avstemning

Hva har vært Wise sine beste kjøp hittil?

Matt Heath
2 (1.9%)
Andy Hughes
8 (7.5%)
Kandol
2 (1.9%)
Prutton
26 (24.3%)
Weston
0 (0%)
Flo
3 (2.8%)
Thompson
4 (3.7%)
Huntington
8 (7.5%)
Dave Lucas
0 (0%)
Martin
0 (0%)
Da costa
1 (0.9%)
Bassett
0 (0%)
Ankergren
52 (48.6%)
Synes alle kjøpene er like dårlige(trykk her Hot SHOT)
1 (0.9%)

Stemmer totalt: 100

Skrevet av Emne: Wise sine "signings"  (Lest 3936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Wise sine "signings"
« på: Januar 09, 2008, 14:22:41 »
Tar ikke med januar-kjøpene siden ingen av oss har sette dem i aksjon, selv om det tyder at spillerene vi har hentet nå er av bedre kvalitet enn de som ble hentet i sommer.

Skal være nevnt at overganger i sommer ble sterkt amputert, og Wise gjorde en brukbar jobb med å hente inn free transfers. Når jeg ser på laget vårt så tror jeg vi har overprestert, resultatmessig.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #1 på: Januar 09, 2008, 14:25:07 »
Prutton!

Dennis

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #2 på: Januar 09, 2008, 14:27:18 »
Lucas all the way!

Stemte faktisk Hughes, men kunne like godt vært Prutton! Mener Hughes burde spille sentral midtbane, ikke venstreback og at han hadde vært vesentlig bedre om han hadde fått spille der over tid. Ellers tror jeg nok om et år at Huntington er oppi der også.
Marching on together!

B-m

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #3 på: Januar 09, 2008, 14:30:20 »
Lucas all the way!

Stemte faktisk Hughes, men kunne like godt vært Prutton! Mener Hughes burde spille sentral midtbane, ikke venstreback og at han hadde vært vesentlig bedre om han hadde fått spille der over tid. Ellers tror jeg nok om et år at Huntington er oppi der også.

Huntington er veldig spennende, fikk mye ros mot Northampton(de var seff dårlige fremover). Kan bli en joker!
Mot Darlington synes jeg han var forholdsvis rask, også positivt at han kan slå presise 50 meters pasninger!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #4 på: Januar 09, 2008, 14:30:45 »
Stod mellom Hughes og Prutton, men valgte Prutton. Kanskje større potensiale mht alder.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #5 på: Januar 09, 2008, 15:06:57 »
Ingen kan bli særlig imponert over en lista der, men synes tre spillere peker seg ut i positv retning: Ankergren ( som du har glemt på lista di,  Bjønna), Prutton og Hughes.

Vi får tro at Wise reiser kjerringa i dette transfervinduet, som er første gang han har hatt anledning til å virkelig planlegge hvem han vil ha inn: Hans andre signing, Kilkenny, virker ihvertfall særdeles lovende.  :)
« Siste redigering: Januar 09, 2008, 15:10:38 av Jon R »
Jon R.

4ever arcticwhite

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #6 på: Januar 09, 2008, 15:08:01 »
Savner i grunn spiller her, tror jeg.
Hint: Han heter Kasper til fornavn og står i mål.

Eller er ikke han en Wise-signing. Jeg vil i alle fall si at han er en "very wise signing"
The future's so White I've got to wear shades 8)

Per-Stian

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #7 på: Januar 09, 2008, 15:10:43 »
Prutton!

Sheridan

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #8 på: Januar 09, 2008, 15:33:39 »
Ankergren

Trond A

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #9 på: Januar 09, 2008, 15:37:15 »
Ankergren
Luscos medl. 338

Leedsulf

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #10 på: Januar 09, 2008, 15:56:09 »
Prutton for min del.
Ser Heath har fått en stemme. Har han familie i Norge?  ::)

kilgallon

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #11 på: Januar 09, 2008, 17:24:32 »
Ankergren her!

raggen

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #12 på: Januar 09, 2008, 18:30:19 »
The Great dane ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #13 på: Januar 09, 2008, 19:28:32 »
The Big Prutt!

COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #14 på: Januar 09, 2008, 19:29:54 »
The Yoga Hippi!

