4. runde fa juniorcup Bristol City borte, 16. januar

Started by mari, December 05, 2007, 21:59:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mari

Kamp for juniorene i kveld - 4. runde borte mot Bristol City

Med seier her blir det hjemmekamp i 5. runde - trolig mot et meget godt Manchester City...

Laget er : Edvards, Darville, Fisher, Cartman, Wilkinson, Grace, Ovington, Hotchkiss, Elliot, Falkingham, Delph

Sander

Regner med at en av de to Cartman er Nathan. Hvem er den andre? Broren? Noen som følger med der nede?

Roy

Hadde vært artig med en laaaaaaaaang rekke ungtalenter på vei opp og frem  8) Vi har tradisjon for det.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

mari

Den ene Cartman - var det store midtbanetalentet Hotchkiss. Min feil ;D

Og Brace skulle vært Grace....

Dennis

"Brace yourself for Grace!" ??  ::)

Alltid morsomt med juniorer som gjør det godt og dette laget knuste vel United-juniorene tidligere i år også? Vet noen hva slags kvalitet det er på ligaavdelingen osv?

Spesielt Elliott og Delph har jo allerede snust på A-laget, mens jeg håper flere kommer etter, slik Hotchkiss virker å gjøre det. Synd det ikke finnes en Rose, Woods, Taiwo og Gordon på dette laget, men de kan varme tribunen til reservene i Premier League.  8)
Marching on together!

mari

Tabellen ser slik ut for juniorene etter siste serierunde :

Nottingham Forest      15    11  2  2    + 18    35 p
Sunderland                15     8  2  5    +   2    26 p
Leeds United              15     7  3  5    + 12    24 p
Middelsbro                 15     7  3  5    +  3     24 p
Sheffield  Utd             15     6  4  5     +  1    22 p
Huddersfield               14     6  3  5     +  3    21 p
Derby                       15     6  0  9     - 14    18 p
Sheffield Wed             15    2  4  9     - 20    10 p
Barnsley                    15    3  1  11    - 20    10 p
Newcastle Utd            15    2  2  11    - 15     8 p

Neste kamp for Leeds er hjemme mot den suverene serielederen Nottingham Forest. Dog tapte Nottingham Forest for Walsall i FA youth cup i 1. runde - vi slo Walsall i 2.runde. Leeds møter Nottingham Forest hjemme i neste serie.

Etter å ha lest kampreferater på flere steder virker det som 16 åringen Delph er et meget godt "prospect" på midtbanen/ venstrekanten og at gigantspissen Tom Elliot (17) er også lovende. Disse ble også trukket frem som store talenter av Wise på pressekonferansen i dag - etter at de var med på hele preseason med A-laget. Dog sa han at det var en rekke flere talenenter - uten å nevne navn. Som noen kanskje har fått med seg er det vanlig at det er en intern kamp mellom juniorene og de gamle - hvor Wise også er med og spiller - hver torsdag på Thorp Arch. Wise har ved flere anledninger nevnt at dette er en fin måte å holde kontakt med juniorene på.

Hotckiss og Cartmann er aktuelle for det engelske juniorlandslaget (dog ikke vært med i de siste troppene) -forsvarspillerne Wilkinson og Darville er mer eller mindre faste på henholdsvis U 18 og U 17. Men mange trekker frem den høyre kantspilleren Ovington som det aller største talentet. Ta med lillebror Jerome (bror til Birminghamspissen)  som bare er 15 år - og som spiller spiss mot midtstoppere som er opptil 3 år eldre.

På det engelske U-15 landslaget har Leeds med en spiller (venstre forsvarsspiller) som er et år yngre enn sine medspillere - men han husker jeg ikke navnet på...Det er jo også langt frem for en 14 åring.

Ingen tvil om at det jobbes bra blant de yngre. 

flynn

Promotion 2010

4.runde i juniorcupen:

Bristol City på bortebane nå, den fjerde cupkampen på reise:

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1216791,00.html

Come on you whites!

Edith: Rett opp TOPIC'en da, mari!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Promotion 2010

1-0 til Bristol C
20 minutter igjen!!!

men

1-1 etter 78 minutter.......trur eg
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Bristol City supporter:

1-1 målet:
"Yes Balasz (the keeper) - deflected a cross into his own net, he was really unlucky by the sounds of it the ball seems to hit him and trickle over the line.. Leeds on top at the moment "
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

TAP:

CITY 2 -1 94 minute Free kick fired into the box and StamBolziev fired it home

final whistle 2-1

>:(
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Bristol City har et bra lag og leder sin tabell. Leeds er på 3. i sin liga, man langt bak Nottm F på topp.

Kampen var jevn og litt døll i første omgang. I andre ble det mer sjanser, men Citys toppskårer (?) ga laget ledelsen. Leeds presset på, og fikk belønningen da ballen spratt i nettet bak en svak keeper. Leeds fortsatte å presse, men tape for en "sucker-punch"...... (er det ikke det det heter?)....av samme kar som skåret det første!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Scumchester tapte hjemme mot Carlisle  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

fmtj

Yeboahs vitne