Skrevet av Emne: Boikott FHM  (Lest 3790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Boikott FHM
« på: September 25, 2007, 22:14:49 »
Dette er en gravalvorlig sak!! FHM (For him magazine) klarer i siste den begredelige prestajonen å omtale Leeds som en møkkaklubb. Jeg har sagt opp abonnementet mitt med umidelbar virkning, samt gått inn på hjemmesidene deres (FHM.no)og lagt inn melding;

"Hei FHM,

Jeg har sagt opp mitt abonnement med umiddelbarvirkning, etter å ha lest deres kåring av tidenes verste norske englandsproffer i siste nummer. Greit nok at dere har Frank Strandlis innsats i Leeds på 7. plass, de fleste Leeds fans er nok enige i at han var en flopp.

Dere tråkker imidlertid over grensen når dere omtaler SUPERLEEDS som en Møkkaklubb. For å gi dere et svar dere fortjener; FHM Norge er et MØKKABLAD, skrevet av MØKKAHJERNER. Jeg regner med dere holder med SCUM fordi de har så SØTE spillere som Ronaldo, som kan drible og skyte og sånn.

Jeg publiserer selvsagt dette innlegget på LUSCOS.COM - med en klar oppfordring om boikott av FHM Norge og lover at oppfordringen blir fulgt."


"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sølvreven

Re: Boikott FHM
« Svar #1 på: September 25, 2007, 22:18:16 »
Vær trygg at oppfordringen blir fulgt av meg. Mitt siste FHM er herved kjøpt. Møkkablad.

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Svend Anders

Re: Boikott FHM
« Svar #2 på: September 25, 2007, 22:24:58 »
Jeg har hverken abbonert eller kjøpt bladet, men takker for info mtp neste gang jeg står foran ei bladhylle og vurderer om jeg trenger noe lesestoff til togturen....

SA

http://www.svendanders.com/

pesi

Re: Boikott FHM
« Svar #3 på: September 25, 2007, 22:32:50 »
Har også selv sendt lignende mail til redaksjone til FHM da di en gang svarte på ett leserinnlegg med en komentar noe alla "Vi mente selvfølgelig Championship, Leeds har jo aldri hatt noe i Champions League å gjøre" da sendte jeg en mail å forklarte hvor landet lå, men hørte aldri noe mer...



Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Jon R

Re: Boikott FHM
« Svar #4 på: September 25, 2007, 22:51:50 »
FHM har jo helt rett. Leeds er og blir en møkkaklubb. Vi har spadd møkk i snart 6 år nå. Så hva er problemet? Det var oss mot verden var det ikke? Ikke mate trollene. Ignorer dem. [8)]

Jon R.
Jon R.

Sten

Re: Boikott FHM
« Svar #5 på: September 25, 2007, 23:50:28 »
Nyttig info - skal sky drittblekka som pesten.

Sten
Sten

Lids

Re: Boikott FHM
« Svar #6 på: September 26, 2007, 00:46:12 »
Aldri kjøpt FHM, og kommer aldri til å kjøpe det nå. [:)]

PS. Var innom hjemmesiden, men fant ingenting om Leeds der.

Thomas
« Siste redigering: September 26, 2007, 00:51:08 av Lids »
Thomas

ToreLA

Re: Boikott FHM
« Svar #7 på: September 26, 2007, 00:57:49 »
Intet nytt at FHM er et hjernedødt møkkablad, men det er gledelig å lese at dere ikke kjøper det mer!




Larsen.

Re: Boikott FHM
« Svar #8 på: September 26, 2007, 01:10:36 »
Har du fått svar på mailen da? Siste gang jeg har kjøpt FHM.

Ole Kristian
Pride of Yorkshire

Dennis

Re: Boikott FHM
« Svar #9 på: September 26, 2007, 01:24:34 »
FHM er ikke verdt å tørke seg i rævva med! Mann er mye bedre og nå kom jo beviset på det, også! [xx(]

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Re: Boikott FHM
« Svar #10 på: September 26, 2007, 02:28:52 »
f**k you FHM! Burde starte en E-mail kampanje mot dem.

Us Against the World!

abbe

  • Gjest
Re: Boikott FHM
« Svar #11 på: September 26, 2007, 02:38:54 »
Get a life! Herregud..... Lykke til med å boikotte alle blad, aviser, magasiner etc. som skriver noe ufordelaktig om Leeds. Det står MYE ufordelaktig om Leeds på Internet, på tide å dra ut pluggen? Neivel? For drastisk og generelt? Det er MYE Leeds hets på youtube, må slutte å linke dit i mål tråden kanskje? Stikk fingeren i jorda, det er en kjent sak at Leeds er hatet av mange... Og vi hater mange, så det går sånn ca. opp i opp :-)

RoarG

Re: Boikott FHM
« Svar #12 på: September 26, 2007, 03:03:53 »
Hva er FHM for noe? Har aldri hørt om bladet?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Re: Boikott FHM
« Svar #13 på: September 26, 2007, 03:35:23 »
Da er vi to.
« Siste redigering: September 26, 2007, 03:35:48 av HÃ¥vardK »

lojosang

Re: Boikott FHM
« Svar #14 på: September 26, 2007, 04:54:25 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

FHM er ikke verdt å tørke seg i rævva med! Mann er mye bedre og nå kom jo beviset på det, også! [xx(]

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]



Nå har jeg prøv å tørke meg bak med Mann, men syns ikke det fungerte noe bedre enn FHM.

Så selv om skribentene i sistnevnte suger, og innholdet likeså står det verre til med oppsugingsevnen til papiret.

