Skrevet av Emne: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)  (Lest 2692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« på: November 09, 2007, 23:23:46 »
Hereford - Leeds 0-0 (0-0)
Tilskuere: Sell-out
Dommer: Aner ikke, men god
TV-forhold: Streaming gjennom livefotball247.com - strålende forhold til 24 kr uken

Store sjanser: Hereford 4 (STORE) - Leeds 2 (og da er jeg snill, skudd fra Parker og Carole).
Wise/Bassett: Svake, bruker alt for lang tid på å få Weston og Kandol av banen. Likevel bra det Wise sier på SkySports etter kampen.

Konklusjon: Det eneste positive er at vi er i hatten etter denne kvelden, stort sett nitrist.
Kampen: Hereford klart best første 20 i et heseblesende tempo. Neste 20 vår beste periode hvor vi begynner å rulle litt ball. Hereford kjørte mot pause. Andre omgang stort sett bare trist. Hereford kjører siste 20, og fortjener virkelig å vinne.

Forsvaret: Brukbar offsidelinje, men setter linja innimellom høyt uten press på ballfører. Hadde blitt straffet høyere opp. Skyver for sent ut når vi klarerer, og står for lavt på dødballer mot. Bortsett fra Huntington er den offensive posisjoneringan i fireren skandaløs.

Midtbane: Faller relativt raskt i posisjoner defensivt, offensivt stort sett fantasiløst og virker lite bearbeidet.

Angrep: Lange baller, Beckford jobber bra. Ellers tynn suppe. Antall ganger kantspillerne kom rundt og fikk slått innlegg: 000000000.

Offensive Dødballer: Ser lite innarbeidet ut, servene varierende.

Karakterer:

Ankergren - 5 (Bra på strek, usikker i feltet. Takler tilbakespillene bra. Noe heldig som holder nullen)
Marquez - 5 (Svak start, spilte seg opp uten at han var mer enn middels i en uvant posisjon)
Huntington - 6 (God langs bakken brukbar i lufta, god fotballforståelse. Et under at han sitter)
Heath - 4 (Bra i lufta, en skandale langs bakken. Offensivt en katastrofe. Er denne mannen god ok?)
Parker - 7 VÃ…R BESTE (Startet litt famlende, spilte seg stort opp. Bra fart, god med ball, trussel off)
Carole - 6 (Mye involvert uten å være voldsomt effektiv. Bra teknikk, men går mye rundt seg selv)
Howson - 5 (Vises lite sentralt, brukbar med ball uten at han var all verden)
Douglas - 6 (Brukbar kamp av kapteinen, mye involvert. Lite hjelp, spesielt offensivt)
Weston - 3 (Hjelpesløs. Lat, enkel å spise når han utfordrer, send til Bradford)
Kandol - 4 (Irriterende dårlig. Lite engasjert, spiller ikke med hjerte. Svak med ball, burd dusja i pausen)
Beckford - 6 (Står på, bra med ball. Blir lite ut av det, men lite hjelp av kompisen. God brasseteknikk)
Da Costa (Et par løp med ball, satte neppe fyr på kampen da han kom inn)
Constantine (Knapt borti ballen de siste ti minuttene han spilte)

Ja ja, enige eller ikke?
 

Peters

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #1 på: November 09, 2007, 23:32:34 »
Enig. En trøstesløs fotballkamp, utrolig kjedelig og uinspirert  >:( conferanse nivå....

Kickthemdown

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #2 på: November 09, 2007, 23:37:15 »
Enige med poengene bortsett fra at jeg vil trekke Kandol ned til 3. Dette pga antall hodedueller han vant : 3 ! Ellers var han direkte udugelig. Selv de enkleste pasninger gikk åt skogen.

Ser at du også likte Parker's spill. Hvorfor vi har en back på lån når Parker kan spille er en gåte for meg...

Mvh

Alta-White



HåvardK

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #3 på: November 09, 2007, 23:37:37 »
Hereford - Leeds 0-0 (0-0)
Tilskuere: Sell-out
Dommer: Aner ikke, men god
TV-forhold: Streaming gjennom livefotball247.com - strålende forhold til 24 kr uken


Angrep: Lange baller, Beckford jobber bra. Ellers tynn suppe. Antall ganger kantspillerne kom rundt og fikk slått innlegg: 000000000.

Dette er nok en bevisst taktikk av Wise. Slik spilte vi også i hele fjor. Kantspill er bannlyst, kan det se ut som.

knut_eknes

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #4 på: November 10, 2007, 03:22:15 »
Kan vi ikke bare rykke ut! Hva vil FA cupen gi oss i år? Skader og suspensjoner. Er vi heldig møter vi Man U eller noe tilsvarende hjemme etter jul, men sannsynligvis ryker vi borte mot Derby, Bolton, WBA eller noe annet kjedelig...
Nei la oss ha full fokus på ligaen!
 

SirOlsen

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #5 på: November 10, 2007, 07:40:04 »
Kan vi ikke bare rykke ut! Hva vil FA cupen gi oss i år? Skader og suspensjoner. Er vi heldig møter vi Man U eller noe tilsvarende hjemme etter jul, men sannsynligvis ryker vi borte mot Derby, Bolton, WBA eller noe annet kjedelig...
Nei la oss ha full fokus på ligaen!
Helt enig... men Douglas fikk jo sitt vel planlagte gule da ;)
-SirOlsen-

peacock

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #6 på: November 10, 2007, 09:35:53 »
"Kan vi ikke bare rykke ut! Hva vil FA cupen gi oss i år"

NEI! Som Leeds-supporter er du forpliktet til å ønske seier i hver kamp.

Frode

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #7 på: November 10, 2007, 10:19:18 »
Enig i at den positive beholdningen var Huntington og Parker
 

Jon R

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #8 på: November 10, 2007, 11:12:17 »
"Kan vi ikke bare rykke ut! Hva vil FA cupen gi oss i år"

NEI! Som Leeds-supporter er du forpliktet til å ønske seier i hver kamp.

Hva er dette? Er Fa cupen for stor for oss? Er ikke verdens mest tradisjonsrike cup turnering lenger noe vi gleder oss over å delta i?  Skal vi takke nei til vår eneste mulighet til å spise kirsebær med de virkelig store?  ::)

Ja. det var en begredelig kamp, men hvis vi hangler oss videre vil heve oss mot anntatt bedre lag. La oss slå Hereford i omkmpen, banke et conference lag i neste runde før vi sjokkbanker Chelski i januar.  :o
Jon R.

Sølvreven

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #9 på: November 10, 2007, 12:30:03 »
"Kan vi ikke bare rykke ut! Hva vil FA cupen gi oss i år"

NEI! Som Leeds-supporter er du forpliktet til å ønske seier i hver kamp.

Hva er dette? Er Fa cupen for stor for oss? Er ikke verdens mest tradisjonsrike cup turnering lenger noe vi gleder oss over å delta i?  Skal vi takke nei til vår eneste mulighet til å spise kirsebær med de virkelig store?  ::)

Ja. det var en begredelig kamp, men hvis vi hangler oss videre vil heve oss mot anntatt bedre lag. La oss slå Hereford i omkmpen, banke et conference lag i neste runde før vi sjokkbanker Chelski i januar.  :o

Hyll, hyll. Vi vil ha seier i ALLE kamper. Vi er LEEDS  ;D
« Siste redigering: November 10, 2007, 12:31:42 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Einar

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #10 på: November 10, 2007, 12:43:07 »
Enig i vurderingene dine kato, triste greier, men likevel morsomt å se gutta på Viasat Sport2.

Huntington imponerte som midtstopper og Parker var bra.
Carole har imponerende teknikk, og at han snurrer litt rundt seg selv innimellom er forståelig ettersom det stort sett var lite offensive spillpunkter. Han kan i alle fall holde på ballen i påvente av at det skal bli litt fres rundt ham.

Jeg ville nok likevel småjustere et par poenggivninger:
Beckford virket, i likhet med Kandol, ikke akkurat å være venn med ballen, og fortjener ikke mer enn en 5'er.
Burde fått noe mer ut av Constantines innlegg på slutten, selv om han vel får ballen bittelitt bak seg.
Weston var totalt borte, og skulle vel knapt hatt poeng, med mindre det er 3 for oppmøte...
Ankergren kan gjerne få et poeng til, ettersom 2 av redningene han gjør er av topp klasse, og så dårlig i feltet var han da heller ikke.

Småpent pasningsspill innimellom, men det virker heller planløst offensivt, svært likt det jeg har sett tidligere i sesongen.
Kantspill er åpenbart et fy-ord...

Parker og Huntington bør ha spilt seg inn i førsteoppstillingen etter denne kampen, og etter hva jeg kunne se hadde det heller ikke skadet om Constantine fikk mer spilletid. DaCosta virker også småspennende.
 

Tom S

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #11 på: November 10, 2007, 15:13:52 »
Veldig enig i din oppsummering kato.
Syns det var liten vilje og planløst angrepsspill, skuffande.

På poengskalaen er eg stort sett enig, men ville gitt Casper ett poeng ekstra og bytta om på Huntington og Parker. Etter min mening var Huntington vår beste. Parker har stort talent, men gjer for mange feil og ukloke valg endå til å få venstrebackplassen fast.

Og når det gjelder FA-køppen er eg ikkje enig med de som meiner det beste er å rykke ut med ein gang. Håper vi satser hardt på denne turneringa og når minst 3.runde der vi kanskje kan få litt "verdig" motstand!
COME ON LEEDS !!

Runar

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #12 på: November 10, 2007, 15:44:52 »
Ingen god kamp av Leeds i går.

Vet ikke om det var en "dårlig" dag på jobben eller om faktisk Leeds er så dårlig som i går. Skulle jo tro av et lag som herjer så til de grader i League One skulle blåse Herefford av banen. Men den gang ei.

