Skrevet av Emne: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark  (Lest 2262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lu38s

Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« på: ſeptember 12, 2007, 03:14:32 »
Jeg har skrevet 2 gange til Sverre, og 2 gange til Tor... Ang. status på medlem no. 7617 Frantz Petersen Danmark, men får ingen svar ? Så nu prøver jeg denne her måde, han indbetalte i April. Men har ikke fået det seneste medlemsblad. ? Er i ligeglade eller hvad, jeg betaler ikke selv for mit medlemskab før jeg har fået et svar, eller i svarer Frantz direkte.... jeg har trods alt væretmedlem siden 1984.... er ikke begejstret for den behandling..
vh. Frank Aagaard, Dabmark, medlems No. 444

lu38s
lu38s

Petter F

Re: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« Svar #1 på: ſeptember 12, 2007, 04:53:09 »
Slik jeg kjenner både Sverre og Tor tror jeg neppe dette skyldes "ligegladhet".  
Lover dog å ta dette opp slik Frantz får det svaret han fortjener og de bladene han har krav på.
Håper også at du Frank fortsetter å være medlem i LUSCOS i mange år til !

Petter

Totto

Re: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« Svar #2 på: ſeptember 12, 2007, 05:05:57 »
Jeg opplevde noe fantastisk på siste medlemsblad, nemlig at svigerforeldrene mine hadde fått det i sin postkasse [:0]

Etter å nylig ha flyttet fra Asker til Sætre, hadde jeg forventet at posten ville omadressere bladet så lenge jeg ikke hadde meldt adresseendring til Luscos.
Jeg ble imidlertid svært overrasket over hvor det skulle dukke opp.

I en kort periode under studiene bodde dama og jeg i en leilighet hos hennes foreldre. Det er nå over 6 år siden.
Siden den gang har jeg registrer ny adresse i Halden, Kristiansand, Asker og nå Sætre, og TPN har alltid kommet på rett plass.
Bladet kom godt frem denne gang også, men ikke helt der jeg hadde forventet [:p]

Uansett, ingen kritikk fra min side, men skal passe på å sende adresseendring før neste utsendelse. (svigerfar holder nemlig med Arsenal [;)])



Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
« Siste redigering: ſeptember 12, 2007, 05:14:26 av Totto »
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Sverre

Re: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« Svar #3 på: ſeptember 12, 2007, 14:33:39 »
quote:
Originally posted by lu38s

Jeg har skrevet 2 gange til Sverre, og 2 gange til Tor... Ang. status på medlem no. 7617 Frantz Petersen Danmark, men får ingen svar ? Så nu prøver jeg denne her måde, han indbetalte i April. Men har ikke fået det seneste medlemsblad. ? Er i ligeglade eller hvad, jeg betaler ikke selv for mit medlemskab før jeg har fået et svar, eller i svarer Frantz direkte.... jeg har trods alt væretmedlem siden 1984.... er ikke begejstret for den behandling..
vh. Frank Aagaard, Dabmark, medlems No. 444

lu38s





Dette skal jeg ordne i dag. Det skyldes slett ikke likegladhet, men et par tilbakefall for undertegnedes side når det gjelder sykdom.  Sender bladene i dag. [:)]
 

lu38s

Re: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« Svar #4 på: ſeptember 12, 2007, 15:10:52 »
Tak for det Sverre, betyder det at i har registreret at han har betalt i April ?

lu38s
lu38s

Sverre

Re: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« Svar #5 på: ſeptember 12, 2007, 16:25:38 »
quote:
Originally posted by lu38s

Tak for det Sverre, betyder det at i har registreret at han har betalt i April ?

lu38s




Ja, det betyr det, Frank.  Alt i orden.
 

SuperLeeds!

Re: Ang. medlems No. 7617 Frantz Petersen Danmark
« Svar #6 på: ſeptember 13, 2007, 18:39:15 »
Tror ikke det er mange som riktig skjønner hvor omfattende den jobben Sverre legger ned i Luscos er. Stå på videre Sverre og bli bra igjen til å følge opprykkskampen "live" i mai:-)

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img