Main Menu

EM-kvalik

Started by Ferre, November 21, 2007, 21:33:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Ser dårlig ut for Norge nå, vi må håpe på et Bosnisk under i Tyrkia.

Hva skjer med England?! Ligger allerde under 2-0...

Tom S

England tar ein "Leeds"....

COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Er en ordentlig trøst at England driter seg ut  ;D Snakkes Mclaren.. Hadde jeg vært han så ville jeg sagt opp jobben i kveld og satt meg på første fly retning østen...

Gøy når de oppskrytte svinhor*** går på trynet...

Alta-White

Ferre

Ikke mye hjelp å få fra Bosnia, fy faen for et dårlig lag! De prøvde ikke en gang...

Ferre

Der fikk England historiens billigste straffe. Så langt i andre omgang har dommeren dømt klart i Englands favør.

chief

1 4 all and all 4 1

Kickthemdown

berlin

Quote from: Alta-White on November 21, 2007, 22:42:05
2-3  ;D ;D ;D

jepp, vakkert. er så lei av å se de samme trøtte lagene i sluttspill. Men, klart, Hellas ble vel ingens favoritter sist gang, bortsett fra......muligens.....grekerne selv?

Robert

Gratulerer Sverige, med EM-plassen!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kickthemdown

Oioioioi så gledelig dette var...

Det er slutt på Wembley  ;D

Sheridan

Kjedelig med EM uten England.

Knut-

Russland fikk bare 1-0 og en utvisning rett før slutt mot lille Andorra. Men det var da nok.

Bare trist at England ikke klarte dette. Hvem skal jeg nå holde med. I alle fall ikke Sverige!
medlem 191

Ferre

Tror Kroatia kan overraske i EM, virker som et bra lag som spiller god og underholdende fotball.

Leeds04

Kan ikke skjønne at noen koser seg over at britene er ute.... >:(
"Why settle for more, when you can settle for less"

Per-Stian

Norge gjorde jobben ikveld. Herleg med Ivers-hattrick, berre så synd det ikkje hjalp :( Tyrkia gjorde, som forventa, jobben og tok seg fortent til EM.

Det mest oppsiktsvekkjande er at ENGLAND ikkje skal til EM. Blir tidanes raraste EM der eg ikkje har eit einaste lag å sympatisere med. Klarar ikkje, i motsetnad til mange nordmenn, å heie på naboen vår, Sverige.

Og Carson.... Stakkars kar!

Per-Stian

Desse spelar i neste års EM i Sveits/Austerrike:

Sveits
Austerrike
Portugal
Polen
Italia
Frankrike
Tyrkia
Hellas
Tsjekkia
Tyskland
Russland
Kroatia
Sverige
Spania
Romania
Nederland

Per-Stian

I mitt hovud får Nederland, Italia, Tsjekkia, Kroatia, Tyskland og Frankrike kjempe om favorittstempelet. Eg trur Nederland omsider kan få seg ein opptur att. Håpar dei går til topps, sidan både Norge og England no er ute! Van Basten var mitt stor idol som ung, så eg held pittelittegranne med dei oransje ;)

flynn

Quote from: Per-Stian on November 21, 2007, 23:34:25
Norge gjorde jobben ikveld. Herleg med Ivers-hattrick, berre så synd det ikkje hjalp :( Tyrkia gjorde, som forventa, jobben og tok seg fortent til EM.

Det mest oppsiktsvekkjande er at ENGLAND ikkje skal til EM. Blir tidanes raraste EM der eg ikkje har eit einaste lag å sympatisere med. Klarar ikkje, i motsetnad til mange nordmenn, å heie på naboen vår, Sverige.

Og Carson.... Stakkars kar!

Per-Stian: Jeg tror vi to får slå oss sammen og finne på noe gøy i juni neste år, jeg har også fullstendig mistet tenningen på dette mesterskapet  :(

Ingen britiske lag, ikke Norge, ikke Danmark. Nei dette var bare trist. Skal vurdere å holde ørlite grann med Spania, som sikkert ryker ut i innledende av gammel vane.

flynn

Dennis

Laget å se opp for i EM blir Romania!

Ingen gullfavoritt, men en stor outsider!
Marching on together!

Sleivind

Kanskje Spania kan slå til i år? Hehehehe  :P

Ronald

Ikke akkurat et EM med lag eg ser på som publukumsmagneter. Mye øst for Fotballskille.
Det får bli Spania for min del, men eg kommer til å savne Skottland, England og Danmark. Har ingen følelse for søta bror, sorry :P 

Lids

Nok et mesterskap uten norsk deltakelse - kjedelig men sant. Får holde med Italia (som vanlig) da.
Thomas

Sleivind

Kommer ikke til å savne England. Kanskje de har noen fargeklatter på laget, men gråere, tristere og kjedeligere fotball skal du leite lenge etter. England har vel kanskje ikke spilt underholdende fotball siden Gazza var med i EM i 96?

