avstemning

Hvilken av følgende klubber liker du minst:

Manchester United
80 (55.6%)
Arsenal
3 (2.1%)
Liverpool
32 (22.2%)
Chelsea
16 (11.1%)
Tottenham
5 (3.5%)
Cardiff
6 (4.2%)
Annen klubb
2 (1.4%)

Stemmer totalt: 135

Avstemning er avsluttet: Januar 08, 2008, 14:31:57

Skrevet av Emne: Hvilken klubb liker du minst?  (Lest 7469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kasin

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #60 på: Desember 21, 2007, 21:26:34 »

Ikke sant?!

Jeg sa til en kompis (Looserpool-fan) at nå syter Benitez - igjen. Det var angående at de hadde for mange kamper. Han lurte på hvor i helvete jeg fikk det fra og at jeg måtte være den eneste i verden som mente det.  ;D

Hahaha! Virker som alle Liverpool-fans er like, for sånn er mine Liverpool venner også.. Med en gang man kommenterer noe med Pool så blir de defensive som FY og så begynner de å si all driten som er mulig å si om Leeds! Hehehe

Knut-

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #61 på: Desember 21, 2007, 21:49:22 »


Respekterer det. Men synes det er unødvendig å kalle diskusjonen huleboeraktig. Jeg syns det å mislike andre lag er en stor del av fotballen! Også er det jævlig artig! Jeg har en kamerat som jeg hater intenst når vi spiller fotball mot hverandre, har lyst til å drepe ham, men utenfor banen er det bare fryd, men det hatet på banen gjør det så mye mer morsomt å spille mot hverandre!

Nå var det med huleboer sagt med et blunk bak da :) Må nok være helt enig med deg i at uten rivaliseringen hadde fotballen vært fattigere.
medlem 191

sportcarl1

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #62 på: Desember 21, 2007, 23:58:57 »
Manchester United sedan mcQueen och jordons dagar, blev inte bättre med Cantona och Ferdinand