Litt av en frontlinje

Started by Kato, September 22, 2007, 20:03:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

For å ramme min egen nøkternhet (Maks Play-off) hardt......

Tresor Kandol 5 mål så langt,
Jermaine Beckford 5 mål så langt,
Tore Andre Flo Super-sub i League 1,
Leon Constantine 26 mål i fjor - tilbake snart,
Tomi Ameobi -talent.

Det er en frontrekke INGEN lag i League One er i nærheten av.

Sydhagen

er meget spent på constantine når han kommer tilbake fra skade
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

quote:
Originally posted by Sydhagen

er meget spent på constantine når han kommer tilbake fra skade

Enig. Hvor lenge er han ute?

Stifler

4 uker igjen tror jeg...

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Lars E

Deilig med spisser som putter på bestilling igjen.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Har faktisk ikkje sakna verken Hulse, Healy eller Cresswell eit einaste minutt i år. Beckford og Kandol har blåst meg og motstandarane våre over ende! Vart utruleg glad og letta når eg last siste intervjuet til desse to. Becks vil ikkje lenger bort frå klubben og er innstilt på ny kontrakt samt å skyte oss opp ein divisjon. Kandol har vakse noko enormt samanlikna med fjorårets begredelege sesong, og fyller makkerrolla perfekt verkar det som.

Constantine har eg store forventningar til mtp at han gålla heile 26 for Port Vale i fjor. Må nok belage seg på tøff konkurranse frå Kandol, men vi treng eit skikkeleg cover.

Vi veit alle kva som bur i Flo, men skadar øydelegg hans rykte. Likevel trur eg han framleis kan bidra til å gjere oss til ein endå meir frykta motstandar i L1. Det har han vist allereie denne sesongen med ei skåring og sterke bidrag til å snu kampar.

Ameobi verkar å vere ein spennande spiss, men trur likevel han må vere tolmodig mtp. førstelagserfaring så lenge vi har friske og raske spissar.

lidsjunaited

Hvorfor er det ingen som nevner Tom Elliot? Han er vel nærmere enn plass på laget enn Ameobi?

Moore 4 England!

Per-Stian

quote:
Originally posted by lidsjunaited

Hvorfor er det ingen som nevner Tom Elliot? Han er vel nærmere enn plass på laget enn Ameobi?

Elliott er framleis svært ung (16-17), Ameobi 19-20, og har nok endå mykje fysisk trening foran seg før han blir "moden" for førstelagsfotball. Veit han fekk nokre innhopp ifjor, men trur det fortalde meir om dei andre i troppen enn om unge, håpefull Tom.

SveinArve

Who is Cresswell?

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan