KAMP: vs. Oldham 1/1

Started by kjelvi, December 26, 2007, 20:17:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BERGH

null selvtillit

Wise nå bytter du i pausen

Flo skal inn og Kandol bør selges mens man kan få noe for ham

isak

soumoh

Kandol er elendig. Det samme er Heath.

Inn med Parker, Huntington og Flo.
We'll be back.

haak-d

Dette er dårlig det. Heath holder vel ikke mål, og det er vi vel mange som har ment hele tiden. Av målene vi har sluppet inn i år er vel ca.50% kommet på dødball og da spes etter corner. Det er ufattelig at vi ikke klarer å holde unna bedre på corner!! Det er bare å holde markering knallhardt, men noe ligger nok også i at vi har en keeper som er MEGET god på strek, men som er for dårlig i feltarbeidet. Tror ikke på noe Soton reprise nå, men dette er et resultat av det svake spillet vi har vist de siste kampene!!!! La ung gutta slippe til mer!!!!

Tom S

Selg han i pausen!

Quote from: BERGH on January 01, 2008, 16:47:54
null selvtillit

COME ON LEEDS !!

OPM

Quote from: Ferre on January 01, 2008, 16:47:43
Vi trenger kanter som kan treffe med innleggene, i dag har jo alle endt opp på tribunen.
Vi trenger nok mye mer er jeg redd!!!

CoachKarlstad

Quote from: BERGH on January 01, 2008, 16:47:54
null selvtillit

Og med den innsatsen han har vist så får vi nok mye for han...

GeirO

Spent på om Wise trekker seg som manager i pausen... :o
MOT

SveinArve

Noen som har sett høydepunkter fra Swansea kampen?? Fyttirakkern så dårlig av Heath og Rui på tredjemålet... Latterlig rett og slett.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Stifler

Så også det Svein. Utrolig dårlig av begge...
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Tør vi høyre andre omgang, tør vi håpe at vi kan komme tilbake i denne kampen?
Kva er det som skjer med oss idag, dette er jo rett og slett altfor dårlig foran våre eigne fans!?

Kva kan Wisey gjere i pausen foruten ei tordentale?
Han bør bytte ut minst ein spiller for å vise kva han meiner!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

Ferre

Nå får vi se hva som virkelig bor i Wise. I starten av sesongen hadde han poengtrekk og "vi mot alle" som motivasjoner, som gjorde at spillerne nærmest kjempet for livet. Da fungerte langballene mot spissene for så å komme etter med laget å vinne ballen høyt i banen. Da blir spørsmålet: har han baller, eller kanskje mer rett, kvaliteter til å endre denne taktikken som til nå har fungert i sesongen?

Dette er et viktig spørsmål, for hvis han ikke klarer dette i løpet av de første mnd, bør vi begynne å lete etter en ny manager. Håper virkerlig Wise mestrer denne utfordringen han nå har fått.

B-m

Quote from: Tom S on January 01, 2008, 16:54:24
Tør vi høyre andre omgang, tør vi håpe at vi kan komme tilbake i denne kampen?
Kva er det som skjer med oss idag, dette er jo rett og slett altfor dårlig foran våre eigne fans!?

Kva kan Wisey gjere i pausen foruten ei tordentale?
Han bør bytte ut minst ein spiller for å vise kva han meiner!

we all love leeds

ja maa jo hoere, et tidlig maal og alt er mulig!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

Slik den siste tiden har vært, så duger ikke Wise. Poyet var hans buffer mellom han selv og spillerne. Basset er en katastrofe. Wise og Basset  er som englands svar på pumpel og pilt.
Nå som antagelig Beckford forsvinner og jeg har liten tro på at Bates gir penger til forsterkninger, så ser vinteren svart ut

Kickthemdown

Quote from: Ferre on January 01, 2008, 16:40:31
Frazer er jo helt forferdelig i dag!!!!!
Han er alltid forferdelig. Holder knapt middels League one standard.....