Carl Fisker

Merkelig at England ikke klarte å kvalifisere seg... Vår gamle 'redningsmann' Terry Venables satt på benken ved siden av McClaren i kampen mot Kroatia. Terribles burde da ha kommet med noen taktiske genistreker for å redde England fra fortapelsen. :o

Budda

Gleder meg til EM. Nederland har alltid vært favorittlandslaget mitt så det skal bli artig å se om de kan kjempe om tittelen. Eneste beskymring er at de ikke har imponert i kvalliken. Men mye kan skje til sommeren.
Endre

Per-Stian

Det vert stusseleg utan nasjonar som England, Irland, Skottland, Danmark og Norge. Det er desse landslaga eg (og vi?) kjenner best til med tanke på spelarar. Men når det er sagt, så er det vel kanskje berre Danmark av desse som kan tiltrekkje seg nye tilhengarar grunna spelestil og angrepsmønster. Resten er tut og køyr og innsats og kjemping!

Lag som Portugal, Tsjekkia, Kroatia, Nederland og tildels Spania og Frankrike er lag som har stjerner som kan gjere det magiske og blende oss "nøytrale". Resten er anten gamalt nytt, ukjend for meg eller pur kynisme.

Glad vi slepp å sjå austblokkland som Serbia, Bosnia, Slovenia osv i EM. Dei blir eg rett og slett kvalme av å sjå på. Men frykteleg synd at vi må tole å sjå Tyrkia og dels Hellas i sluttspelet. Her er det også folk som er meir skodespelarar enn fotballspelarar >:(

Mine førehandstips:

1. Nederland
2. Tyskland
3. Italia
4. Kroatia

Polen, Romania, Russland og vertsnasjonane kjenner eg så dårleg til at eg ikkje har peiling på korleis deira sjansar er.

Budda

Quote from: Per-Stian on November 22, 2007, 12:46:53
Det vert stusseleg utan nasjonar som England, Irland, Skottland, Danmark og Norge. Det er desse landslaga eg (og vi?) kjenner best til med tanke på spelarar. Men når det er sagt, så er det vel kanskje berre Danmark av desse som kan tiltrekkje seg nye tilhengarar grunna spelestil og angrepsmønster. Resten er tut og køyr og innsats og kjemping!

Lag som Portugal, Tsjekkia, Kroatia, Nederland og tildels Spania og Frankrike er lag som har stjerner som kan gjere det magiske og blende oss "nøytrale". Resten er anten gamalt nytt, ukjend for meg eller pur kynisme.

Glad vi slepp å sjå austblokkland som Serbia, Bosnia, Slovenia osv i EM. Dei blir eg rett og slett kvalme av å sjå på. Men frykteleg synd at vi må tole å sjå Tyrkia og dels Hellas i sluttspelet. Her er det også folk som er meir skodespelarar enn fotballspelarar >:(

Mine førehandstips:

1. Nederland
2. Tyskland
3. Italia
4. Kroatia

Polen, Romania, Russland og vertsnasjonane kjenner eg så dårleg til at eg ikkje har peiling på korleis deira sjansar er.

Hva med Spania? De har nok det beste laget på papiret.

Tipper det kommer til stå i mellom:

1. Spania
2. Frankrike
3. Italia
4. Nederland
5. Portugal

Endre

Per-Stian

Quote from: Budda on November 22, 2007, 12:59:20

Hva med Spania? De har nok det beste laget på papiret.

Tipper det kommer til stå i mellom:

1. Spania
2. Frankrike
3. Italia
4. Nederland
5. Portugal

Spania har nesten alltid eit lag å rekne med på papiret, men i praksis har det ikkje fungert spesielt bra. Om det er konflikten mellom baskerar, katalanarar og spanjolar veit eg ikkje. Eller om trenaren er fascist. Så eg trur nok ikkje eg tør setje spesielt mange kroner på dei i neste års EM heller...

Kickthemdown

Quote from: Leeds04 on November 21, 2007, 23:06:15
Kan ikke skjønne at noen koser seg over at britene er ute.... >:(
Jeg kan gi deg mange grunner. FA, Mclaren, Rio, Lampard, Rooney, "vi er bedre enn alle andre holdning" , avisene osv..

Mvh

Alta White som egentlig gir faen  :D

Klausen

Jeg er av de som mener det blir et fattig EM uten England. Når i tillegg Norge ikke kom dit klarer jeg ikke å se frem til det som i utgangspunktet skal være en fest.

Har ikke noen lag å holde med, og det blir ikke mye tv-titting på meg neste sommer!