Skrevet av Emne: Squad presentation  (Lest 2294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Squad presentation
« på: November 15, 2007, 11:59:21 »
Hvor finner jeg den beste presentasjonen av spillerne?  Med bilde av hver spiller og bakgrunn, etc.  Jeg syns leedsunited.com har en dårlig presentasjon. 

Skal ha med en kompis til Elland Rd på lørdag som trenger en seriøs oppdatering. MOT.
 

pedro

Sv: Squad presentation
« Svar #1 på: November 15, 2007, 12:17:30 »
Hvor finner jeg den beste presentasjonen av spillerne?  Med bilde av hver spiller og bakgrunn, etc.  Jeg syns leedsunited.com har en dårlig presentasjon. 

Skal ha med en kompis til Elland Rd på lørdag som trenger en seriøs oppdatering. MOT.

På Oles hjemmeside presenteres de fleste spillerne med bilde etc. Følg linken på vår hjemmeside så finner do Oles side.
Leedsomaniac

pedro

Sv: Squad presentation
« Svar #2 på: November 15, 2007, 12:21:46 »
Hvor finner jeg den beste presentasjonen av spillerne?  Med bilde av hver spiller og bakgrunn, etc.  Jeg syns leedsunited.com har en dårlig presentasjon. 

Skal ha med en kompis til Elland Rd på lørdag som trenger en seriøs oppdatering. MOT.

På Oles hjemmeside presenteres de fleste spillerne med bilde etc. Følg linken på vår hjemmeside så finner do Oles side.
http://www.olesleeds.com/
Leedsomaniac

4ever arcticwhite

Sv: Squad presentation
« Svar #3 på: November 15, 2007, 15:00:35 »
Bra sider, Ole!

Kan ikke Luscos rett og slett kjøpe han opp, og la han få ansvaret for et visst redaksjonelt innhold på luscos.com mot et passende honorar.
The future's so White I've got to wear shades 8)

flynn

Sv: Squad presentation
« Svar #4 på: November 15, 2007, 15:24:13 »
Kan jo drive litt reklame for min egen oppsummering av spillernes innsats, riktignok begått for et par kamper siden. Burde gi kompisen din litt innsikt i hva han kan forvente av gutta i alle fall!

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9295.msg90356#msg90356

flynn

Roy

Sv: Squad presentation
« Svar #5 på: November 17, 2007, 10:51:02 »
Bra sider, Ole!

Kan ikke Luscos rett og slett kjøpe han opp, og la han få ansvaret for et visst redaksjonelt innhold på luscos.com mot et passende honorar.

Ja sidene var flotte, er lagt til i fav. Men Becks er tilbake.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sander

Sv: Squad presentation
« Svar #6 på: November 17, 2007, 11:15:56 »
La merke til en nokså stor feil på Oles side.. Gå inn på Ben Parker og se på bildet av han.. Har Parker skifta hudfarge? :o Han så ikke sånn ut sist jeg så han på TV ;D ;D
 

Dennis

Sv: Squad presentation
« Svar #7 på: November 17, 2007, 11:36:25 »
La merke til en nokså stor feil på Oles side.. Gå inn på Ben Parker og se på bildet av han.. Har Parker skifta hudfarge? :o Han så ikke sånn ut sist jeg så han på TV ;D ;D

Meget mulig det er en Leeds-spiller, men han "Parker" minner meg mye om Scott Goldbourne fra Reading.
Marching on together!

Jon R

Sv: Squad presentation
« Svar #8 på: November 17, 2007, 11:55:14 »
Hvis ikke det er Ben Gordon da.  ;)
Jon R.

Dennis

Sv: Squad presentation
« Svar #9 på: November 17, 2007, 12:00:09 »
Hvis ikke det er Ben Gordon da.  ;)

Aaaah, det kan det være. Har aldri sett han, faktisk.
Marching on together!

roaldv

Sv: Squad presentation
« Svar #10 på: November 17, 2007, 16:58:29 »
.....
http://www.olesleeds.com/

Fin side, men jeg ble litt forstyrret av en svær flæshy logo med link til Dildoguiden som ingress på førstesiden 8)

raggen

Sv: Squad presentation
« Svar #11 på: November 18, 2007, 13:48:52 »
he he.. fin banner der ja.. kan kombinere med å lese om Leeds samt finne noe til kjerringa ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!