November 2007

Started by Promotion 2010, November 25, 2007, 16:59:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Leeds begynner å tape:

vs Carlisle (b)          1-3
vs Bournemouth (b)  3-1
vs Hereford (b)        0-0
vs Bury (h)             1-2
vs Swindon (h)        2-1
vs Hereford (h)        0-1
vs Cheltenham (b)    0-1 (første kamp uten å skåre)

2 seire, 1 uavgjort, 4 tap....!

>:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Karakteren til støtteapparat og spillere utfordres i tider som dette. Vil de bestå testen?  :)
Jon R.

Tom S

Ja, no framover får vi sjå kva Wisey og gutta virkelig er laga av.
Spanande!

COME ON LEEDS !!

Sheridan

2 hjemmeseiere nå - så er vi back on track  :)

Tenk at vi på 17 kamper har tatt 41 poeng av 51 mulige! Imponerende  :o

Sleivind

Liker ikke helt at Nottingham ligger 4 poeng foran oss, spesielt ikke siden de har en kamp til gode. 7 poeng kan vise seg å bli HARDT å ta igjen på de.

Dennis

En liten down, gutter! No worries  ;)
Marching on together!

whitelocks

Ikke heng for mye med haude gutter! Dagens må vel være årets "forspilte sjansers kamp" med 21 shots on goal. Tar det som en liten glipp og hvis vi dominerer slik i kampene så kommer nok seirene igjen. Minner om vår statistikk så langt: 13 seire 2 uavgjort 2 tap. Synes det er sterkt jeg, men skulle vel bare mangle!

SveinArve

Vanskelig å si, men jeg tror nedturen og Basset har en sammenheng....
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Tom S

Einig, men tapet kom mot Cheltenham. Det synest eg er det som gjer det mest skuffande!

Quote from: whitelocks on November 25, 2007, 20:06:35
Ikke heng for mye med haude gutter! Dagens må vel være årets "forspilte sjansers kamp" med 21 shots on goal. Tar det som en liten glipp og hvis vi dominerer slik i kampene så kommer nok seirene igjen. Minner om vår statistikk så langt: 13 seire 2 uavgjort 2 tap. Synes det er sterkt jeg, men skulle vel bare mangle!
COME ON LEEDS !!

fmtj

Quote from: Mr Kaizer on November 25, 2007, 18:22:16
En liten down, gutter! No worries  ;)

Vi satser på at du har rett i dette! Lang sesong, mye har gått vår vei, mange kamper i det siste etc etc. Vi kommer grusomt tilbake!
Yeboahs vitne

Sydhagen

tror down-perioden ender med denne 10-dager kampfrie perioden..nå får wise strammet inn gutta og kjørt litt hardtrening noen dager.
synes at constantine burde erstatte kandol nå fremover. synes det er for mye tilfeldigheter i det kandol driver med. ikke at jeg har sett constantine spille, men han har bevist at han er en habil målscorer. derfor burde han få sjansen ilag med beckford.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Sydhagen on November 26, 2007, 12:04:43
tror down-perioden ender med denne 10-dager kampfrie perioden..nå får wise strammet inn gutta og kjørt litt hardtrening noen dager.
synes at constantine burde erstatte kandol nå fremover. synes det er for mye tilfeldigheter i det kandol driver med. ikke at jeg har sett constantine spille, men han har bevist at han er en habil målscorer. derfor burde han få sjansen ilag med beckford.
Denne kampen har Constantine sikkert ekstra lyst til å spille. Har vel en fortid i Port Vale.....
Super Leeds since 1968