Karl Hot Shot

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #15 på: Januar 10, 2008, 17:19:41 »
Jeg skal innrømme at jeg var frista til å trykke på alternativet som var beregnet for min stemme ("Synes alle kjøpene er like dårlige - trykk her, Hot Shot"), men jeg stemte likevel på David Prutton. Det er selvsagt ikke slik at alle er like ræva tilå spille fotball, og noen viser til og med aldri så lite talent. Alan Hughes bør for eksempel være en god spiller, selv om han foreløpig ikke har slått til. Alan Thompson skadefri er en stor ballformidler med et dødelig skudd på frispark. David Prutton er vel den av kjøpene til Wise som likner mest på det jeg vil karakterisere som en klassisk "Leeds United-spiller". Han har energien og humøret som kjennetegner noen av våre flotteste eksempler på midtbanespillere. Synd at han nå må friste tilværelsen på tredje nivå!
 

B-m

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #16 på: Januar 10, 2008, 18:08:46 »
Enig med Hot shot her, selv om jeg ikke stemte Prutton.

Har hørt/sett tre intervjuer av Prutton og ble imponert over humor og personlighet, han virker som en super humørspreder og miljøskaper. På banen har han gjort en god jobb, litt ustabil i begynnelsen men virker som om han har stabilisert seg. Stjeler ikke overskriftene, men liker egentlig spillere som ikke gjør det! Og siden han har vært mye skadet så kan han egentlig bare bli bedre!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sander

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #17 på: Januar 10, 2008, 20:22:28 »
Noe av grunnen til det, er nok fordi han har spilt mye på feil plass. Tror nok sentral midtbane er der han er best..

Alan Hughes bør for eksempel være en god spiller, selv om han foreløpig ikke har slått til.
« Siste redigering: Januar 10, 2008, 20:28:53 av Robbie Blake »
 

AndyMathie

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #18 på: Januar 10, 2008, 21:30:13 »
Ankergren har vært den beste signeringen til Wise uten tvil synes jeg. Han er virkelig en glimrende keeper og det er skikkelig godt for sjela og igjen ha en klassekeeper i målet.

Prutton er også en god signing samt Hughes, men ingen av dem har påvirket Leeds sine gode resultater i år som vår gode venn Casper har gjort.

Ingen tvil Casper the friendly ghost får min stemme!
We are Leeds and we are proud of it!

75 SOLLI

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #19 på: Januar 10, 2008, 22:50:25 »
Personlig synes jeg Ankergren har vært det beste kjøpet! Har nok reddet mange poeng for oss i høst........

sindre12

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #20 på: Januar 10, 2008, 23:01:39 »
Ankergren kunne vært Prutton men valgte .. casper..
 :P
Beckford 4 England!

fotballfantomet

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #21 på: Januar 11, 2008, 00:20:09 »
casper har vist seg å vera ein solid keeper, og har redda i land ein del poeng for oss, så han får mi stemme :)
Leeds United since -69/70 and 4 ever

sportcarl1

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #22 på: Januar 11, 2008, 15:43:34 »
inga superstärnor eller supervärvningar direkt, tror alla dessa spelare kostar tillsammans mindre än healy, skulle nog rösta på prutton tätt följt  av ankergren, har mer tilltro på januarivärvningarna, leeds börjar få ordning  på ekonomin och det kommer synas i värvningarna framöver
 

auren

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #23 på: Januar 11, 2008, 16:03:22 »
Jeg skal innrømme at jeg var frista til å trykke på alternativet som var beregnet for min stemme ("Synes alle kjøpene er like dårlige - trykk her, Hot Shot"), men jeg stemte likevel på David Prutton. Det er selvsagt ikke slik at alle er like ræva tilå spille fotball, og noen viser til og med aldri så lite talent. Alan Hughes bør for eksempel være en god spiller, selv om han foreløpig ikke har slått til. Alan Thompson skadefri er en stor ballformidler med et dødelig skudd på frispark. David Prutton er vel den av kjøpene til Wise som likner mest på det jeg vil karakterisere som en klassisk "Leeds United-spiller". Han har energien og humøret som kjennetegner noen av våre flotteste eksempler på midtbanespillere. Synd at han nå må friste tilværelsen på tredje nivå!

Er det Alan John Hughes du sikter til Hot Shot?

