KAMP: vs. Hartlepool 8/9

Started by kjelvi, September 01, 2007, 23:22:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

quote:
Originally posted by Robbie Blake

Litt skummelt med 2-0 ledelse så tidlig.. Come on oss!!!!!!

men uansett bedre enn 1-0 eller? :)

Sander

Ikke hørt det. Ã...ssen synger de?[:D][:D][:D][:D]

Tom S

Kva skjedde med Norman?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

KeyserSoze

Carole kommer til en del sjanser han også. Håper han kan få sin første Leeds-scoring i dag.

Ferre

Carole høres livlig ut, Howson får skryt, og Becks og Kandol er iskald forran mål.

Så deilig å være Leeds-fans om dagen! [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

clean sheet! den skal vi jaggu meg ha idag! [:D].

Jeg går for 3-0 idag.. MINST! ;)
-SirOlsen-

RuneSve

Nå kan vi endelig begynne å ta igjen lag, folkens! Dette blir konge!

SirOlsen

Søren altså... kan de ikke gjøre noe med serverproblemene her snart?... :/
-SirOlsen-

Sander

Deilig med seier i går!! Kom ikke inn i det hele tatt i går.. Var vel sånn med alle andre også kanskje? Nå kan vi endelig begynne å klatre!

Sander

Robert H.

Flotte mål, spesielt Beckfords er ren klasse.

Lids

Thomas

Volda69

Becks mål var virkelig som Tony Morentica på YR utropte: "A beauty!!"

MOT
MOT

Volda69

MOT

Gunnien

quote:
Originally posted by Volda69

Video av stemninga og samling i midten:
http://uk.youtube.com/watch?v=R73BoA-36Us

MOT

bare digg[:D]  men kånå påstår eg e galen bare fordi eg synge MOT til ei youtube-video på søndags formiddag he-he..

Per-Stian

Leit at servaren braut saman igår. Hadde mykje glede og stoltheit eg som eg brente inne med[8D]

5 på rad og null poeng er kanon! Sesongen har starta betre enn eg nokon gong kunne drøyme om. Og Kandol skårar igjen! Nesten eit mirakel.

Tom S

Ja, det er godt å kunne dele denne gleda med felles venner!

quote:
Originally posted by Per-Stian

Leit at servaren braut saman igår. Hadde mykje glede og stoltheit eg som eg brente inne med[8D]

5 på rad og null poeng er kanon! Sesongen har starta betre enn eg nokon gong kunne drøyme om. Og Kandol skårar igjen! Nesten eit mirakel.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

dødsbra 2. mål..gutta begynner å få selvtillit og trua på at dette skal de klare...

Direkte opprykk, skal sette en "høvding" på det.. Come on LEEDS..

og best av alt..27 000 tilskuere...Sykt bra, selv om vi burde vært i PL..men dit kommer vi...sooner rather then later..

Tom S

zero - zero - zero......
[:D]
Vakkert!

quote:

Video av stemninga og samling i midten:
http://uk.youtube.com/watch?v=R73BoA-36Us

MOT

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Leeds endelig i null Etter fem strake serieseire er klubben tilbake i balanse.

26.877 trofaste tilskuere på Elland Road kunne feire at Leeds tok sin femte strake League One-seier lørdag.

15 reelle poeng til tross: Dennis Wise & Co. er fortsatt sist på tabellen. Før så mye som en ball var sparket denne sesongen, ble klubben ilagt 15 minuspoeng som følge av lang tids økonomisk vanføre.

Den byrden ser imidlertid ikke ut til å tynge hvittrøyene nevneverdig. Uten Tore André Flo på banen, slo Leeds tabellfirer Hartlepool 2-0.

Tresor Kandol og Jermaine Beckford scoret målene for tabelljumboen.

Dermed kan klubben endelig starte klatringen på tabellen. Etter fem kamper leder Leyton Orient, 13 poeng foran det gamle mesterlaget. Opp til Bristol Rovers på kvalifisering skiller imidlertid kun oppnåelige ni.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article1325849.ece

sig

Fikk ikke fulgt kampen selv, men så såvidt på waccoe at Hawson hadde imponert. Noen som vet noe, eller hadde innlegget bare et slør av lokalpatriotisme:)?

