Transfer Window

Started by jarle, October 14, 2007, 14:50:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peacock

"Eller er det andre plasser på laget du vil forandre på eller styrke, i så fall fortell meg hvem og hvor???"

Vi trenger cover på backplass; aller helst en erstatter for Frazer. Dersom ikke Constantine snart blir klar, kan kanskje en av lånespissenes avtale forlenges. Ellers er stallen mer enn god nok. Spar spenn; bruk neste sesong. DA er det behov, siden vi kanskje vil være i the Championship.

pale

Parker er vel bra nok cover på backen?
Var mom mot Darlington.
Og jeg skal bite i meg noe av kritikken jeg kom med mot Frazer etter Tranmerekampen.
Han har spilt seg stort opp etter hva jeg leser og hører.
Og det er jo moro med lokale innslag også.

Jon R

quote:
Originally posted by jarle

Rammebetingelser.... har vi råd til å være på nivå 3 en sesong til...

Svaret er NEI... jeg er overasket over ambisjonsnivået her... DET ER EN SKAM AT VI SPILLER I DENNE DIVISJONEN hverken mer eller mindre...
DET ER ET STED LEEDS HØRER HJEMME OG DET ER I PL OG I EUROPA..

Hi-hi. Nå tar du helt av, men jeg liker forsåvidt innstillingen din. [8D]

Saken er den: Etter snart 4 år med Bates vet vi at satsingen ikke alltid står i stil med ambisjonsnivået. Hvis Bates er villig til å sprenge banken for en ny Macca eller en ny Dacourt, så gjerne for meg. VI VET ALLE AT DET IKKE VIL SKJE!! [}:)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Ett skritt av gangen Jon.
Husk hvordan det gikk sist vi skulle gape over for mye på for kort tid.

Dette går veien så lenge Dennis Wiseman styrer skuta!

fmtj

Quote from: Jon R on October 16, 2007, 02:30:36
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica," id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jarle</i>

Rammebetingelser.... har vi råd til å være på nivå 3 en sesong til...

Svaret er NEI... jeg er overasket over ambisjonsnivået her... DET ER EN SKAM AT VI SPILLER I DENNE DIVISJONEN hverken mer eller mindre...
DET ER ET STED LEEDS HØRER HJEMME OG DET ER I PL OG I EUROPA.. <hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Hi-hi. Nå tar du helt av, men jeg liker forsåvidt innstillingen din. [8D]

Saken er den: Etter snart 4 år med Bates vet vi at satsingen ikke alltid står i stil med ambisjonsnivået. Hvis Bates er villig til å sprenge banken for en ny Macca eller en ny Dacourt, så gjerne for meg. VI VET ALLE AT DET IKKE VIL SKJE!! [}:)]

Jon R.

Vi hører dessverre hjemme der vi er, slik laget har utviklet seg takket være vanstyre m.m. MKEN, at vi som fans ønsker oss til PL, Europa, verden, universet osv. er jo selvsagt! Vi kommer tilbake, men gradvis. Håper inderlig ikke gamle tabber gjentas!
Yeboahs vitne

kjelvi

Wise planning for Coca Cola Championship

Planning for promotion

Dennis Wise has given the first hint at his ambitions for this season by revealing his approach to the January transfer window will be driven by the possibility of starting next season in the Championship.
Leeds United's manager has avoided discussions over the possibility of promotion from League One after beginning the season with a 15-point deficit, but he is planning to search for players who are "capable at the next level" when the transfer window opens at the turn of the year.
United are not anticipating an extensive influx of new signings in January after beginning the season with an 11-game unbeaten run, and Wise's plans will be largely dictated by the number of injuries to his squad, and the form of individual players.
But the 40-year-old said: "I will be looking at players who are well capable at the next level as well."

YEP

Leedsfan

Quote from: kjelvi on October 17, 2007, 09:07:20
Wise planning for Coca Cola Championship

Planning for promotion

Dennis Wise has given the first hint at his ambitions for this season by revealing his approach to the January transfer window will be driven by the possibility of starting next season in the Championship.
Leeds United's manager has avoided discussions over the possibility of promotion from League One after beginning the season with a 15-point deficit, but he is planning to search for players who are "capable at the next level" when the transfer window opens at the turn of the year.
United are not anticipating an extensive influx of new signings in January after beginning the season with an 11-game unbeaten run, and Wise's plans will be largely dictated by the number of injuries to his squad, and the form of individual players.
But the 40-year-old said: "I will be looking at players who are well capable at the next level as well."

YEP

Perfekt! Dette er super lesning!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Dette er vel en viss justering av ambisjonsnivået, sett ift Bates sin uttalelse om å kjøpe spillere med potensiale utover vanlig CCC nivå?  :D
Jon R.

janove

Quote from: Jon R on October 17, 2007, 10:12:11
Dette er vel en viss justering av ambisjonsnivået, sett ift Bates sin uttalelse om å kjøpe spillere med potensiale utover vanlig CCC nivå?  :D

Ser ikke noe forskjell her Jon R. Well capable, med trykk på well, er ikke akkurat gjennomsnittet da!

