KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)

Started by kjelvi, November 12, 2007, 19:43:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: kato on November 21, 2007, 09:25:13
I motsetning til deg Jon, så synes jeg ikke vi stilte reservepreget.

Ut fra tidligere laguttak synes jeg Wise denne gangen tok ut bortimot sitt beste lag, og viste han ville videre i cupen.

Et tegn på det er vel at Kandol, med ribbeinstrøbbel, ble ofret og spilte fra start.

Med "reservepreget" tenker jeg på alle de som ikke var tilgjengelige til denne kampen, eller på benken: Douglas, Prutton, Clapham, Marques og Kish ville vel alle startet hvis dette var en liga kamp.  :)
Jon R.

Per-Stian

Dennis Wise blasted his 'brain dead' cup flops after they were dumped out by minnows Hereford.

"We've played well in the league all season but not looked anything like as good in the cup.

"I thought my players were a bit brain dead. I couldn't say that one of them played well.

"We didn't pass the ball, we didn't play our football and we made wrong decisions in all areas of the pitch."

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=495341&in_page_id=1779&ito=newsnow

GeirO

Bare et spørsmål til historikerne: Har det skjedd før at vi er ute av alle cuper før november er omme. Må nok mange tiår tilbake i og med at vi bestandig har hengt med i FA-cupen til januar, av naturlige årsaker... :-\
MOT

fmtj

Yeboahs vitne