highlight vs orients

Started by B-m, October 14, 2007, 02:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Fripp

Heldige der! Ballen var inne....

Promotion 2010

Flott mål av Carole.
Riktig straffe til Leeds, etter en klar dytt med begge armer.
Fy, for en straffe. Det blir nok hans siste. Som en annen her inne sa... En hodespiller som skal sparke til en ball som ligger stille?

Ankergren var nok feilplassert på første målet, og slapp nok inn en ball helt på slutten. Da dommeren spurte ham om den var inne etter kampen, så slo han ut med armene som for å si "I'm foreign, I don't understand..." [:D]

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RuneSve

Litt uenig i det som ble skrevet tidligere her i dag, at det røde kortet var strengt. Man ser tydelig at han slenger ut albuen, jeg syns ikke det er noe galt i å gi rødt for dette. Straffen ser også grei ut. Bare synd vi ikke utnyttet den. Absolutt heldige med at vi ikke tapte, med tanke på målet LO egentlig fikk på slutten der.
 

Sander

uff.. ballen var helt klart inne.. For en forferdelig straffe av Kandol.. Fint mål av Carole da.. Skrev også at sist mål av Carole ikke bringte lykke, te broren min..:( 1-1 da og
 

MooCow

Offffffffff, førr ei elendige straffe........... 2.etasja øve......
Casper hadde definitivt ikkje nåke go dag pao jobben helde naij :(


baste

Men, vi tapte ikke..ballen var klart i mål..Så det er nok riktig å si at tross alt, så har vi ennå marginen på vår side. Ang straffen, den var elendig, riktignok finter han ut keeper..men man MÃ.../ SKAL treffe målet fra krittmerket. Nydelig mål av Carole

Karl Hot Shot

Du kan trygt si at vi har hatt marginene på vår side så langt denne sesongen, til tross for at ledelsen gjør hva den kan for å vende andres vrede mot oss (tenker spesielt på Wises stadige sutring over dårlige dommere).
 

veteranen

De "tvilsomme" episodene - utvisningen og straffen - er begge avgjørelser dommeren kan forsvare.

Men Gud hjelpe for et elendig forsvarspill som blir vist i denne divisjonen! Orient's opptreden ved vår scoring er noe av det verste jeg har sett på lang tid! [:0]

Asbjørn

quote:
Originally posted by veteranen


Men Gud hjelpe for et elendig forsvarspill som blir vist i denne divisjonen! Orient's opptreden ved vår scoring er noe av det verste jeg har sett på lang tid! [:0]


Norsk addecoliga? [:D]



You gotta lotta nerve
to say you are my friend
When I was down
you just stood there - grinning

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

agehvitstein

Kanskje det er nettopp dette som har gjort at vi har vært noe heldige med dommerene denne sesongen. Vi er jo kjent for å være på grensen til det ufine helt siden Revietiden.
 

Karl Hot Shot

Her tror jeg du vurderer helt feil, Ã...ge. Med Wises sutring vekkes de ansvarlige (dommere og FL) til aggresjon mot Leeds United. Wise må være en ufattelig mer elendig psykolog enn jeg tidligere har ment, dersom han tror at sutringa skal gi fordeler. Men det er jo ikke noe nytt, altså at Wise vurderer virkeligheten på vrangsida.
 

B-m

Ja, der har pinade du og Wise noe till Felles Karl :)
Synes den sutringa til Wise ikke er helt bra.
Tror heller ikke den kommer til å bli noe bedre.

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Gud bevare meg vel for ei megatabbe av Ankergren. Likna litt på ex-Manu Taibi der. Ballen var heilt klart over streken, så vi slapp med skrekken der.

Og Carole sitt mål: FANTASTISK!

Kandols straffe er nesten ikkje verd ein omtale...

