Skrevet av Emne: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!  (Lest 21969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pei

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #150 på: Desember 11, 2007, 12:12:47 »
Utrolig trist og meningsløst!

Kondolanse til familien som sitter igjen med det største savnet.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #151 på: Desember 11, 2007, 12:52:07 »

Dette er bare voldsomt trist.
Har hatt gleden av å treffe deg mange ganger,og vil alltid huske de meget dype Leedsdebattene,spesielt i Kungsbacka 2000 og senest for noen få uker siden når du lagde medlemsportrettet av meg til Peacock News.Da var vi begge fornøyd med at klubben vår overlevde sommeren,men hadde ett håp om opprykk til våren.Desverre får ikkje du være med på den oppturen.

R.I.P. Sverre

mine tanker går til familien


Lars E

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #152 på: Desember 11, 2007, 13:00:51 »
Dette var trist å høre. :(

Hvil i fred Sverre, og takk for alt du gjorde for LUSCOS.

Mine tanker går til familien.

Lars Eirik
Forever Leeds

4 ever

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #153 på: Desember 11, 2007, 13:45:20 »
Husker deg som et ekte og godt menneske. Dine ord og handlinger vil bli husket for ever! Hvil i fred.

Adis

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #154 på: Desember 11, 2007, 14:03:35 »
Dette var fryktelig triste nyheter. Møtte Sverre en gang i 95 under min første Leedstur som 16-åring. Strålende fyr! Helt Strålende! Tanker går til familie og venner! Vi er en kjernekar fattigere, men også en Leedsengel rikere!
Hvil i fred Sverre!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

tras

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #155 på: Desember 11, 2007, 19:19:00 »

We stand United, Sverre!
Go United!

Trondjo

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #156 på: Desember 11, 2007, 20:19:45 »
Meget trist nyhet dette.Takk for den kjempeinnsatsen du har lagt ned for LUSCOS,gjennom mange år.


Hvil i fred,Sverre.
 

kolstad

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #157 på: Desember 11, 2007, 20:27:33 »
Luscos blir fattigere uten deg. Ble medlem i 91. Har alltid sett fram til når medlemsbladet kommer i postkassen.  Mine tanker går til familien. Hvil i fred.

Mvh
H.Valseth
Trondheim


haak-d

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #158 på: Desember 11, 2007, 21:14:09 »
Dette var triste nyheter  :'(
Traff Sverre første gang på julebord på Kings Cross, og ble veldig imponert av mannen. Han visste så mye og et enormt engasjement. Hvil i fred Sverre.
 

TUNI

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #159 på: Desember 11, 2007, 22:17:10 »
Takk for ein kjempejobb i luscos

R.I.P
TERRY COOPER

TrulsVikane

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #160 på: Desember 11, 2007, 22:58:55 »
Jeg kjente ikke Sverre personligt, men det har gått opp for meg hvor mye Sverre jobbet med LUSCOS og TPN. Hver gang jeg tenker på LUSCOS relaterte ting, vil jeg alltid ha et minne om Sverre i bakhodet! Han tapte kampen mot kreften og etterlater seg 1 kone og 2 barn.

Hvil i fred, Sverre!

Truls.

Killa

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #161 på: Desember 11, 2007, 23:39:16 »
Fred over minnet ditt, Sverre.
Jeg kjente deg ikke, men er uansett veldig takknemlig for alle TPN jeg har mottatt gjennom årene som du har bidratt sterkt til. Du har gjort en innsats det står stor respekt av!
Som medlem gjennom 25 år har jeg hatt mange hyggelige timer med medlemsbladet, og ditt bidrag vil bli savnet av alle oss medlemmer.
Tankene går til familien, håper de fornemmer denne massive responsen og takknemligheten fra medlemsmassen i LUSCOS i forbindelse med din alt for tidlige bortgang.

Knut K. Bjørseth

SuperLeeds!

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #162 på: Desember 12, 2007, 09:35:12 »
Sverre har gjort så mye for oss Leeds supportere - hvil i fred Sverre.

Thunderfoot

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #163 på: Desember 12, 2007, 11:18:29 »
Takk for alt du gjorde for Luscos. Tror ikke mange er i stand til å fatte hvor mye arbeid som er lagt ned i medlemsbladet opp gjennom årene. Traff deg på tur til Leeds i 1989 da du første gang markerte at du ville inn og gjøre en jobb for supporterklubben. Fikk også uvurderlig hjelp fra deg da jeg skulle skrive en studentoppgave om fotballprogrammer, der du var en ener på området i Norge.
 

Elland RD LS 11

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #164 på: Desember 12, 2007, 15:44:04 »
Fikk aldri muligheten til å bli kjent med deg, men kommer alltid til å huske det du har gjort for LUSCOS og TPN.

Hvil i fred.

OAR

Hartey

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #165 på: Desember 12, 2007, 18:44:02 »
Mycket sorgligt att höra detta om dig Sverre. Tänker först på din fru och dina bägge söner.  I dessa stunder får fotbollsresultaten en annan betydelse.
Kommer att tänka sista gången jag såg dig, det var innan Leeds-Colchester förra säsongen som jag tog en pint utanför Peacock. Plötsligt knackar det på glasrutan och där står du Sverre och vinkade till mig med ett stort smile på läpparna.
Så vill jag minnas jag dig Sverre en av dom största och mest hängivna Leeds Unitedfansen utanför Storbrittanien.

RIP

Christer "Hartey" Gustafsson
« Siste redigering: Desember 12, 2007, 19:30:43 av Hartey »
 

rai

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #166 på: Desember 12, 2007, 18:51:08 »
Med dette har vi mistet en klippe blant oss supportere. Du la ned et enormt arbeid som kom oss andre til glede. Minne om dit arbeid for Leeds vil leve lenge iblant oss!!!

R.I.P. Sverre!

LUFC love

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #167 på: Desember 12, 2007, 19:13:12 »
Fick förmånen att träffa Sverre flera gånger i samband med preseasoons tours i Sverige,å Norge.Jag vill föra mina tankar till Sverres familj som också träffat.RIP Sverre...Joakim Sjöborg

Einar

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #168 på: Desember 13, 2007, 12:28:38 »
Uendelig trist!

Hjertelig takk for ditt enorme arbeid for LUSCOS gjennom årene!
Hvil i fred.

Mine tanker går til de etterlatte.
 

Ole-Petter

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #169 på: Desember 16, 2007, 00:50:01 »
Veldig trist.
Fikk gleden av møte Sverre flere ganger, både på Leedskamper i Norge/Sverige og i Leeds.
Takk for en kjempejobb med medlemsbladet og raske og hjelpsomme svar på spørsmål.
Hvil i fred.

Ole-Petter Brendstuen

SirOlsen

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #170 på: Desember 16, 2007, 06:46:42 »
Jeg vil nesten gå så langt som å legge skylden på Sverre for at jeg ble og har forblitt, og vil forbli Leeds supporter med Leeds i mitt hjerte. (I godt samarbeid med min onkel)..
Det var ikke få søndager jeg ble med på lasset som den lille pjokken som samlet seg sammen med gutta som var på alderen til onkel og Sverre og så på Leeds kamper i leiligheten din i Bremsnesveien i Kristiansund. Og da de begynte vise Leeds på Tv3 som mamma og jeg hadde i blokka, samlet gjengen seg der også enkelte ganger. Dette er utrolig gode minner.. en ble tidlig krøket, så gjenstår det bare å se om man en god krok har blitt.

Men Sverre står bak de fleste milepæler hos meg som Leeds supporter. Jeg husker du gav meg min første Leeds-drakt noen sinne.. Top Man drakta som du hadde hengende på veggen din i Bremsnesveien, gav du etter for et gjentagende mas fra en ung gutt som du flittig hadde fòret med Super Leeds-Leeds-Leeds og jeg fikk den. Den har jeg stolt i skapet mitt enda.
Og alltid fikk jeg lov til å gå inn på kontoret ditt hvor du laget LUSCOS og meske meg av alskens snadder om Leeds i selve kjernen av LUSCOS før det nyeste gikk i pressa!
Ikke glemmer jeg Leeds-fotballen med alle autografene jeg fikk heller, og for ikke å snakke om bildet av mitt store idol, Lee Chapman som du fikset meg med påskriften "Mery X-mas Oistiein, Lee Chapman"
Og da vi vant sesongen i 92, var det duket for tur til Drammen i en Chevrolet van.. jeg og alle dere store gutta som jeg hadde nesten vokst opp med på kamp i din leilighet oppgjennom, dro nedover og jeg fikk sett Leeds United i levende live for første gang i mitt liv!
Dette er av mange ting som har vært ufattelig stort for meg og som er minner jeg vil bære med meg for resten av livet.
Siste gang jeg traff deg var i Sarpsborg (hvor jeg bor nå), da Leeds plutselig dukket opp her sommeren for et par år siden.
Det er så uvirkelig at du ikke er iblant oss mere!

Tenker og mye på din familie som jeg også har vært så heldig å få treffe et par ganger. (I allefall Rutta har jeg truffet).
Jeg synes dette er så ufattelig trist at jeg får ikke satt ord på det... En stor milepæl av mange gode herlige minner jeg har er nå brått og tragisk gått bort. Hvil i fred Sverre..

Øisten
-SirOlsen-

TrJ

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #171 på: Desember 18, 2007, 09:21:27 »

Fikk dessverre heller aldri møtt Sverre, men jeg har satt stor pris på bidragene til LUSCOS og TPN. Utrolig morro å lese reisebrev og andre innlegg signert av Sverre.

Hvil i fred.

/Terje
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

MrK

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #172 på: Desember 18, 2007, 09:29:15 »
Ufattelig trist at denne lumske kreften tok nok en god mann så altfor tidlig.

Mine tanker går til familie og venner som sitter igjen med ett stort tomrom!

/Ottar
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

R - R

Sv: Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!
« Svar #173 på: Desember 20, 2007, 18:41:25 »
Er med stor sorg og sjokk eg i dag les dette.

Sjølv har eg vore vekkreist i heile haust på tur i Latin-Amerika, og har ikkje hatt tid eller anleiing til å halde meg oppdatert på forumet. Sist gang eg las noko her fekk eg med meg at Sverre var sjuk, men eg antok vel at dette skulle gå bra.

Første gang eg traff Sverre var for to år sidan, på heimekamp mot Cardiff. Han framsto som ein meget hyggeleg mann, full av informasjon og interesse for Leeds, og ein stor ressurs for LUSCOS. Det var derfor med stor glede eg fekk mail av Sverre forrige haust, der han fortalte at han og andre skulle over på kamp (sjølv var eg student ved universitetet i York, og fulgte alle heimekampar), og om vi skulle treffast. Det ville eg sjølvsagt, og vi møttast over nokre øl og hadde ein flott dag ilag med bla. Torgeir.

Eg trudde ikkje det kom til å bli siste gang eg traff Sverre. Eg var tenkt å kontakte han sjølv for neste Leeds-besøk, og rekna i alle fall med å sjå han til jul neste år, til den tradisjonelle siste heimekampen før jul. Men den gang ei...

Sender mine kondolansar til familien og venar. Heile Leeds-familien har lidd eit stort tap.
- Rune