Av positive tegne så goldt vi nullen i går, for første gang på noen kamper. Parker har ved begge TV opptrendene vært banens beste og bør vel strengt tatt få prøve seg i ligaen og.

Jeg regner med at gutta var litt sliten etter 2 tøffe bortekamper på kort tid. Og at dette var med virkende til prestasjonene, synes at vi ikke løper så mye som jeg hadde håpet, men det er jo mulig det hadde noe med kamp programet å gjøre. Leser diverse steder at man er skuffet med Howson. Da føler jeg at man har for store forventninger til ungutten. Han er ikke noen frelser på midtbanen, men av de kampene jeg har sett så gjør han ikke noen dårligere jobb en de andre som spiller der. Så lenge han er så ung så synes jeg at det er positivt at han presterer jevne kamper, at han ikke svinger noe særlig. Men det skuffet meg litt at han ikke var flinkere til å komme seg inn i motsanderens 16 meter, virker som han hadde en litt dyp rolle, noe jeg kanskje ikke hadde forventet meg.

Til kampen mot Bury på tirsdag så mener jeg at man må som i går hvile noen av de etablerte spillerne og gi en mulighet til de.
Weston synes jeg ikke har noe særlig å bidra med og jeg ser helst at vi bruker andre spillere på høyrekanten mot Bury. Carole trenger seg vel gjerne en hvil, men Prutton er vel klar?

Sentralt vil jeg gi Bayly en kamp - La han få vise hva han duger til. Tror at han sammen med Howson vil kunne overraske endel. Jeg tror vi kan kontrollere midtbanen og bli en smule mer spillende derson de spiller sammen og har Da Costa med seg til venstre og Prutton i en litt inntrukket høyrekant rolle.

Constantine bør starte på topp dersom han er fit om ikke så bør Elliot være aktuell og ihvertfall være i troppen.


Malingscupen trenger ikke ha noen høyprioritet, men Wembly er vel bare 3 kamper unna? Så det bør være nok å spille om og jeg tror vi har en stor og jevn nok tropp til å komme oss videre mot Bury.

-----------------Ankergren---------------

Frazer - - - -  -Rui - - - - Huntington - - Parker

Prutton - - -Bayly - - - Howson - - Da Costa

 - - - - - -  -Constantine - - Beckford - - - - -

Benk: Lucas, Clapham, Douglas, Carole/Delph, Elliott
 

sportcarl1

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #13 på: November 10, 2007, 19:37:33 »
kändes som en match som gick ut på att spara sig inför viktigare matcher och inte dra på sig några skador, var inte en tuff duell,
 

knut_eknes

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #14 på: November 11, 2007, 00:51:10 »
Som Leeds supporter vil jeg selvsagt vinne alle kamper, men ingenting er viktigere enn å komme tilbake i det gode selskap!! CCC neste år og PL året etter! Skal vi klare det må vi ha maks fokus på ligaen! Har kansje fått i meg litt for mye Murhpy's Irish Red nå, men drit i køppen!! Køppen er bare en bonus de 2 kommende årene og for å være ærlig så kan vi ikke koste på oss all for mangen bonuser i vår nåverende "tilstand"... La oss først komme tilbake til PL så kan vi rule FA køppen igjen, som i øøø 1972?? :) :)
 

Runar

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #15 på: November 11, 2007, 00:56:22 »
1972 skulle stemme det
 

Jon R

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #16 på: November 11, 2007, 01:01:42 »
Skjønte ikke logikken i å bruke Howson i den dype rollen, mens Douglas var den som gikk på de offenisve løpene. Det burde vært omvendt. Jeg synes Howson viser tendenser til playmaker egenskaper, men han får ballen for sjelden og må gjøre for mye grovarbeid defensivt, noe som ikke passer han så godt.  :-\
Jon R.

HåvardK

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #17 på: November 11, 2007, 10:47:58 »
Når den offensive planen går ut på å spille lange baller i retning av to store spisser, for deretter å se hva som skjer, har ikke spillertyper som Howson særlig mye albuerom. Som Jon skriver, passer han slettes ikke i noen grovarbeiderrolle slik som nå, så det er derfor både vanskelig og lite sannsynlig å se for seg at Howson kommer inn i førstelagsdiskusjonen.

Sydhagen

Sv: Hereford - Leeds (Første kamp sett på TV i år)
« Svar #18 på: November 11, 2007, 11:08:14 »
Kan vi ikke bare rykke ut! Hva vil FA cupen gi oss i år? Skader og suspensjoner. Er vi heldig møter vi Man U eller noe tilsvarende hjemme etter jul, men sannsynligvis ryker vi borte mot Derby, Bolton, WBA eller noe annet kjedelig...
Nei la oss ha full fokus på ligaen!

synes dette er feil holdning!  er jo alltid moro å nå langt i denne turneringen og eventuelt møte/slå ut et lag høyere oppe i systemet  :)
og ikke minst vil det være ydmykende og skadelig for lagmoralen å ryke ut mot ett møkkalag som hereford 
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."