KAMP: vs. Darlington 9/10

Started by kjelvi, October 06, 2007, 06:43:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ToreLA

Her var det mange spillere som var både trege, raske, gode og dårlige på en gang. For oss som ikke fikk sett kampen kunne det være greit om noen kom med den skikkelige spillervurderingen....:)

auren

Flere som synes Da Costa minnet litt om Alan Smith utseendemessig?
Litt usikker på hvor vi skal bruke Da Costa. Det lille jeg så fører til følgende konklusjon:
Ikke taklingssterk og duellsterk til å bekle sentral midtbaneposisjon. Ikke rask nok, sterk nok og nok gjennombruddshissig til å bli en meget god ving. Kanskje er han best som diamant i en posisjon like bak spissene. Hvis valget står mellom sentral midtbane og venstreving, velger jeg venstreving.

auren, dog fornøyd av det lille han så...

"Slutt. 0-0.Skuffende...

auren

Leeds
Till
I
Die!"

Skrevet 10 sekunder før Ian Westlake scoret vinnermålet mot Oldham 5 minutter på overtid 02.10.07
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

quote:
Originally posted by ToreLA

Her var det mange spillere som var både trege, raske, gode og dårlige på en gang. For oss som ikke fikk sett kampen kunne det være greit om noen kom med den skikkelige spillervurderingen....:)

Tore, da. Den SKIKKELIGE spillervurderingen er allerede skrevet. Av undertegnede.[;)]

Runar

quote:
Originally posted by ToreLA

Dette var ingen god kamp av Leeds!

Parker var meget solid og jeg håper han ikke er langt unna en plass i start 11'n!

Midtbanen slet gjennom hele kampen med å skape noe som helst, mye av det skyldes at de to låne spissene er noe av det mest udugelige på en fotballbane siden M. Duberry!

En spiller som Hoswson og Thommo er avhengig av bevegelse foran dem når de har ballen - Det viste seg å være for mye forlangt av Mr. og Mrs. Ududgelige låne spisser

Albert Johanneson

quote:
Originally posted by Jon R

Huntington var en skuffelse. Måten han ble parkert i en løpsduell bare minuttet før han scoret, gjorde meg meget betenkt og jeg synes ikke han dominerte i annet enn luftrommet.

Tror ikke du fikk med deg denne situasjonen skikkelig Jon. Darlingtons ving skjærer her inn foran Huntington og han må stoppe for å unngå gult/rødt. Kommer naturlig på etterskudd da... Plukker faktisk innpå en meter på motstanderen etterpå igjen!

Synes i motsetning til deg han viste prov på godt tempo. Fremtidens mann!!

Dennis

Jeg synes spesielt Barker, men også Huntington gjorde en god figur i går. At ingen av disse (foreløpig) innehar en plass i første 11-eren, er jo egentlig bare positivt for laget som helhet.

Jeg er derimot skuffet over midtbanen (Da Costa var livlig etter innhoppet) og de to spissene var jo bare forferdelig dårligere. Ikke vits å forlenge lånet der!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

quote:
Originally posted by Albert Johanneson

quote:
Originally posted by Jon R

Huntington var en skuffelse. Måten han ble parkert i en løpsduell bare minuttet før han scoret, gjorde meg meget betenkt og jeg synes ikke han dominerte i annet enn luftrommet.

Tror ikke du fikk med deg denne situasjonen skikkelig Jon. Darlingtons ving skjærer her inn foran Huntington og han må stoppe for å unngå gult/rødt. Kommer naturlig på etterskudd da... Plukker faktisk innpå en meter på motstanderen etterpå igjen!

Synes i motsetning til deg han viste prov på godt tempo. Fremtidens mann!!

Håper du har rett, Albert. [:)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg synes spesielt Barker, men også Huntington gjorde en god figur i går. At ingen av disse (foreløpig) innehar en plass i første 11-eren, er jo egentlig bare positivt for laget som helhet.

Helt uenig med deg, Dennis. Igår var denne Barker helt usynlig. Ingenting positivt ved det.   [}:)]

Jon R.
Jon R.

Lids

Barker viste seg ikke frem i det hele tatt. [:)]

Thomas
Thomas

Dennis

Ah, dere skjønner, jeg kaller han Barker internt. Ben Parker, B'arker. Gettit?

Eh... skrivefeil var det vel heller.

- Dennis
Marching on together!

Asbjørn

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Ah, dere skjønner, jeg kaller han Barker internt. Ben Parker, B'arker.

Ã...hh. Jeg trodde det var fordi han stadig bjeffet så mye jeg... [:o)]

I ain't too good at conversation, girl
So you might not know exactly how I feel
But if I could, I'd bring you to the mountain top, girl
and build you a house made out of stainless steel

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

quote:
Originally posted by auren

Flere som synes Da Costa minnet litt om Alan Smith utseendemessig?
Litt usikker på hvor vi skal bruke Da Costa. Det lille jeg så fører til følgende konklusjon:
Ikke taklingssterk og duellsterk til å bekle sentral midtbaneposisjon. Ikke rask nok, sterk nok og nok gjennombruddshissig til å bli en meget god ving. Kanskje er han best som diamant i en posisjon like bak spissene. Hvis valget står mellom sentral midtbane og venstreving, velger jeg venstreving.

auren, dog fornøyd av det lille han så...

