Skrevet av Emne: [Debatt] Kamptråder  (Lest 20096 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

sveifors

[Debatt] Kamptråder
« på: Oktober 18, 2007, 12:07:28 »

Hei, mitt første innlegg her. Jeg ønsker å ta opp noe som irriterer meg grenseløst. Jeg er ofte borte på Lørdagskampene og har da kun et teksttv og min mobiltelefon tilgjengelig. Heldigvis er telefonen slik at jeg kan gå inn på WAP og følge kampen her inne på forumet på kamptråden. Det har vært mye plaget med stopp og av og til kommer jeg ikke inn, men det er det jeg klamrer jeg meg til. Det minner meg faktisk om da jeg som guttunge, satt å skrudde på mellombølge for å få høre nytt om LEEDS på kamdagene.

Derfor er jeg nå luta lei av den slags med forsøpling som å blande diskusjoner om andre fotballag inn. Kjegling over norske lag osv, dette hører ikke hjemme på kamptråden på Lørdag. Det er vanskelig nok å følge tråden om ikke diskusjoner over hva er best mellom andre talentløse fotballag.

Vi her inne har en ting felles , LEEDS UNITED. Det betyr ikke at vi digger det samme norske laget,musikk,mat osv. Det finnes andre arenaer for det, IKKE KAMPTRÃ…DEN på LØRDAG ettermiddag. Tråden er treg nok som den er.


sveifors
PS
Ellers vil jeg takke alle dere som er aktiv og legger inn ting vedrørende kampen og laget vårt, som gjør at kampdagene blir litt mere elektriske. STÃ… PÃ…..
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Jon R

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #1 på: Oktober 18, 2007, 12:58:54 »
Dette var et konstruktivt innspill. Har faktisk ikke tenkt over at det blir problematisk med mye "off topic" stoff for dem som følger kampen på WAP. Kanskje noe moderatorene bør legge seg på minnet.  :o
Jon R.

auren

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #2 på: Oktober 18, 2007, 13:24:33 »
Jeg kan fullt ut forstå frustrasjonen. Men da må du vel være like frustrert over de 32 "JAAAAAAAAAAAAAAAA" du får opp etter scoringer, eller de 27 "FAAAAEN" du får etter baklengs. At det er så fryktelig mye uten om kamp prat er jeg ikke så enig i. At man kommenterer at Orient eller Swansea skulle lede eller ligge under er viktig informasjon synes jeg.

Vi får håpe at den nye siden bidrar til mindre treghet i systemet.

Hvis du ønsker kan sikkert jeg, eller andre, oppdatere deg via sms meldinger under kampene. Har svært gode erfaringer når det gjelder dette med både Læshy, Knut og Mats her inne på forumet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #3 på: Oktober 18, 2007, 14:35:10 »
Vanskelig å regulere dette. Skjønner at det kan være frusterende at forumet henger seg, men dette kommer som følge av en dårlig server, og ikke at vi poster for mye "mansjit". Forhåpentligvis er vi kvitt server-problemene nå?
Jeg synes det er mest artig her på forumet når alle bidrar og når det er stor aktivitet, om alle ikke er like saklige må man nesten tåle. Og litt interne spøker fra Jon R og Asbjørn må man nesten tåle *2. Men alt har sin grense! Men synes det å lage regler om hva man kan si eller ikke si i en kamp-tråd blir latterlig. Hvis du er ute etter rene fakta som resultat og sjansestatistikk må du bruke www.teamtalk.com .

I slike kamp-tråder er hele følelses-registeret i sving, og det kan bli mye piss, og fraser som "S****n YES!!!" "HELVETES F***e-KANDOL FAEN!!!", kan forekomme. Men jeg får et kick når det tar litt av er inne. Det er morsomt at det finnes hundrevis av idioter, som meg,foran pcen som roper og banner til kjerringa.

