KAMP: vs. Gillingham 29/9

Started by kjelvi, September 23, 2007, 04:16:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Le Jardin

Nå skal vi endelig møte ett lag(to) som er bak oss på tabellen. Det er "spooky" Jeg forventer seks poeng til nå, før evt poengtap kommer, men frykter at det blir to eller tre.

Hilsen Terje,
som må skaffe seg resultatene i Paris...
"Victory is in our sights"

Ferre

Dette blir en tøff kamp, la oss håpe Wise og Gus klarer å motivere spillerne til i morgen. Viktig at vi ikke tror dette kommer til å bli en lett kamp, da kan dette fort ende i poengtap. Klarer vi 8 av 8 i morgen? Ja, hvis vi spiller med den samme gløden som i de 7 første kampene, og hvis Becks og Kandol har en god dag på topp.

Lykke til i morgen gutter!

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Seier!

Marching on together! :)

PS! Er serverene på forumet fikset til å ikke gå i stå under kampene nå?
-SirOlsen-

ollan

MOT

4-0

Ollan

Kansje vi rykker opp våren 2008????
Ollan

kjelvi

Gills aim to end Leeds run
Gillingham host Leeds United at the krbs Priestfield Stadium on Saturday afternoon, as The Gills aim to end Leeds' 100% League record. Managerless Gillingham go into the game off of a four goal thrashing by Nottingham Forestat the City Ground. The game also gives Leeds fans a chance to voice the feelings at Paul Scally who voted in favor of their 15 point penalty.

Gillingham Team News
Caretakers Iffy Onoura and Mic Docherty will be hoping to have striker Gary Mulligan available for the visit of Leeds United on Saturday.
Simon Royce faces a late fitness test to determine his fitness, however Duncan Jupp is still out with a groin injury.
On loan duo Adam Nowland and Chris Dickson are both in line to make their home debuts.

Leeds United Team News
Striker Leon Constantine and Shaun Derry are Leeds' only casualties.
Fomer Gillingham player Jon Douglas is set to play against Gillingham.

Ticket News
Tickets are still available for tomorrows game, but they are only being sold to those on Gillingham's database.

GFC-Online Prediction - It will be a tough game for The Gills and honestly I can't see Gillingham getting anything out of the game, but thats what we thought the last time we played them at Priestfield...

thefootballnetwork.net

kjelvi

kjelvi

Thompson back for Gills clash
Leeds skipper Alan Thompson could return to the starting line-up as United look to break a club record at Gillingham on Saturday.
United have won their first seven games this season and travel to Kent knowing that a win over the managerless Gills will see them eclipse the 1973/74 side's perfect start to the season.
Midfielder Thompson has missed the last three matches due to a groin injury, but has made a successful return to full training and is back in contention.
Leeds have maintained their 100% start to the season in Thompson's absence, with stand-in captain Jonathan Douglas - who spent time on loan with the Gills in 2005 - forming an effective partnership in central midfield with Andrew Hughes.
Manager Dennis Wise must therefore decided whether to throw dead-ball expert Thompson straight back into the starting line-up or stick with a successful Douglas-Hughes pairing.
Tore Andre Flo is fit again after making a late appearance from the bench in last week's win over Swansea, but Jermaine Beckford and Tresor Kandol will start up front again having scored 11 goals between them this season.

TeamTalk

HåvardK

Husker vi slet voldsomt mot Gills i ligacupen for fire-fem år siden. Men har glemt hva deres daværende spillende manager het - en temmelig hard negl. Tipper Jon, veteranen og Asbjørn(among others)kan hjelpe meg. Hvem blir først?

Sydhagen

fikk en litt uggen følelse for kampen idag...[V]
håper jeg tar feil!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sverre

quote:
Originally posted by HåvardK

Husker vi slet voldsomt mot Gills i ligacupen for fire-fem år siden. Men har glemt hva deres daværende spillende manager het - en temmelig hard negl. Tipper Jon, veteranen og Asbjørn(among others)kan hjelpe meg. Hvem blir først?

Andy Hessenthaler?

kjelvi

Wise's men on the verge of setting new record

THE records could tumble for Leeds United today when Dennis Wise's all-conquering side look to continue their scintillating start to the season.
The Elland Road club have won all seven of their League One outings this term to equal their best start to a campaign, which was set by Don Revie's side en route to winning the league title in 1973-74.
Victory today would not only beat that, but also set a new post-war record for consecutive league wins. This also stands at seven with David O'Leary's young side being the most recent to achieve this landmark in 1999-2000. United's all-time best run of wins stands at nine and was set in 1931-32.
United assistant Gus Poyet is urging caution, however. He said: "We are just trying to take it game by game. It is going to be difficult to win every game, although we hope.
"We are just trying to keep everyone with their feet on the floor because you never know when a difficult period will happen and you have to be ready."
Alan Thompson returns to the squad for a game that has extra spice due to Gillingham chairman Paul Scally being one of the club's biggest critics when they were docked 15 points.

