Main Menu

Gjester

Started by Tom S, October 22, 2007, 19:49:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Hallo alle gjester!

Ser at det er mange gjester (ikkje medlemmer) på forumet vårt til ei kvar tid. Det er kjekt at så mange finner Leeds United, LUSCOS og forumet vårt så interessant!

I den samanheng vil eg invitere dere til å melde dere inn og delta i alle våre fantastiske diskusjoner.

Velkommen!!
:)
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on October 22, 2007, 19:49:50
Hallo alle gjester!

Ser at det er mange gjester (ikkje medlemmer) på forumet vårt til ei kvar tid. Det er kjekt at så mange finner Leeds United, LUSCOS og forumet vårt så interessant!

I den samanheng vil eg invitere dere til å melde dere inn og delta i alle våre fantastiske diskusjoner.

Velkommen!!
:)

Ja, og så kan de være gjesteforelesere  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

trosetti

Tror dette kan ha at mange av medlemmene ikke logger seg inn før de starter å lese. Jeg, for eksepmel, glemmer å logge meg inn før jeg skal skrive en post, noe som gjør at jeg står oppført som "gjest".   :'(

Og i disse big-brother-tider, så er det kanskje like greit! Vil jo ikke havne øverst på lista sammen med Jon-R og gamlegutta over antall timer innlogget! ;)
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Asbjørn

Quote from: trosetti on October 24, 2007, 11:23:34
Tror dette kan ha at mange av medlemmene ikke logger seg inn før de starter å lese. Jeg, for eksepmel, glemmer å logge meg inn før jeg skal skrive en post, noe som gjør at jeg står oppført som "gjest".   :'(

Og i disse big-brother-tider, så er det kanskje like greit! Vil jo ikke havne øverst på lista sammen med Jon-R og gamlegutta over antall timer innlogget! ;)
Jeg syns da virkelig vi får godt betalt for tiden.
Slår på pc'en, logger inn & sjekker siste nytt, går videre... Returnerer etter noen timer, oppdaterer seg...
Slik går dagan. 

Men innloggingstiden blir altså "timesvis" pr dag  ;D (bra for imaget  :))

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan