spillere han ønsker for omverdenen, eller har han mislykkes i å hente de han egentlig vil ha og endte opp med reserveløsninger?

Uansett, jeg er meget positiv til Huntington og Martin. Ikke lest noe om Da Costa ennå. Virker lovende

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Dag

Synd vi mislyktes i å hente Jones, Barker og Davies. Alle var vel bekreftede targets og ville gått rett inn å forsterket ellveren. I og for seg spennende spillere som ble kjøpt inn, men er usikker på om dette hever laget på kort sikt. Savner definitivt en ny spiss..

HåvardK

Jeg er faktisk meget fornøyd med aktiviteten i forbindelse med dette transfervinduet. Signingen av tre unge spillere som kan dekke posisjoner hvor vi virkelig har behov, er i seg selv noe i retning av en positiv trend. At vi i tillegg ser ut til å ha greid å beholde rutinerte spillere som Douglas er også positivt. Og selv om jeg i utgangspunktet er tilhenger av åpenhet omkring hva som skjer i klubben, har vi i dette tilfellet blitt spart for masse unødvendige spekulasjoner - også dette i motsetning til tidligere. Og Gylfi vil ikke bli savnet - selv om jeg mistenker at denne avgangen nok ikke er 100% avsluttet økonomisk sett. Honnør til Wise & co!