Jeg synes moderatorene er litt kontroll-freaker, hva så om vi lager en egen tråd om Wise istedenfor å fortsette på side 43 på den o'store "Wise-tråden". Personlig klarer jeg ikke lese slike evighets-tråder og får vondt i hodet bare jeg ser sidetallet. Men det er kanskje bare meg?

Aktiviteten på forumet har vært dårlig i den senere tid, og jeg tror noe av grunnen er at moderatorene er så nazi. Og det virker nesten som om det er en intern konkurranse mellom moderatorene om hvem som klarer flytte flest nye tråder over til "korrekt tråd". Jeg er ihvertfall veldig redd for å lage nye tråder.
« Siste redigering: Oktober 18, 2007, 15:04:16 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #4 på: Oktober 18, 2007, 14:43:41 »
Er helt enig i forhold til at lange tråder er "uleselige".

Jeg tror et dynamisk forum med mange nye tråder er et godt forum. Jo færre tråder og jo lengre de er, jo sjeldnere er man her inne.

 

pale

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #5 på: Oktober 18, 2007, 14:47:21 »
Her tar du opp to ting b-m.

Sitat
Jeg synes det er mest artig her på forumet når alle bidrar og når det er stor aktivitet, om alle ikke er like saklige må man nesten tåle. Og litt interne spøker fra Jon R og Asbjørn må man nesten tåle. Men alt har sin grense! Men synes det å lage regler om hva man kan si eller ikke si i en kamp-tråd blir latterlig. Hvis du er ute etter rene fakta som resultat og sjansestatistikk må du bruke www.teamtalk.com .

I slike kamp-tråder er hele følelses-registeret i sving, og det kan bli mye piss, og fraser som "S****n YES!!!" "HELVETES F***e-KANDOL FAEN!!!", kan forekomme. Men jeg får et kick når det tar litt av er inne. Det er morsomt at det finnes hundrevis av idioter, som meg,foran pcen som roper og banner til kjerringa.

Dette er jeg helt enig med deg i. Klart det kommer endel usakligheter og fraser jeg ikke vil høre i klasserommet i kampens hete. Men å begrense en slik tråd for mye fordi noen få ser den på wap synes jeg blir i overkant.
Som auren mener jeg det er relevant å kommentere hvordan våre konkurrenter gjør det nettopp i en slik tråd. Jeg sitter ikke og blar i ulike tråder under kampen.

Sitat
Jeg synes moderatorene er litt kontroll-freaker, hva så om vi lager en egen tråd om Wise istedenfor å fortsette på side 43 på den o'store "Wise-tråden". Personlig klarer jeg ikke lese slike evighets-tråder og får vondt i hodet bare jeg ser sidetallet. Men det er kanskje bare meg?

Aktiviteten på forumet har vært dårlig i den senere tid, og jeg tror noe av grunnen er at moderatorene er så nazi. Og det virker nesten som om det er en intern konkurranse mellom moderatorene om hvem som klarer flytte flest nye tråder over til "korrekt tråd". Jeg er ihvertfall veldig redd for å lage nye tråder.

Dette er jo en annen diskusjon. Jeg synes i motsetning til deg det er greit med lange tråder. For eksempel er det gøy når gamle tråder dukker opp igjen. Jeg mener det gir et godt bilde og f.eks. se hva vi sa om Wise/Bates/Frazer osv for lenge siden.
Jeg opplever ikke moderatorene som alt for strenge heller.
Så der er vi uenige.

lojosang

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #6 på: Oktober 18, 2007, 15:36:46 »
Dette var et konstruktivt innspill. Har faktisk ikke tenkt over at det blir problematisk med mye "off topic" stoff for dem som følger kampen på WAP. Kanskje noe moderatorene bør legge seg på minnet.  :o

Om vi skal rekke å moderere kamptråden under veis i kamp må halve LUSCOS bli moderatorer. Det lar seg rett og slett ikke gjøre.

