Reserves v Sheff W 28/11

Started by Volda69, November 28, 2007, 09:53:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Volda69

Sjekk denne oppstillinga i reservekampen mot Sheff W onsdag kl 2000 (norsk tid ;))
United: Lund, Madden, Huntington, Parker, Westlake, Weston, Thommo, Kish, Da Costa, DeVries, Flo.

Dette laget hadde vel klart å bite bra frå seg i L1.

Og denne kampen går live video på LUTV! Då spørs det om Rosenborg må stille i andre rekke i kveld.
MOT

flynn

Kanonlag!

En ting jeg stusser på, hvor i alle verden har det blitt av Alan Martin?
Spennende å se om det blir Thompson eller Kishishev som skal inn og overta dirigentrollen på førstelaget framover, en av dem tror jeg vi trenger!

flynn

B-m

Bra lag ja! Synd at jeg har invitert venner over for å se rbk, men får med meg ihvertfall 1.omgangen av leeds kampen!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Quote from: Volda69 on November 28, 2007, 09:53:08
Sjekk denne oppstillinga i reservekampen mot Sheff W:
Lund, Madden, Huntington, Parker, Westlake, Weston, Thommo, Kish, Da Costa, DeVries, Flo.

Dette laget hadde vel klart å bite bra frå seg i L1.

Ja, verkeleg litt av eit lag! Men som Flynn, så lurer eg på statusen til unge, lovande Martin. Dette må bli storeslem :D

kjelvi

Wise on Kishishev's Cheltenham omission

Kishishev

Radostin Kishishev will appear with Leeds United's reserves tonight after Dennis Wise revealed doubts over the midfielder's fitness were behind his inactive afternoon at Cheltenham Town.

Kishishev was an unused substitute during Sunday's 1-0 defeat at Whaddon Road and has not started a game for Leeds in more than a month at Elland Road, but the Bulgarian will attempt to hone his condition tonight ahead of next week's meeting with Port Vale.
The on-loan Leicester City player, who returned to United for his second temporary spell with the club at the end of October, is one of nine senior players who has been included in an unusually strong second-string line-up to face Sheffield Wednesday at Elland Road.
Wise has taken advantage of a nine-day gap between league fixtures by involving several of this first-team squad members in tonight's game, and the performances of Kishishev and captain Alan Thompson will be of particular importance after a month in which both players have played little part.
A calf injury has prevented Thompson from featuring since United's 1-1 draw with Leyton Orient on October 13, and he was not included in the squad which travelled to Cheltenham last weekend.
Kishishev, who has been troubled by a stomach strain, was part of the 16-man group at Whaddon Road after completing half-an-hour against Swindon Town eight days earlier, but Wise decided against introducing the experienced midfielder as Leeds fought to claim the opening goal of a frustrating game.
Wise said: "He's not quite ready to play (for the first team) but he's going to play in the reserves.
"He didn't feel in his head that he was right, and you need players who are definitely 100 per cent. I thought it was right to leave him on the bench, but he'll have a reserve game and that will be better for us."
Thompson's injury has been equally frustrating for Wise, who named the former Celtic midfielder as his captain before the start of the season but has been able to call on him just seven times this term.
The 33-year-old's involvement in first-team training has been sporadic as a result of his calf strain, but he turned out with United's reserves in their 2-2 draw with Scunthorpe a fortnight ago and will start against Wednesday tonight (ko 7pm).
Mark De Vries and Tore Andre Flo are also included in line-up, providing an example of the strength in depth that Leeds enjoy behind their first choice strikers Tresor Kandol and Jermaine Beckford, and young goalkeeper Jonathan Lund will make a welcome appearance after recovering from a long-standing shoulder injury.
Lund took part in the warm-up at Cheltenham Town alongside David Lucas and United's goalkeeper coach Andrew Beasley but was not given a place in Wise's squad, and he will have the opportunity to ease himself back into competitive football against Wednesday's in-form reserves.
The South Yorkshire club have lost only two of their second-string fixtures this season, but they will encounter a Leeds team riddled with first-team players at Elland Road.
Lund will be protected by a defence including Paul Huntington, Ben Parker and Ian Westlake, and young full-back Simon Madden has another chance to impress after his convincing outing in the recent Johnstone's Paint Trophy defeat to Bury.
Wise is laying out his plans for the coming month and a period of fixtures which he expects to have a crucial bearing on the remainder of United's season.
Leeds have six first-team games ahead of them before the turn of the year, including the forthcoming West Yorkshire derby with Huddersfield Town at Elland Road, and a consistent run of results would re-establish United's momentum after November brought two wins from seven matches.
Wise said: "It's a big month, and we need a strong run through December. It's such an important part of the season.
"We've got to look at things at the end of that month because by that stage you know the position you're in, and where you can get to.
"The lads need the break now. It's come at the perfect time for us, especially after (the defeat at Cheltenham). They can let it play on their minds a little bit, be frustrated for a few days and then get to work."

United (v Wednesday): Lund, Madden, Huntington, Parker, Westlake, Weston, Thompson, Kishishev, Da Costa, De Vries, Flo. Subs: Bayly, Edwards, Rothery, Elliott, Fisher.

YEP

Ferre

Vi har et solid "reservelag"! :) Dette bør bli seier.

auren

Av tidligere erfaringer tipper jeg dette ikke blir seier. Typisk at et stjernepreget reservelag ikke makter å vinne.

Tips: 2-2

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Lit skuffende at vi stiller med et så "stjernepreget" reservelag. Det er sikkert lurt å gi Kish å Thommo 90 min kamptrening, men det kan være veldig lærerikt får yngre spillere å spille sammen med mer etablerte spillere. Tenkte Bayly sammen med Kish/Thommo, Elliot med Flo bare som eksempler.

Per-Stian

Quote from: Runar on November 28, 2007, 16:15:13
Lit skuffende at vi stiller med et så "stjernepreget" reservelag. Det er sikkert lurt å gi Kish å Thommo 90 min kamptrening, men det kan være veldig lærerikt får yngre spillere å spille sammen med mer etablerte spillere. Tenkte Bayly sammen med Kish/Thommo, Elliot med Flo bare som eksempler.

Lund, Madden, Huntington, Parker og Weston må vel kunne klassifiserast som unggutar? Men eg skulle gjerne ha sett Bayly og Gardner på laget også. Kanskje dei skjular seg på benken?

flynn

Det slo meg plutselig at vi i kveld er mest opptatt av hvordan reservelaget til et lag tredje divisjon i et land langt avgårde gjør det i en fotballkamp. Stakkers syke mennesker :-[

flynn, som håper anfallet av hverdagsrealisme snart går over.

Asbjørn

Quote from: flynn on November 28, 2007, 17:57:58
Det slo meg plutselig at vi i kveld er mest opptatt av hvordan reservelaget til et lag tredje divisjon i et land langt avgårde gjør det i en fotballkamp. Stakkers syke mennesker :-[

flynn, som håper anfallet av hverdagsrealisme snart går over.

Syk har jeg allikavel vært de siste dagene, så hvorfor ikke i kveld også  :P

Skal bli gøy å få levende bilder av gutta våre, igjen  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pale

Lovende start. FLo og de costa virker friske

pale

Devries i stanga. Han ser litt tung ut i rumpa forresten

Sleivind

Westlake på backen og Parker som midtstopper?

Sleivind

Sheff Wed leder 1-0.

Repriser er en fin ting :-\

pale

0-1 passivt forsvarspill. skudd fra 16 i hjørnet. Vi har vært best, men skaper ikke all verdn nå

Sleivind

Da Costa er ikke VELDIG glad i å gå på løp uten ball...

Ferre

Noen spillere som har utmerket seg? Har bare fått med meg de siste 10 min, skuffende det lille jeg har sett. Ikke mange engasjerte fotballspillere utpå der.

Sølvreven

Lite engasjerte spillere, ja. Må si meg enig om det. Madden blir mye nevnt. Virker offensiv.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Ingen som har utmerket seg. Da Costa skuffer meg!

De viktigste idag er vel Kishi og Thompson. Kishi springer mye og vil ha ballen mye, men gjør ingenting vetig med den. Thompson har vært dårlig, lite bevegelig og dårlige avleveringer. Han har forøvrig tatt 3 cornere, og alle har landet rett i klypene til keeperen.

SOL

Westlake er vel heller ikke noen åpenbaring på venstreback, de gangene han er der da. Kish og Madden samt Parker er vel ikke så verst ???

Sleivind

Synes faktisk Westlake greide seg bra på backen, han KAN bli et brukbart alternativ der.

Asbjørn

TO hovedinntrykk fra kampen. Kish/Thompson på sentral midtbane "dekker" for få meter. Når vi tømmer midtbanen, er den virkelig tømt!  Og det blir ingen fart på topp med Vries/Flo.  Enig i at tempoet ikke er allverden, en slåss ikke tilbake for all verden...

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

0-2. Blir EN DEL unødvendige returer/tullepasninger der bak...   >:(

Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

2-0 til SW. Ja,ja. Sterk benk eller ikke. Vi har visst ikke så sterk reservebenk som vi liker å tro. Da skulle vi eid denne kampen.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

Rothery kommet inn for Flo. Blir vel mere fart fremma da...

Tell me  Tell me

Dylan

torivar

Har nettopp logga på. Hvem andre enn Flo har blitt bytta ut?

flynn

Dette høres trasig ut karer, med dette laget skulle vi da for pokker feid gulvet med en gjeng reserver fra onsdagslaget  >:(

flynn

Asbjørn

Leeds dominerte i 1. og midtbanen jobbet knapt bak i det hele. Iallefall ble det enorme rom bakover.  Videre kom en ikke nok i støtte, det var lite bevegelse rundt en. Og forsvarsmessig har Parker/ Huntingt hatt en del dårlige pasninger...

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me