Alan Thompson......vs laguttak

Started by Cherry, December 13, 2007, 09:50:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Er i den oppfatning at han er skadet om dagen, og vet dere hva - er bra det!
Synes virkelig han hadde innflytelse på spillet & laget i fjor- men i år.......tam!"

Leeds har spilt mere attraktiv fotball UTEN AT i år, og det er ikke tilfeldig. Han virker veldig krevende når han er i oppstillingen, skal ha ballen hele tiden - og med DET tempo han har i kroppen om dagen, så blir det for lesbart & tregt....

Sats mere på Howson, Hughes & Prutton - gir jernet alle 3! Thompson kan i beste fall brukes som en SuperSub.
Hvor er forresten Da Costa blitt av?

flynn

Nja, jeg tror fortsatt at Thompsons ferdigheter, les spilleforståelse, ro, pasningssikkerhet og skuddfot kan vise seg å være veldig viktig utover. Særlig mener jeg at en slik spillertype trengs hjemme mot lag som bare kommer for å forsvare seg. Da er det nødvendig med ha en "spielfuhrer" som kan styre kampen fra midten. Der er nok en Thompson i nærheten av gammel form de andre overlegen enn så lenge.

Han rapporteres vel stort sett ok nå, men mangler jo kamptrening.

flynn

Dennis

Enig med deg, flynn. Alan Thompson er en spiller med erfaring fra Premier League både i England og Skottland, samt Champions League. Hans rutine er ubetalelig for stallen, spesielt i motgangsperioder. At unggutta høster meget godt av hans lærdom på treningsfeltet er jeg absolutt ikke i tvil om, så de som sier at vi burde kvitte oss med Thompson, bør nok tenke litt lenger enn til de nitti minuttene på banen.

Om han er god nok til å spille hele kamper, spesielt i kamper vi kan forvente krig og mye løpskraft hos motstanderen blir et helt annet spørsmål. Det er ikke sikkert han alltid bør være utpå der, men som en del av laget - og trenerstaben - trur jeg Thompson er uvurderlig per i dag. Og dersom det er kamper Leeds skal styre, tror jeg ballfordeleren, kapteinen og ikke minst frisparksskytteren Alan Thompson er svært viktig.
Marching on together!

isak

Men e da nåkken so veit kor Da Costa har vorte tå??? Hakje sett han sian han fekk raudt kort :-\

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on December 13, 2007, 10:40:39
Enig med deg, flynn. Alan Thompson er en spiller med erfaring fra Premier League både i England og Skottland, samt Champions League. Hans rutine er ubetalelig for stallen, spesielt i motgangsperioder. At unggutta høster meget godt av hans lærdom på treningsfeltet er jeg absolutt ikke i tvil om, så de som sier at vi burde kvitte oss med Thompson, bør nok tenke litt lenger enn til de nitti minuttene på banen.

Om han er god nok til å spille hele kamper, spesielt i kamper vi kan forvente krig og mye løpskraft hos motstanderen blir et helt annet spørsmål. Det er ikke sikkert han alltid bør være utpå der, men som en del av laget - og trenerstaben - trur jeg Thompson er uvurderlig per i dag. Og dersom det er kamper Leeds skal styre, tror jeg ballfordeleren, kapteinen og ikke minst frisparksskytteren Alan Thompson er svært viktig.

Dere har et poeng, gutter.  Egentlig virker det jo som at Wise'rn tenker i de samme baner, siden det var Thomp & Flo av gamlekara som overlevde sommeren. Og da var det bl.a. holdninger som var argumentet...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Nå kan det ikke bestrides at vi har tatt haugevis med poeng i år....

Men å bruke begrepet attraktiv fotball slik starteren av emnet gjør, synes jeg er en liten smule i overkant.

Vi definerer kanskje "attraktiv fotball" forskjellig, mitt syn er at vi IKKE har spilt spesielt attraktiv fotball. Og det har vel bare blitt verre og verre i så måte utover høsten i forhold til spillestil (Trangt og langt).

Poenget blir at med Thompson på banen tror jeg vi spiller noe mer attraktiv fotball, da han besitter noe mer "flair" enn grovarbeiderne vi ellers bruker sentralt.

For sikkerhets skyld: Jeg er ikke av de som "driter i alt annet så lenge vi vinner". Jeg synes vi bør ha en definert spillestil noe ut over gjennomsnittet for league one.