I en ideell verden kunne vi kanskje holdt oss til en chat for følelsesutbruddene våre, og holdt kamptråden mer om kampen? En annen mulighet kunne være å splitte opp i en "kamptråd" av den gode gamle sorten, og en mer løpende referat-aktig tråd? Ville vi klare å holde de to eventuelle trådene adskilt? Og ville man tatt seg bryet med å oppdatere en eventuell referattråd på saklig vis? Hadde vi fått dette til ville det jo utvilsomt vært et godt tilbud til de som ikke har mulighet til å følge kampene over nettradio.

- Leif Olav

Jon R

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #7 på: Oktober 18, 2007, 16:00:28 »
Etter å ha lest de ulike meningene, snur jeg meg litt etter vinden. Det er mange hensyn å ta, og et av dem er at forumet ikke blir for "ryddig" statisk og kjedelig eller totalt uoversiktelig grunnet 4-5 tråder om omtrent samme tema. Når det gjelder WAP problemet, så er det kanskje andre sider på nettet man heller kan laste ned med fortløpende referat fra kampene? Det blir nok vanskelig å begrense folks spontanitet underveis i kampene, og i perioder der radiokommenatorene snakker mest om været, er det vel kanskje naturlig at man sklir litt off topic.  ;D

Er det mange her inne som følger kampene via WAP forresten?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #8 på: Oktober 18, 2007, 16:29:36 »

Er det mange her inne som følger kampene via WAP forresten?
Har gjort det endel, men finner bare bbc's live-side med resultatoppfølging som "brukandes". Der er det ikke referert til noe spesifikt fra kampen. Leeds Uniteds offisielle sider blir jo noe oppdatert, så de bruker jeg i tillegg. Med det blir ikke optimalt.

Kom gjerne med tips dere som bruker wap på kampdager.

LUSCOS Forum har aldri vært noe alternativ tidligere, for sidene henger og har vært usedvanlige trege å laste ned.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Læshy

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #9 på: Oktober 18, 2007, 16:33:03 »
En annen ting som kan gjøre tråden mer oversiktlig er om det lages en chat som brukes hver kamp, og som de fleste (helst alle) kommer inn på. Det har vært gjort noen kamper i år, og det har fungert forholdsvis godt. I tillegg blir kamptråden oppdatert ved scoringer etc. ettersom noen ikke ønsker å benytte seg av chatløsningen. Det vil da si at kamptråden blir mer oversiktlig, ettersom den har færre debatanter (Skriveleif?) med følelser i sving under kampene!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Jon R

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #10 på: Oktober 18, 2007, 16:51:07 »
Hvis alle er på chat, blir det jo ingen kamptråd å følge, Læshy.  ;)
Jon R.

Læshy

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #11 på: Oktober 18, 2007, 17:50:24 »
Som jeg prøvde å skrive er det alltid noen som ikke ønsker å følge chatten. De foregående "chat-kampene" har kamptrådene blitt på forsvarlige 7-8 sider isteden for 17-18 sider?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

sveifors

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #12 på: Oktober 18, 2007, 18:04:40 »
Hei igjen
Jeg mente ikke at kamptråden skulle bli kjedelig. Alle følelser og utalelser sterke og svake som en kommer med i løpet av en kamp må være med, også omhandlene våre konkurrenter scoringer ol.
Dette har med LEEDSUNITED å gjøre.

De jeg tenkte på var feks sist Lørdag begynten en diskusjon vedr Bodø Glimt mot Løv Ham og seriemesterskapet i Norge, hvem er best osv inne i vår kamptråd. Dette er IKKE greit etter min meningIkke på kamptråden.

Det var sånne ting jeg ville til livs,IKKE Ã… GJØRE KAMPTRÃ…DEN KJEDELIG.
JAAAAAAAAAAAA ved scoring og H%%&#¤#"¤tes Kandol er helt okay og hjelper til å få stemmningen opp.

Ellers syntes jeg svarene og synspunktene har vært flotte har vært
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #13 på: Oktober 18, 2007, 18:05:48 »
Vanskelig å regulere dette. Skjønner at det kan være frusterende at forumet henger seg, men dette kommer som følge av en dårlig server, og ikke at vi poster for mye "mansjit". Forhåpentligvis er vi kvitt server-problemene nå?
Jeg synes det er mest artig her på forumet når alle bidrar og når det er stor aktivitet, om alle ikke er like saklige må man nesten tåle. Og litt interne spøker fra Jon R og Asbjørn må man nesten tåle *2. Men alt har sin grense! Men synes det å lage regler om hva man kan si eller ikke si i en kamp-tråd blir latterlig. Hvis du er ute etter rene fakta som resultat og sjansestatistikk må du bruke www.teamtalk.com .

I slike kamp-tråder er hele følelses-registeret i sving, og det kan bli mye piss, og fraser som "S****n YES!!!" "HELVETES F***e-KANDOL FAEN!!!", kan forekomme. Men jeg får et kick når det tar litt av er inne. Det er morsomt at det finnes hundrevis av idioter, som meg,foran pcen som roper og banner til kjerringa.

Jeg synes moderatorene er litt kontroll-freaker, hva så om vi lager en egen tråd om Wise istedenfor å fortsette på side 43 på den o'store "Wise-tråden". Personlig klarer jeg ikke lese slike evighets-tråder og får vondt i hodet bare jeg ser sidetallet. Men det er kanskje bare meg?

Aktiviteten på forumet har vært dårlig i den senere tid, og jeg tror noe av grunnen er at moderatorene er så nazi. Og det virker nesten som om det er en intern konkurranse mellom moderatorene om hvem som klarer flytte flest nye tråder over til "korrekt tråd". Jeg er ihvertfall veldig redd for å lage nye tråder.

Jeg er enig med deg og det var ikke dette jeg tenkte på
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #14 på: Oktober 18, 2007, 18:08:44 »
Kamptrådene er suverene. At det vert kommentert andre kamper og resultat og kanskje litt off-topic innimellom gjer ingen ting. Vi kan ikkje endre den for å tilfredstille eit på wappere.

Når det gjeld forumet og moderatorene synes eg det fungerer supert. Ryddig og oversiktleg forum setter eg pris på.
Føler på ingen måte at moderatorene er for strenge.

COME ON LEEDS !!

pale

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #15 på: Oktober 18, 2007, 18:37:55 »
Sitat
Hei igjen
Jeg mente ikke at kamptråden skulle bli kjedelig. Alle følelser og utalelser sterke og svake som en kommer med i løpet av en kamp må være med, også omhandlene våre konkurrenter scoringer ol.
Dette har med LEEDSUNITED å gjøre.

De jeg tenkte på var feks sist Lørdag begynten en diskusjon vedr Bodø Glimt mot Løv Ham og seriemesterskapet i Norge, hvem er best osv inne i vår kamptråd. Dette er IKKE greit etter min meningIkke på kamptråden.

Det var sånne ting jeg ville til livs,IKKE Ã… GJØRE KAMPTRÃ…DEN KJEDELIG.
JAAAAAAAAAAAA ved scoring og H%%&#¤#"¤tes Kandol er helt okay og hjelper til å få stemmningen opp.

Ellers syntes jeg svarene og synspunktene har vært flotte har vært

Da er vi 100% enige :D :D

Jon R

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #16 på: Oktober 18, 2007, 18:49:01 »

Aktiviteten på forumet har vært dårlig i den senere tid, og jeg tror noe av grunnen er at moderatorene er så nazi. Og det virker nesten som om det er en intern konkurranse mellom moderatorene om hvem som klarer flytte flest nye tråder over til "korrekt tråd". Jeg er ihvertfall veldig redd for å lage nye tråder.