Alta-White

marve

Quote from: h.b on January 01, 2008, 16:56:40
Slik den siste tiden har vært, så duger ikke Wise. Poyet var hans buffer mellom han selv og spillerne. Basset er en katastrofe. Wise og Basset  er som englands svar på pumpel og pilt.
Nå som antagelig Beckford forsvinner og jeg har liten tro på at Bates gir penger til forsterkninger, så ser vinteren svart ut

HEHEHE GODE GAMLE HB  ::) :D ;)

SveinArve

Tror det er no vi får se hva Wise er laga av. Denne perioda er den første i år der vi har møtt en del motgang. Så det blir spennende å sjå om Wise takler det, eller om han mister fullstendig hodet.
Wise er god i medgang, men i motgang(denne sesongen) er vanskelig å si hvordan han takler det......

Et tap i dag, kan bety en hektisk januar på transfermarkedet... Men vil heller ha 3 poeng..

KUN seier mot Oldham som er godt nok!
Proud member of LUSCOS

Trond90

Unable to deliver the license. Your system's DRM component appears to be corrupted.

For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently asked questions page, section Licence delivery error: Parameter is incorrect.

Error Code: 80070057 OR 0x80070057
Error Number: -2147024809
Error Description: Parameteren er feil
Position: 1.1

Detter kommer fram når jeg skal se på LUTV, det virker ikke lenger, det funker på andre pc`er men ikke min, noen som vet hva problemet kan være? :P
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

laddi

Nei får være tilstede i besøket vårt.......tror ikke det skjer noe spennede i 2.omg (Håper eg tar Feil)
Lykke til!!!!
Bergen Whites

sveifors

Det er vel for fan ikke være Kandol sin feil alene at vi slipper inn 3 mål. Vi har sett signalene lenge .., det måtte jo komme. Vi har hatt problemer med alle lag. Gode spisser og flaks har berget osrp.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

SveinArve

Quote from: Trond90 on January 01, 2008, 16:57:56
Unable to deliver the license. Your system's DRM component appears to be corrupted.

For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently asked questions page, section Licence delivery error: Parameter is incorrect.

Error Code: 80070057 OR 0x80070057
Error Number: -2147024809
Error Description: Parameteren er feil
Position: 1.1

Detter kommer fram når jeg skal se på LUTV, det virker ikke lenger, det funker på andre pc`er men ikke min, noen som vet hva problemet kan være? :P

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=3588.240
Proud member of LUSCOS

Kickthemdown

Skammelig...... Jeg har aldri vært så flau.... Oldham...   :-\

Håper dette var Kandol's siste sjanse... Lei lei lei lei...

Alta-White

Oggy

Quote from: marve on January 01, 2008, 16:57:32
Quote from: h.b on January 01, 2008, 16:56:40

HEHEHE GODE GAMLE HB  ::) :D ;)

Marve, du er på NRK 1 nå  :D
Oggy

Sleivind

Nå har ikke jeg hørt noe fra kampen, men i mine ører, så hørtes ikke Thommo/Kish som den beste midtbaneduoen vi kunne hatt på banen idag. Ingen av de har samme løpskapasitet bakover på banen som det Douglas og Howson har. Thommo er generelt lite bevegelig og Kish er veldig glad i å fordele baller, men noen racer bakover er han ikke. Tidligere har Douglas låge rett foran forsvaret og plukket x-antall angrep i mot. Ingen i startoppstillingen som er kapable til å gjøre det.

Og om ikke det er nok så fortsetter vi å være forferdelig dårlige på dødballler i mot.

DaGa

Constantine og Flo inn! her satser man med 4 spisser!
We all LOVE LEEDS!

Promotion 2010

Yeeesssss 1-3 KOM IGJEN GUTTA!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

COME ON LEEDS !!

Ferre

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Constantine!!!!!!!!!!!!!

Skal vi ta en ny Soton?? :) :)

DaGa

JAAAAAAAAAAA 3-1 CONSTANTINE!!!
We all LOVE LEEDS!