Tom S

Fraze, Howson og Carole fekk bra med skryt på radioen. I tillegg viser det seg at Tres og Becks er ein handfull for de fleste forsvar.

At vi vant kampen igår må skrivast på kontoen for flaks.
Pool hadde eit formidabelt trykk på oss i store deler av kampen og fekk annulert eit mål i tillegg til to stolpeskudd og eit par redningar på streken.

Men, det som teller er målprotokollen og den vant vi 2-0!!

we all love leeds
zero - zero - zero

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Ifølge de matchrapportene jeg leste på waccoe i går kveld (de var faktisk rimelig samstemt denne gang) hadde Prutton en off-game, og Howson sluknet fort etter en grei start på 1.omgangen.

I det hele tatt "klages" det over at midtbana vår igjen ble passe utspilt, og seieren kom først og fremst takket være to effektive spisser, og en Carole som vokste. Forsvaret vårt slet mer enn de har pleid å gjøre, mens Ankers gjør en flott jobb så lenge det ikke kommer innleggf fra sida...

Vi har to valg: Enten gradvis få skikk på spillet vårt, evt fortsette & stole på Lady Luck [:X]

There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

quote:

Becks mål var virkelig som Tony Morentica på YR utropte: "A beauty!!"

...er dette en lettere omskriving av Alamo Rent-a-car??? [:D]

For øvrig rapporteres det at Norman Hunter (som trakk seg fra kommenteringen i YR ved pause) følte seg dårlig og ble kjørt hjem.

Får satse på at det gikk bra...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Så nettopp målene.
Dæven steike for en klassescoring av Beckford.
Kald som ein fisk der!

haak-d

Målet til Beckford hadde meget høy klasse over seg. Kandol viser også styrke i feltet. Disse gutta imponerer meg, men mon tro hvordan motgangen blir taklet, den vil nok komme før eller senere i løpet av sesongen....
Men for all del, nå feirer vi at vi har 0 poeng og kan begynne klatringa :)

AllWhiteTøyen

Hartlepool vant skuddstatistikken 22-11, tre skudd i treverket, to redninger på strek samt et skudd som muligens var inne. Etter noen laaaange miserable sesonger, så er det jaggu på tide at litt flaks tilfaller oss også. Artig at Carole er i dytten, og at spissene fortsetter å score.
Hvis vi vinner neste kamp, samtidig som resten av bunnlagene taper, så er vi over streken.......
En liten tanke til slutt: Hvem ville trodd for seks år siden, at vi i dag skulle være i ekstase over en hjemmeseier mot Hartlepool. Jeg regner med at Asbjørn har et passende Dylan-sitat for dette....

Asbjørn

quote:
Originally posted by AllWhiteTøyen
Jeg regner med at Asbjørn har et passende Dylan-sitat for dette....

Passser dette? [:)]
When you think that you lost everything
You find out you can always lose a little more
(fra Tryin' To Get To Heaven)

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

gud og herlig  det var med atter en seier, er ikke vant med slik som leeds supporter men håper det blir en vane i år. morsomt og se kandol i form og at carole har fått tillit igjen.

PS! synd at forumet var nede i nesten hele går, overbelastning????

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

quote:
Originally posted by Tom S

Fraze, Howson og Carole fekk bra med skryt på radioen. I tillegg viser det seg at Tres og Becks er ein handfull for de fleste forsvar.

At vi vant kampen igår må skrivast på kontoen for flaks.
Pool hadde eit formidabelt trykk på oss i store deler av kampen og fekk annulert eit mål i tillegg til to stolpeskudd og eit par redningar på streken.

Men, det som teller er målprotokollen og den vant vi 2-0!!

Frazer og Carole har måtte tole mykje kritikk trass lagets supre form. Difor er det gledeleg å lese at dei leverte ein god kamp igår. Viktig at vi får begge sidene til å fungere for å variere angrepsfotballen og framstå meir uforutsigbare. Kandols prestasjonar gir eg meg ende over for, mannen er jo totalt forvandla!

Flaks eller ikkje, 2-0 og vår femte strake siger vil bli hugsa. Eg er UTRULEG STOLT OVER Ã... VERE LEEDS-SUPPORTER[:D]