YP

baste

1-4 blir resultatet i kveld...Skal satse på Leeds seier....Ingen grunn for engstelse gutter og jenter..Denne vinner vi. Men som alle andre, så vet jeg at vi kommer til å tape en kamp eller to i årets sesong..men ikke på lenge ennå...

kjelvi

har kanontro på seier. kan ikke se for meg at gutta snubler i dag - mot et svakt, managerløst Gillingham.

nettopp lagt inn mine bonger på Unibet. fellesnevner på alle varianter Gillingham - Leeds B til 1,8.
har tippet nesten over. taper Leeds, ryker 2.000 spenn.

tipper 0-2. Thommo og Beckford.

fmtj

Er nervøs før hver eneste kamp jeg...hvorlenge holder dette osv. Stå på karer, håper påny seier og åtte strake!!!MOT!!!
Yeboahs vitne

fmtj

Ser at Clapham blir til minst 20.November (YEP). Lengste tillatte opphold etter liganes "kriselånssystem". Gus sier han har PL kvalitet og vet hva han gjør!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Som regel er både nervøs og kvalm foran kampar, men den siste tida har eg låge på kvilepuls det siste døgeret foran kampane. Lenge sidan eg har hatt slike godkjensler, kanskje aldri før faktisk. Eg går for tre nye og herlege poeng!

SirOlsen

Marsjeeeere pååååå-vei sammen!
Vi ska sje dåk-ker vinnj!!
*tra lalalalala*
Vi e så stolt
Vi skrik de ut høgt;
VI ÆLSKE LEEDS LEEDS LEEDS!!

Er det forresten kl 15 eller kl 16 i norsk tid kampen byrjar?
-SirOlsen-

HåvardK

quote:
Originally posted by Sverre

quote:

Andy Hessenthaler?

Stemmer. Var vel en aldri så liten krig både på og utenfor banen, såvidt jeg husker. Jeg sikter da til en verbal duell som pågikk mellom kampene(det var vel enten retur- eller omkamp den gangen).

soumoh

Jeg tipper at vi spiller uavgjort. 1-1. Sorry folks.

We'll be back.
We'll be back.

Masinga

Slik er det foran hver kamp: Jeg frykter alltid det verste, håper det beste og blir fryktelig glad når Leeds vinner.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

SirOlsen

Er det kl 15 NORSK ELLER ENGELSK TID?...

(jaja, siden det er så stille her nå, er det vel sannsynligvis engelsk tid..)
-SirOlsen-

Per-Stian

quote:
Originally posted by SirOlsen

Er det kl 15 NORSK ELLER ENGELSK TID?...

15 engelsk, 16 i Norge.

soumoh

Uendret startoppstilling, og Tommo på benken, men ingen spisser på benken. Det er litt "krise".

We'll be back.
We'll be back.

Per-Stian

Gillingham: Royce, Clohessy, Cox, Sodje, Hamilton, Nowland, Lomas, Crofts, Cogan, Facey, Graham.
Subs: Stillie, King, Stone, Mulligan, Dickson.

LEEDS: Ankergren, Richardson, Heath, Marques, Clapham, Prutton, Douglas, Hughes, Carole, Kandol, Beckford.
Subs: Lucas, Huntington, Thompson, Westlake, Weston.

Referee: D McDermid

Per-Stian

Glad Wise startar med same laget som sist, sjølv om kapteinen vår er tilbake. Sjølvsagt litt betenkeleg at vi ikkje har spissreserve, men tør håpe at Kandol og Beckford held seg friske og målfarlege kampen gjennom.

COME ON LEEDS!

Sheridan

Ah, herlig med kamp igjen!
Come on Leeds :-)

isak

E ikkje flo på benken i dag?

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

HåvardK

Vil dette si at Flo er skadet igjen?

Per-Stian

quote:

Vil dette si at Flo er skadet igjen?

Fann inga forklaring på dette på vår offisielle side, men forundrar meg ikkje om han fekk ein lei strekk når han skulle gå ut av senga i morgontimane.

Papi

Sitter og høyrer på LUTV nå, og ein ting slår meg:)

Bates har akkurat samme stemmen som Cartman i South Park;)
Noen som høyrer likheten;)

I dag vinner vi nok ein gang....

Gullet skal hem te Bergen!!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil