Dean Morgan...........?

Started by Promotion 2010, January 06, 2008, 15:36:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Henger meg på denne: Selv om jeg er skuffet over at Morgan ser ut til å glippe for oss (jeg så for meg et mulig spisspar av typen Ashley Young/ Marlon King som herjet for Watford i CCC for to år siden.  :'() , så liker jeg det som nå skjer i dette transfervinduet. Jeg syntes senest igår at all aktiviteten de siste dagene har virket litt panikkartet( etter en serie med dårlige resultater), men jeg har fått et helt annet inntrykk i løpet av denne dagen! Wise har en liste over spillere han tenker kan passe inn, men gjennom intervju og forhandlinger klarer han å skille ut de som vrikelig ønsker å spille for Leeds United, og de som ikke gjør det. Hvis Morgan og Johnson ikke vil spille innefor de rammebetingelsene Wise & Bates kan tilby dem, så skal vi være glad for at vi ikke strekker oss ytterligere for å få dem!

Jeg mener det er all grunn til å fortsette den samme linjen. Resultatetene til nå, sesongen sett over ett,  tilsier at vi allerede har et mannskap som overgår det meste annet i denne divisjonen. Den sportslige fremgangen har gitt oss et forhandlingsfortrinn som bør brukes for alt det er verdt, når vi skal "bygge for fremtriden!"  De bør derfor stilles høye krav til nye spillere, for å "sikre" at dette faktisk er spillere som er reelle utfordrere til første elleveren, og ikke "squad players" som vi egentlig har nok av fra før.  :)
Jon R.

Tom S

Vi trenger ikkje de som er meir opptatt av lønn enn å prestere!
Regner med han vart tilbygg rimeleg bra lønn forholdsvis i L1 med gode muligheter for økning med opprykk.
Good riddance!

Bra Wisey!
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Southend are monitoring the progress of recent Leeds target Dean Morgan after he pulled out of contract talks with the Yorkshire club. However, manager Steve Tilson doubts Southend will be able to afford the striker’s wages if Leeds could not.