SirOlsen

Herregud i havet, så bøtte elendig av Kandol.. jeg skammes på hans vegne!!
Hva i pokkern skulle han på død og liv ta den forb.. straffa for, når han visste godt at det var mange bedre straffeskyttere enn ham?..
Menmen, nå hadde heldigvis Kandol godt inntrykk hos meg ellers, så han får avskrive litt på det.. Men det tar nok noen dager før raseriet mitt over Kandols idiotskap i denne situasjonen leger seg og forsvinner.. Måtte han glimte til med storspill i neste kamp, skal jeg love å glemme det tvert! ;)

Carole: Mesterlig! (er alt som er verdt å si vedrørende hans mål! Klassemål av de sjeldne, som er Premier League standard på! )

Ankergren: Jaja min danske bamse.. du gjør mye bra mellom stengene til vårt kjære Leeds United, men idag hadde du vel ikke din beste dag på jobben vel ;) Men man får sagtens si at du(LES "VI") var tjuvheldig som ikke ble straffet for den der ;)
Sette hjertet i halsen på folk slik da!.. Makan!.. ;)
-SirOlsen-

Dennis

Elendig straffe av Kandol og det spørs om ikke det er en annen som tar den neste. Jeg liker derimot innstillinga hans. Han ønsket visstnok virkelig å ta den og ettersom Thommo var ute, lot han ingne andre ta ballen. Det ble selvsagt feil i denne omgang, men jeg liker det.

- Dennis
Marching on together!

Kickthemdown

quote:
Originally posted by MooCow

Offffffffff, førr ei elendige straffe........... 2.etasja øve......
Casper hadde definitivt ikkje nåke go dag pao jobben helde naij :(



Kasper reddet oss x antall ganger i går. [8)]

Alta-White

Promotion 2010

Wise: No more pens for Kandol
Leeds manager said Tresor Kandol is off penalty duties after he missed a late spot-kick to deny his side victory against Leyton Orient.
It was the first time Leeds had dropped points at home, after Seb Carole's brilliant strike cancelled out Sean Thornton's opener. It could have been worse for United, as Orient had seemingly scored late on but the referee ruled that the ball had not crossed the line.
"Tresor won't be taking another penalty," Wise said. "He was confident about taking it and no-one was going to get the ball off him but I would have preferred Ian Westlake to have taken it.
"I am disappointed that we haven't taken the three points but we are still unbeaten. I haven't seen whether the ball was over the line but if it was, we've had a bit of luck.
"We didn't have much luck last season so these things even themselves out."

Teamtalk
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Både spøkelset Casper og Cantgoal gjør vel mere godt enn vondt, så jeg synest ikke at det gjør noe at de har en kveld med blundere. Eller to for Kandol......Etter å ha sett referat fra kampen, så må jeg bare si at vi har vært jæææææævla heldige så langt denne sesongen. Det er nesten kun "stang in", så langt.

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

veteranen

quote:
Originally posted by Sølvreven

Både spøkelset Casper og Cantgoal gjør vel mere godt enn vondt, så jeg synest ikke at det gjør noe at de har en kveld med blundere. Eller to for Kandol......Etter å ha sett referat fra kampen, så må jeg bare si at vi har vært jæææææævla heldige så langt denne sesongen. Det er nesten kun "stang in", så langt.



Ja. Og jeg er stygt redd for at vi nå nærmer oss en periode med "stang inn" for våre motstandere....

Håper jeg ikke ødela hele søndagskvelden for B-m med dette innlegget... [8)][8D]

MooCow

quote:
Originally posted by Alta-White

quote:
Originally posted by MooCow

Offffffffff, førr ei elendige straffe........... 2.etasja øve......
Casper hadde definitivt ikkje nåke go dag pao jobben helde naij :(



Kasper reddet oss x antall ganger i går. [8)]

Alta-White



Kan godt henda, basera meg berre pao høgdepunkti, å maole han sleppe inn e jo ikkje heilt patent, å helde ikkje da han sleppe inn so ikkje vart dømt inn. [:o)][B)]

Oggy

Herregud, Casper - for et keeperspill.
Ja, ja - heldigvis ble vi ikke straffet på slutten - den ballen var inne gitt.
Oggy