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

Tom S

Re: Boikott FHM
« Svar #15 på: September 26, 2007, 13:42:35 »
Eg ser ikkje på dette som å skrive "noe ufordelaktig" om Leeds United. Ã… kalle klubben vår for "møkkaklubb" er langt over grensa!

For min del har eg aldri kjøpt bladet, men å kjøpe det i framtiden er no totalt uaktuelt.


quote:
Originally posted by abbe

Get a life! Herregud..... Lykke til med å boikotte alle blad, aviser, magasiner etc. som skriver noe ufordelaktig om Leeds. Det står MYE ufordelaktig om Leeds på Internet, på tide å dra ut pluggen? Neivel? For drastisk og generelt? Det er MYE Leeds hets på youtube, må slutte å linke dit i mål tråden kanskje? Stikk fingeren i jorda, det er en kjent sak at Leeds er hatet av mange... Og vi hater mange, så det går sånn ca. opp i opp :-)



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Re: Boikott FHM
« Svar #16 på: September 26, 2007, 14:14:42 »
Har aldri kjøpt FHM, men når jeg nå hører at de skriver om Leeds, må jeg sannelig begynne å kjøpe bladet [:D][:D]
MOT

Einar

Re: Boikott FHM
« Svar #17 på: September 26, 2007, 15:01:24 »
Dette tar jeg mes stoisk ro.

Men FHM?, Mann? - hva er det slags bladpreferanser dere har folkens - ingen hørt om Pondus og Vi Menn? Hva mer har man bruk for?
Jeg er HEELT satt ut!
 

Dennis

Re: Boikott FHM
« Svar #18 på: September 26, 2007, 18:59:59 »
Syns det var rart det tok så lang tid før et svar av din karakter kom på posten min, lojo [:D]

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Masinga

Re: Boikott FHM
« Svar #19 på: September 26, 2007, 19:06:01 »
Er FHM et ukeblad?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Sten

Re: Boikott FHM
« Svar #20 på: September 26, 2007, 19:14:21 »
quote:
Originally posted by Masinga

Er FHM et ukeblad?

Masinga, medl.nr. 1250



Det er et møkkablad -who cares?

Sten
Sten

trondt

Re: Boikott FHM
« Svar #21 på: September 26, 2007, 19:32:08 »
Aldri kjøpt det, kommer aldri til å gjøre det

Marching on together

TT

Sten

Re: Boikott FHM
« Svar #22 på: September 26, 2007, 19:41:47 »
Hvor mange FHM står i hylla der du kjøper snus?

Hvor mye pes er det å printe ut en lapp hvor det står nøyaktig hva vi mener om skiten, og legge ett inne i hvert eks?

Litt som surkålpoeten til Elling..

hehe..

Sten
Sten

baste

Re: Boikott FHM
« Svar #23 på: September 26, 2007, 20:29:24 »
FHM er ett møkkablad..ingen tvil...ingen over eller under..

LEEDS 4 EVER

Jan Erik Bastesen

Dennis

Re: Boikott FHM
« Svar #24 på: September 27, 2007, 00:14:54 »
Når du på hjemmesiden har avstemningen...

Hvilken FHM-babe er best?
AYLAR - LENE ALEXANDRA - LINNI

...så sier vel det, det meste om både hvem som lager og hvem som kjøper bladet? De tre damene er jo ikke annet en tre uopplyste, pr kåte, talentløse, stygge, forvridde versjoner av det kvinnelige kjønn.
Det eneste positive med en glamourmodell - foruten at du kan si hva du vil og de ler og tror det er kompliment - er at de er så fulle av plastikk er at når de dør, kan de resirkuleres. [xx(]

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Boikott FHM
« Svar #25 på: September 27, 2007, 00:15:42 »
quote:
Originally posted by Sten

Hvor mange FHM står i hylla der du kjøper snus?

Hvor mye pes er det å printe ut en lapp hvor det står nøyaktig hva vi mener om skiten, og legge ett inne i hvert eks?

Litt som surkålpoeten til Elling..

hehe..

Sten


Morsomt forslag, Sten'ern [:D]

Og også gjennomførbart...



All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Re: Boikott FHM
« Svar #26 på: September 27, 2007, 00:21:18 »
Latterlig at Bakke ble nr.10 på kåringen! Bakke hadde nok suksess i Leeds til å unngå en plass på liste...Hva med Runar Normann?
 

Lars E

Re: Boikott FHM
« Svar #27 på: September 27, 2007, 01:51:42 »
Ja det viser vel bare hvor tåpelig det er..

Forever Leeds

Forever Leeds

samadhi

Re: Boikott FHM
« Svar #28 på: September 27, 2007, 03:58:00 »
For å være ærlig synes jeg dette blir for dumt, og i beste fall vil dette bare slå tilbake på oss selv og gjøre oss til latter.
Det er ikke utenkelig at FHM publiserer den mailen du skrev i neste nummer, og vi blir dermed latterliggjort som noen hårsåre luringer fra L1 foran alle andre lags fans.

Skjønner at det er frustrerende å se sånne oppsla om Leeds, men hadde det vært stått om ManU hadde jeg syntes det var riktig festlig lesning. Så da gidder jeg ikke gjøre noe større nummer enn dette enn å trekke lett på smilebåndet, og bla videre til neste side....

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Re: Boikott FHM
« Svar #29 på: September 27, 2007, 04:38:01 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer
Hvilken FHM-babe er best?
AYLAR - LENE ALEXANDRA - LINNI

Det eneste positive med en glamourmodell - foruten at du kan si hva du vil og de ler og tror det er kompliment - er at de er så fulle av plastikk er at når de dør, kan de resirkuleres. [xx(]




Er det sant? Betyr det at de kan pakkes ned og oppbevares under sengen til man "trenger" dem? [:p]

Jon R.
Jon R.