Skal man få napp hos disse spillerne, er nøkkelen lønn og ikke hvilket nivå Leeds spiller på i januar 2008.
Tror bla at Kisishev angrer i dag, på at han ikke ble i Leeds. Huntington, med ambisjoner om å spille på et høyere nivå,
signet med Leeds U pga ambisjonsnivået. Flere klubber han kunne gått til.
Nå kan man mene hva man vil om Bates og Wise, men ambisjoner på klubbens vegne har de helt klart.

fmtj

Quote from: janove on October 17, 2007, 11:49:18

Ser ikke noe forskjell her Jon R. Well capable, med trykk på well, er ikke akkurat gjennomsnittet da!

Skal man få napp hos disse spillerne, er nøkkelen lønn og ikke hvilket nivå Leeds spiller på i januar 2008.
Tror bla at Kisishev angrer i dag, på at han ikke ble i Leeds. Huntington, med ambisjoner om å spille på et høyere nivå,
Nå kan man mene hva man vil om Bates og Wise, men ambisjoner på klubbens vegne har de helt klart.

Lønn er selvsagt en del av pakka, men også det å spille for klubben Leeds United bør være en del av motivasjonen! Hvis ikke har vi ikke bruk for vedkommende spiller. Penger kan de hente i enhver klubb, Leeds skal være et kall!!! ;)
Yeboahs vitne

Jon R

Vi får håpe du har rett, janove. Det hadde vært fint med en big signing eller to, som prikken over i èn nå som optimismen igjen er tilbake på ER.  :D

Grunnen til min skepsis er jo blant annet signalene fra Bates i 2006, om at sommeren 2007 ville den økonomiske situasjonen være under kontroll. Vi vet jo nå hva som var den reelle situasjonen på den tiden.  Det har vært for mange eksempler på stor avstand mellom ord og handling de siste åra.  :-[
Jon R.

janove

Quote from: Jon R on October 17, 2007, 12:23:08

Vi får håpe du har rett, janove. Det hadde vært fint med en big signing eller to, som prikken over i èn nå som optimismen igjen er tilbake på ER.  :D

Grunnen til min skepsis er jo blant annet signalene fra Bates i 2006, om at sommeren 2007 ville den økonomiske situasjonen være under kontroll. Vi vet jo nå hva som var den reelle situasjonen på den tiden.  Det har vært for mange eksempler på stor avstand mellom ord og handling de siste åra.  :-[

Enig i det. Pengene er også i ferd med å komme på plass. Fem store sponsorer har meldt sin interesse i løpet av de siste ukene.
Man kan snakke om -15 poeng som en motivasjonsfaktor, men den største motivasjonsfaktoren er faktisk ydmykelsen som byen Leeds har opplevd i det siste.
Øystein nevnte i sin reiseskildring, at noen lo da toget passerte Elland Road. I sommer har folk, på ferie bla, blitt kraftig ydmyket. Virker som både supportere og sponsorer er i ferd med å forstå betydningen av et Premiershiplag i byen.
Tenk deg dette scenarioet. Høsten 2010 spiller Leeds PL kamp på Stamford Bridge, med Ken Bates i Directorsbox som styreformann for Leeds. Leeds vinner kampen. Bates har oppnådd sitt mål og selger klubben!

Til innlegget over av fmtj vil jeg si at folk nok vil stå i kø for å spille for Leeds U, men da må Leeds matche lønningene til andre klubber.
Ingen går ned i lønn for å spille for klubben vår. Jeg tenker ikke på lønninger som i Ridsdale perioden.

Playmaker

Godt å høre at Wise er ening med meg...

Playmaker = jarle

fikk problemer med passord ettet side oppgraderingen...

Jon R

Enig med deg, jarle? ? Det står da ingenting om at det er en ny "Gerrard eller lampard type som skal styre kampene for oss" "eller en spiss" som Wise er ute etter?  ???  ???
Jon R.

Playmaker

QuoteDet var jo en periode vi styrket laget på alle feil plasser uten å se dit det faktisk var tomrom...
ref Harte som kunne vært erstattet av Riise, men vi valgte en ventrebeint midtbanespiller isteden??? men vi vitterlig var helt tomme på høyrekanten som Bowyer spilte "skjevt på" i tillegg...(vedkommende er jo kanskje vårt største feilkjøp i nyere tid... han med venstrebeinet altså...)
Det der irriterte oss grønn over lange tider. Vi hadde kun Bow til høyre (som egentlig ikke var en "tradisjonell" høyrekant...), og Harte var jo kategorisert "treig"/og "en defensiv fare" omtrent før han var 20.
Skjedde det noe. Nada. Det var vel her DOL-irritasjonen var heftigst early on...

Asbjørn

Sorry, Jarle.   :'(  :'(  :'(

Går fort innimellom og da trykker jeg feil...  :'( :'( :'(

Jeg skulle sitere innlegget ditt, ikke redigere... 

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leeeeeeeeeeeeds

Tror ikke Wise kommer til å kjøpe noen spillere for å styrke årets tropp. Han sier selv at nå tenker han på neste år og Championship
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD