Skrevet av Emne: Superkid  (Lest 2851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Superkid
« på: Desember 10, 2007, 18:46:41 »
Johnny Howson den framtidige stjerna i Leeds United!

"In time I am sure that he will be the main centre midfield player at this club"
- Dennis Wise

Har Howson det som trengs?
Trur dere han er vår sentrale midtbanesjef når vi igjen entrer PL om eit par-tre sesonger?

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1187490,00.html

COME ON LEEDS !!

Papi

Sv: Superkid
« Svar #1 på: Desember 10, 2007, 18:56:04 »
Håper vertfall det!

Virker som han får meir og meir tillitt, og det er bra ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sydhagen

Sv: Superkid
« Svar #2 på: Desember 10, 2007, 19:20:17 »
Johnny Howson den framtidige stjerna i Leeds United!

"In time I am sure that he will be the main centre midfield player at this club"
- Dennis Wise

Har Howson det som trengs?
Trur dere han er vår sentrale midtbanesjef når vi igjen entrer PL om eit par-tre sesonger?

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1187490,00.html



wise sitt ord er loven!  -nytt leedsord-

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Superkid
« Svar #3 på: Desember 10, 2007, 21:04:33 »
He-he. Ikke lenge siden vi diskuterte dette på OEF.  ::)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9036.0
Jon R.

flynn

Sv: Superkid
« Svar #4 på: Desember 10, 2007, 23:02:59 »
Siden sist har jeg blitt ørlitte grann mere optimsitisk på Howsons vegne. At han faktisk settes inn i pausa sist, med en fit Thompson på benken, vitner om at han har tillit hos Wise også. Men han må nok etablere seg skikkelig mens vi er i L1, ellers blir overgangen til CCC i tøffeste laget. Ergo, det bør skje i år...

flynn

Jon R

Sv: Superkid
« Svar #5 på: Desember 10, 2007, 23:17:29 »
Siden sist har jeg blitt ørlitte grann mere optimsitisk på Howsons vegne. At han faktisk settes inn i pausa sist, med en fit Thompson på benken, vitner om at han har tillit hos Wise også.

Du mener seff en "fit" Thompson på benken.  ::)

Howson kan bli den "playmakeren" vi mangler i dagens stall.  :)

At Wise skal han holde Howson ute av laget fordi han er lav av vekst, faller uansett på sin egen urimelighet.  ;D
Jon R.

auren

Sv: Superkid
« Svar #6 på: Desember 11, 2007, 16:04:35 »
Er det flere enn meg som synes drakta Howson har på seg er slående flott?

Er det en litt annen type gulfarge enn førstelagsdraktene, eller ser den bare litt ulik ut pga manglende reklame?

auren; kunne godt tenkt seg en slik drakt...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Superkid
« Svar #7 på: Desember 11, 2007, 16:07:59 »
Er det flere enn meg som synes drakta Howson har på seg er slående flott?

Er det en litt annen type gulfarge enn førstelagsdraktene, eller ser den bare litt ulik ut pga manglende reklame?

auren; kunne godt tenkt seg en slik drakt...

Det er vel bare bortedrakta fra i fjor uten den stygge bet24-logoen
Endre

Jon R

Sv: Superkid
« Svar #8 på: Desember 11, 2007, 18:58:43 »
Er det flere enn meg som synes drakta Howson har på seg er slående flott?

Er det en litt annen type gulfarge enn førstelagsdraktene, eller ser den bare litt ulik ut pga manglende reklame?

auren; kunne godt tenkt seg en slik drakt...

Her er riktig link til bildet det snakkes om.   :)

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1187500,00.html
Jon R.