Ikke vær redd du Bjørn-Marius: Jeg har tatt et raskt tilbakeblikk den siste måneden: Så vidt jeg kunne se er det TO (2) tråder som er "flyttet over til korrekt tråd" i den perioden, hvorav den ene er din. Med andre ord ikke noe som skjer særlig ofte. Om skylda er moderatorenes er med andre ord høyst diskutabelt.  :D

Når det gjelder den interne "steng-flest-mulig-tråder" konkuransen som vi moderatorer har kjørt siste 30 dager ( fatter ikke hvordan du fant ut om den) er stillingen slik:

Moderator Asbjørn 1 stengt tråd
Moderator Jon  1 stengt tråd
Jon R.

Sonny

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #17 på: Oktober 18, 2007, 19:03:32 »
Synes ikke kamptrådene er rotete og inneholder mye off topic snakk. Det som diskuteres av andre kamper er stort sett betydningsfulle oppgjør i samme divisjon.
 

Sheridan

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #18 på: Oktober 18, 2007, 19:16:19 »
Synes ikke kamptrådene er rotete og inneholder mye off topic snakk. Det som diskuteres av andre kamper er stort sett betydningsfulle oppgjør i samme divisjon.

Har heller ikke opplevd dette som noe problem  :)
Merkelig  :D

B-m

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #19 på: Oktober 18, 2007, 21:56:33 »
De jeg tenkte på var feks sist Lørdag begynten en diskusjon vedr Bodø Glimt mot Løv Ham og seriemesterskapet i Norge, hvem er best osv inne i vår kamptråd. Dette er IKKE greit etter min meningIkke på kamptråden.

Synes det er en uting å prate om norsk fotball i en Leeds United -tråd ja. Vi har jo en viss kar her inne som tar opp molde fotballklubb i tide og utide.  :-[ Da bør man heller poste på molde-forumet, om de har et.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #20 på: Oktober 18, 2007, 22:25:59 »
Etter å ha forsøkt å surfe på OEF fra min lille Nokia i sommerferien, vil jeg nesten påstå at disse endeløse sitatrekkene endel av dere trekker inn når dere svarer i tråder - og disse gigantiske grafiske signaturene som noen eksperimenterer med - er reell forsøpling som gjør det umulig å følge en diskusjon på en liten mobilskjerm  >:(

 :) :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Runar

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #21 på: Oktober 18, 2007, 22:59:32 »
De jeg tenkte på var feks sist Lørdag begynten en diskusjon vedr Bodø Glimt mot Løv Ham og seriemesterskapet i Norge, hvem er best osv inne i vår kamptråd. Dette er IKKE greit etter min meningIkke på kamptråden.

Synes det er en uting å prate om norsk fotball i en Leeds United -tråd ja. Vi har jo en viss kar her inne som tar opp molde fotballklubb i tide og utide.  :-[ Da bør man heller poste på molde-forumet, om de har et.


Hva er dette for grining? At det ble brukt 2 minutter på B/G vs LøvHam i en kamptråd kan umulig være noe å henge seg oppi! Det skrives genrelt sett mye rart på et forum, at kamptrådene er litt "lausere" enn andre tråder synes jeg er helt greit... Det er jo i kampenshete :'( må jo være lov å skrive av seg litt nerver...

PS: Hater Løv-Ham heia Fyllingen :D
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #22 på: Oktober 19, 2007, 11:41:05 »
Hei igjen
Jeg mente ikke at kamptråden skulle bli kjedelig. Alle følelser og utalelser sterke og svake som en kommer med i løpet av en kamp må være med, også omhandlene våre konkurrenter scoringer ol.
Dette har med LEEDSUNITED å gjøre.

De jeg tenkte på var feks sist Lørdag begynten en diskusjon vedr Bodø Glimt mot Løv Ham og seriemesterskapet i Norge, hvem er best osv inne i vår kamptråd. Dette er IKKE greit etter min meningIkke på kamptråden.

