EX-spiller: Darren Kenton / Pluss gjennomgang av alle kjøpene i januar

Started by B-m, January 10, 2008, 10:07:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Wise39s-newlook-squad-Bassett39s-verdict.3658297.jp

Fin artikkel,  hvor Basset beskriver kjøpene!

Helt nederst sier han at Kenton er hentet inn, goodie!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Læshy

Om det stemmer at Kenton er hentet inn må jeg si jeg er positivt overrasket! Har hørt om han før, og vet at han kan spille gode kamper. Så fremst jeg vet kan han spille overralt i forsvaret, men i utgangspunktet er han midtstopper. Basset var vell i Leicester før, og Kenton kommer fra Leicester?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Ferre

Kenton kommer, i følge waccoe, inn på lån. Jeg tror det fortsatt jobbes med å få Lubo inn, men at Kenton er en "nødløsning" til vi evt. får kjøpt Lubo.

baste

enton er vel på lån ja, men alt i alt, så er LEEDS den store vinneren på transfer markedet. Lover bra, føler en positiv, opptimistisk stemmning brer seg blant Luscos medlemmer..

Ha ett GODT NYTT opprykksÃ...R.... dette klarer Wise og Leeds...

Dennis

http://en.wikipedia.org/wiki/Darren_Kenton

"On June 19, 2007, Kenton was placed on the transfer list by then manager Martin Allen.[1] However, the injury of Stephen Clemence and James Wesolowski on October 23 awarded him a recall into the senior squad, playing in midfield position. Kenton has remained in the first team squad ever since despite the midfielders' return from injury."

Marching on together!

sveifors

Dett er jo egentlig første gang at Wise får mulighet til å hente de spillerne han ønsket. I fjor januar var der vel neppe noen penger til rådighet og vi måtte ta på lån det andre lag hadde stuet vekk, I sommer var det egentlig bare utrolig at vi overhode signa spillere med tanke på den usikkerheten som rådet og at det ble for liten tid etter OK fra FA.

Det at Wise (med backing fra Bates) kjøper så mye unge talentfulle spillerer er jo en risikosport sammenlignet med andre lag som kjøper etablerte spillere. Men det viser vel at det tenkes langsiktig med å bygge et nytt lag, Dette står jo i kontrast til de som mente det motsatte. Vi må nok regne med at et så ungt lag vil svinge i prestasjoner fra det geniale til det middelmådige,

I reservekampen i går fikk vi se at det er mange gode  svært unge spillere, så dette tyder bra for framtiden.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fmtj

Quote from: baste on January 10, 2008, 11:40:10
enton er vel på lån ja, men alt i alt, så er LEEDS den store vinneren på transfer markedet. Lover bra, føler en positiv, opptimistisk stemmning brer seg blant Luscos medlemmer..

Ha ett GODT NYTT opprykksÃ...R.... dette klarer Wise og Leeds...

Håper du har rett i dette!!!!
Yeboahs vitne