Per-Stian

Sv: Superkid
« Svar #9 på: Desember 11, 2007, 19:09:21 »


Fin farge på drakta, ja :)

Eg har ikkje vore den største tilhengaren av Howson tidlegare. Tykte han såg veik ut og ikkje hadde funne "sin posisjon". Det siste er framleis litt uklårt for meg, men han har overraska meg stort (via rapportar) den siste tida. Eg trur han kan bli stor, men er framleis ein spelar eg ikkje stolar 100 % på. Han har variert frå det nærast fenomenale (nivået tatt i betraktning) til det fatale og tafatte. Men tillit frå Wise og lagkompisane vil nok gjere unge Howson endå betre. Eg ventar i spenning på at han skal slå ut i full blome.
« Siste redigering: Desember 11, 2007, 19:17:04 av Per-Stian »

kjelvi

Sv: Superkid
« Svar #10 på: Desember 18, 2007, 22:23:35 »
Douglas injury opens door for Howson

Leeds United's Jonathan Douglas faces a lengthy spell on the sidelines after twisting his knee in the dying stages of Saturday's match at Walsall.
The midfielder has had a scan but faces a second examination next week and assistant manager Dave Bassett said: "It won't be a couple of weeks, it will be longer than that."
Douglas, who has been acting captain in the absence of Alan Thompson, looks certain to miss the whole of the busy Christmas and New Year period and it could stretch on well beyond that.
 Bassett added: "He's had this injury before. The surgeon will take another look at him early next week and decide whether or not he needs surgery.
"It's hard to confirm the full extent of the damage at this stage but we just hope Dougie will be back sooner rather than later."
With Douglas sidelined and veteran Alan Thompson only just on his way back from injury, this could prove a breakthrough period for Jonathan Howson.
Manager Dennis Wise recently raved about the youngster, saying he should be in the England under-21 side.
Wise said: "I'm sure in time he will be the main central midfielder at the club. He's still only a baby but he's learning all the time. He's got a good brain, is athletic, brave and can see a pass. He's a fantastic little player."

thetelegraphandargus.co.uk

OPM

Sv: Superkid
« Svar #11 på: Desember 18, 2007, 22:31:01 »
Jeg tror det er viktig å gi Howson tid. Han er jo bare guttungen. Prestasjonene hans vil naturligvis variere sterkt, det er jo litt av gamet når man er så ung. Derfor bør han få spilletid, samt at han må få tid til å jobbe med fysikken. Jeg så James Milner på lørdag, - noen som husker hvordan han så ut mens han spilte hos oss?, - bare reka! Nå fyller han drakta og ser ut som en fullblods PL spiller!
 

Sølvreven

Sv: Superkid
« Svar #12 på: Desember 18, 2007, 23:29:50 »
Jeg har trua på gutten. Han minner meg om Batty/Bremner. Håper at jeg har rett..... :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: Superkid
« Svar #13 på: Desember 19, 2007, 07:49:15 »
Eg håpar også du har rett...

Jeg har trua på gutten. Han minner meg om Batty/Bremner. Håper at jeg har rett..... :D
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Sv: Superkid
« Svar #14 på: Desember 19, 2007, 19:12:49 »
Howson blir en meget bra spiller med tida.

Jon R

Sv: Superkid
« Svar #15 på: Desember 19, 2007, 22:13:32 »
Jeg har trua på gutten. Han minner meg om Batty/Bremner. Håper at jeg har rett..... :D

Jeg synes han likner mer en Johnny Giles type.  :)
Jon R.

flynn

Sv: Superkid
« Svar #16 på: Desember 19, 2007, 23:01:04 »
Og jeg mener han ligner mest på Stephen McPhail  :-[
Krysser fingrene for at dere får mer rett enn meg!

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Superkid
« Svar #17 på: Desember 19, 2007, 23:07:55 »
Og jeg mener han ligner mest på Stephen McPhail  :-[
Krysser fingrene for at dere får mer rett enn meg!

flynn


Jeg tror nok de to sistnevnte har mest rett.  Og pr i dag er han vel mest i McPh-klassen. Men håpet er vel at han kan pådra seg mer pondus & stige over i Johnny I-klassen (og selv bli Johnny II).
Blikket til Johnny I (& McPh I) har han vel mye innabords allerede... Men dagens fotball krever jo ganske komplette ferdigheter... (noe som var pretty synd for McPh I)



« Siste redigering: Desember 19, 2007, 23:09:29 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hartey

Sv: Superkid
« Svar #18 på: Desember 20, 2007, 01:50:49 »
Hoppas han bara gör några mål nu när Douggie är borta