"Slutt. 0-0.Skuffende...

auren

Leeds
Till
I
Die!"

Skrevet 10 sekunder før Ian Westlake scoret vinnermålet mot Oldham 5 minutter på overtid 02.10.07

Aura, det er ikke utseendet som teller.
Har du ikke lært det enda [;)]

Ferre

En liten spillerbørs:

Lucas 6.5 - Grei kamp. Noen gode redninger, men litt for mange dårlige utspill.
Frazer 6 - En kamp på det jevne av Frazer. Litt for lite involvert i det offensive spillet.
Huntington 7 - God kamp og fint mål av Huntington. Viktig å ha tre stoppere som kan gjøre en god jobb i denne divisjonen.
Heath 6 - Slet litt med tempoet til Green, men ellers en grei omgang av Heath.
Parker 8 - MOM! Solid kamp av Parker, både som back og midtstopper. Liten minus for en feilvurdering som kunne ført til baklengs.
Weston 5.5 - Nesten ikke involvert, men virker frisk de få gangene han hadde ballen. Må innvolvere seg MYE mer i spillet.
Howson 6 - Klarer ikke å sette sitt preg på kampen, men jobber og sliter bra på midten.
Thompson 6 - Viser seg til tider som en playmaker, men blir som resten av midtbanen alt for lite involvert i spillet.
Westlake 5.5 - Usynlig i store deler av kampen, jobber som vanlig hardt.
Andrews 4.5 - Dårlig kamp av Andrews, selv om det tok seg opp i 2. omgang. Virker ikke som om han har selvtillit.
De Vries 5.5 - Vinner en del dueller, thats it. Synes ikke spissparet fikk vist seg fram i går.

Clapham 6 - Trygg og solid på backen. Greit innhopp av Clapham.
Da Costa 6.5 - Meget spennende spiller! God teknisk og trygg i pasningsspillet. Får han noen kamper i Leeds-trøya tror jeg han kan bli en nøkkelspiller for oss i løpet av sesongen. Stod for et av få høydepunkt da han dro av tre spillere for så å avslutte utenfor.

-WE'LL BE BACK-

GeirO

Jøss så positive folk er til Da Costa.  Han kan sikkert gjøre mye bra for Leeds framover, men i går var det mange frustrerte lagkamerater. Hvis jeg skulle debutert for Leeds ville det gått likedan. Ville prøvd meg på et utall av driblinger. Ville mistet ballen 8 av 10 ganger, men folk flest ville kalt meg for livlig og kreativ....

Akkurat i går var vel Da Costa som en veldig god klassiskløper ( og dårlig i skøyting) i langrenn som måtte stille opp på en skøyteetappe på VM-stafetten....og ødela det meste for lagkameratene. Han er sikkert en god spiller (et fantastisk raid i går), men det er nok viktigere at han er god for laget. Og det kan kombineres hvis vi er heldige.
MOT

Ã…sland

Noen som har video/dvd opptak av kampen???

samadhi

Først av alt er det bare å ta til seg at Leeds nå spiller på ett meget lavt nivå. Sannsynligvis ligger vi ett sted mellom norsk addeccoliga og 2.div. Kampen på tirsdag var i hovudsak preget av kick and run, og de gikk som regel i lange pasninger opp på to udugelige spisser. Sannsynligvis er det vel slik vi har spilt hele sesongen, men da har de fleste spillerne vært ett hakk bedre og ikke minst har vi vanligvis to spisser som er i stand til å vinne dueller og behandle enn ball sånn noenlunde.

Om kampen mot Darlington;
* som sagt så slo vi veldig mye langt, og midtbanen ble veldig lite involvert. Av de 4 på midten var det utvilsomt Curtis Weston som imponerte meg mest. De gangene han fikk ballen var det full fart og rett i angrep. Forsvant kanskje litt til tider, men ble positivt overrasket av han. De 3 andre på midten markerte seg ikke nevneverdig.

* Ben Parker var som del fleste andre skriver ett meget positivt bekjentskap. God både som back og stopper, og håper vi får se mer av han.

* Huntington var brukbar, men ble veldig etter da Darlington kom igjennom i 1.omg. Har han tempoproblemer?

* Vanskelig å si hva Da Costa kan tilføre. Har teknikken inne, men må nok lære engelsk fotball bedre å kjenne. Har potensial til å bli både flopp og super-stjerne.

* Hva er poenget med å spille med Andrews og De Vries på topp i stedet for t.d. unggutten Elliot og Ameobi. De to lånespillerne var store, tunge og treige og en stund så det ut som vi hadde 2 x Brian Deane på topp. Nei da er det heller bedre å gi unggutta sjansen.

Var kjekt å få se Leeds på tv igjen. Neste gang håper jeg vi får se de i en seriekamp med toppet mannskap!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Klausen

Var nettopp innom Waccoe, og kom over dette bildet![:D]

http://media.rivals.net/media/jpg/2007101000680955.jpg

Er det Shithy in disguise?