Det var sånne ting jeg ville til livs,IKKE Ã… GJØRE KAMPTRÃ…DEN KJEDELIG.
JAAAAAAAAAAAA ved scoring og H%%&#¤#"¤tes Kandol er helt okay og hjelper til å få stemmningen opp.

Ellers syntes jeg svarene og synspunktene har vært flotte har vært

Er litt enig med deg! Vi må ha med følelsene og spontaniteten! Det gjrø det gøy å følge med. Norske serier kan diskuteres helt andre steder. Er også litt enig i at gamle tråder kan være artig å rekapitulere, samtidig som det blir litt uinteressant dersom det sjelden dukker opp nye temaer. En balansegang her er viktig, men jeg har ikke facit på hva som er riktig her. At folk kommenterer det her tyder på engasjement og en ser jo at det er ulike syn på saken. Det er bare av det gode, uten meningsforskjeller kommer vi ingen vei.
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Forsøpling av kamptråden
« Svar #23 på: Oktober 19, 2007, 14:06:02 »
Kamptrådene er veldig flotte og det har vært supert å omtrent kunne følge hvert spark på ballen for en som har drøyd til et par uker siden, med å signe opp på LUTV. Har heller ikke lagt så godt merke til mye off-topic-stoff på tråden(e) og er selvsagt enig i at League One resultater kan oppgis.

Når det gjelder lengden på trådene synes jeg det er stilig at en kamptråd i L1 blir lest 10.000 ganger og får 30 sider! Det er rett og slett fantastisk! Allikevel er jeg enig at det bør kunne opprettes nye tråder og nye temaer, så vidt det ikke detter direkte inn i en eksisterende tråd. Her bør det brukes skjønn og det føler i alle fall jeg at det gjøres.

Ikke vær redd for disse modsa du, B-m!  8)

Marching on together!

ollan

[Debatt] Kamptråder
« Svar #24 på: Desember 17, 2008, 14:06:16 »
Er det virkelig nødvendig at det ligger 4 kamptråder om kommende kamper ute på OEF? Kjekt ned nye topic men dette er jo rimeligt kjedlig å lese om....
« Siste redigering: Desember 17, 2008, 14:29:28 av ollan »
Ollan

samadhi

Sv: Kamptråder
« Svar #25 på: Desember 17, 2008, 14:17:11 »
Tipper Kjelvi snart drar på juleferie, og siden det er bare han som har den nødvendige ansiniteten her inne til å starte kamptråder er det like greitt at han gjør det nå på forhånd.

Leser sjelden at som Kjelvi skriver før kampene, men det er vel frivillig om man vil klikke innpå eller ei..
marching on together,
derudaf forever...

kjelvi

Sv: Kamptråder
« Svar #26 på: Desember 17, 2008, 17:02:08 »
Tipper Kjelvi snart drar på juleferie
Stemmer!
men det er vel frivillig om man vil klikke innpå eller ei..
Stemmer!


CoachKarlstad

Sv: Kamptråder
« Svar #27 på: Desember 17, 2008, 18:02:09 »
Hadde det vært mulig snille Kjelvi å få fikset neste kamptråd som sticky? Dukker jo stadig opp en ny tråd og da kan jo neste kamptråd falle litt ut av syne...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamptråder
« Svar #28 på: Desember 18, 2008, 09:39:57 »
Tipper Kjelvi snart drar på juleferie
Stemmer!
men det er vel frivillig om man vil klikke innpå eller ei..
Stemmer!




Jeg sier nå keep up the good work Kjelvi!!!
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Kamptråder
« Svar #29 på: Desember 20, 2008, 09:08:17 »
Er det virkelig nødvendig at det ligger 4 kamptråder om kommende kamper ute på OEF? Kjekt ned nye topic men dette er jo rimeligt kjedlig å lese om....

Jepp jepp jepp.
kjelvi gjør en kanon jobb hva kamptrådene angår så jeg synes vi skal la den ligge ganske så død.

you go girl!!! ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!