"Alan John Hughes (born 4 April 1951 in Dublin, Republic of Ireland)[1] is an Irish former cricketer. A right-handed batsman and right-arm medium pace bowler[1], he played five times for the Ireland cricket team between 1979 and 1982[2] including one List A match.[3]He made his debut for Ireland against Worcestershire in August 1979. He took 4/95 in the Worcestershire first innings, his best bowling performance for Ireland.[2] He played his only List A match the following year against Middlesex at Lord's.[3] He played three more times for Ireland; against Canada in June 1981, against India in May 1982 and against the MCC in June 1982. He scored his only run for Ireland in the match against Canada. In all matches for Ireland, he took nine wickets at an average of 26.56.[2] His cousin Patrick also represented Ireland at cricket."

Visste ikke at vi hadde en gammel cricketspiller i stallen :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Thomas

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #24 på: Januar 11, 2008, 18:24:51 »
Jeg skal innrømme at jeg var frista til å trykke på alternativet som var beregnet for min stemme ("Synes alle kjøpene er like dårlige - trykk her, Hot Shot"), men jeg stemte likevel på David Prutton. Det er selvsagt ikke slik at alle er like ræva tilå spille fotball, og noen viser til og med aldri så lite talent. Alan Hughes bør for eksempel være en god spiller, selv om han foreløpig ikke har slått til. Alan Thompson skadefri er en stor ballformidler med et dødelig skudd på frispark. David Prutton er vel den av kjøpene til Wise som likner mest på det jeg vil karakterisere som en klassisk "Leeds United-spiller". Han har energien og humøret som kjennetegner noen av våre flotteste eksempler på midtbanespillere. Synd at han nå må friste tilværelsen på tredje nivå!

Er det Alan John Hughes du sikter til Hot Shot?

"Alan John Hughes (born 4 April 1951 in Dublin, Republic of Ireland)[1] is an Irish former cricketer. A right-handed batsman and right-arm medium pace bowler[1], he played five times for the Ireland cricket team between 1979 and 1982[2] including one List A match.[3]He made his debut for Ireland against Worcestershire in August 1979. He took 4/95 in the Worcestershire first innings, his best bowling performance for Ireland.[2] He played his only List A match the following year against Middlesex at Lord's.[3] He played three more times for Ireland; against Canada in June 1981, against India in May 1982 and against the MCC in June 1982. He scored his only run for Ireland in the match against Canada. In all matches for Ireland, he took nine wickets at an average of 26.56.[2] His cousin Patrick also represented Ireland at cricket."

Visste ikke at vi hadde en gammel cricketspiller i stallen :o

auren

For å fortsette leken  :)

http://youtube.com/watch?v=_Ik-TJ2JaXo

sportcarl1

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #25 på: Januar 12, 2008, 10:35:55 »
står lite om Guterstam i Aftonbladet idag på deras sportblad, verkar som han kan vara på väg till Burnleym han kom till leeds i ondsags men de har inte haft en träning sedan dess, de tränar väl idag så han har väl en chans att visa upp sif för wise, verkar lite dåligt tajmat av Leeds, han är ju inte i toppform direkt heller då alssvenskan i sverige slutade för 3 månader sedan
 

soumoh

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #26 på: Januar 12, 2008, 11:24:49 »
Synes Thompson er vårt beste kjøp, har ikke gitt en krone for han, og han har reddet oss mange, mange ganger.
We'll be back.

lojosang

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #27 på: Januar 12, 2008, 14:27:34 »
Synes Thompson er vårt beste kjøp, har ikke gitt en krone for han, og han har reddet oss mange, mange ganger.

Vi rykka ned den sesongen han spilte kamper for oss, det var neiggu ikke rare redningsaksjonen.
Så har han vel laga to mål denne sesongen også. Klart, deler man bidrag på kjøpesum stiller han sterkt.  :D
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #28 på: Januar 12, 2008, 14:48:34 »
"There were other teams interested, but you look at Leeds and other teams. Who do you choose? Leeds. A Championship side or Leeds?

You choose Leeds.

"Where's the club going? How many fans have you got? They come here and they love it.

"I've done a fair bulk of it now. I'm still looking at Lubo - whether that happens, we'll wait and see - and then it's a loan striker.

Vel talt, Wiseman!

RoarG

Sv: Wise sine "signings"
« Svar #29 på: Januar 12, 2008, 21:36:07 »
Uorginalt nok har jeg stemt på Ankergren. Ellers vil jeg bemerke at mange av folkene på denne lista ikke påkaller den helt store entusiasmen fra min side.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020