Skrevet av Emne: Heath eller kenton som makker til Huntington.  (Lest 2104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Heath eller kenton som makker til Huntington.
« på: Januar 12, 2008, 13:03:58 »
Gledelig at det er Heath som Wise først og fremst mener må konkurrere med Kenton om en stopperplass ved siden av Huntington. Vi har jo hørt mye bra om Hunt, men foreløpig har han ikke fått de helt store sjansene til å vise hva han kan. Nå har han sjansen og det virker som Wise vil gi han den.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1213240,00.html
*In El Loco we trust!*

Jon R

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #1 på: Januar 12, 2008, 13:16:34 »
Litt overrasket over problemstillingen idet jeg trodde Heath var et førstevalg, men det har vel med tempo å gjøre dette her?  Jeg vet ingenting om hva denne Kenton står for, men i utgangspunktet er kontinuitet en stor fordel i en forsvarsfirer. Huntington har kun spilt en ligamatch, mens Heath har vært nesten ever-present. Det bør bli Huntington og Heath, til tross for at jeg mener at denne sesongen bør bli Heaths siste i Leeds trøya hvis vi spiller i CCC neste år.  :)
Jon R.

mari

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #2 på: Januar 12, 2008, 14:40:44 »
i intervjuet med Basset på Leeds Tv sier han at Wise ønsker å spille med en stor midtstopper som er dominerende i luftrommet og en med komplimenterende ferdigheter - som er hurtig og trygg med ball -tipper at det blir Kenton/Huntington på mandag.

Selv har jeg ikke tro på en stopperduo med Heath og Huntington. Blir for like i spillestil - og for dårlig tempo
 

Per-Stian

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #3 på: Januar 12, 2008, 14:45:43 »
Er det nokon som veit kva typer stoggar Kenton er? Håpar dette er starten på slutten til Heath...

Jon R

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #4 på: Januar 12, 2008, 15:57:26 »
i intervjuet med Basset på Leeds Tv sier han at Wise ønsker å spille med en stor midtstopper som er dominerende i luftrommet og en med komplimenterende ferdigheter - som er hurtig og trygg med ball -tipper at det blir Kenton/Huntington på mandag.

Selv har jeg ikke tro på en stopperduo med Heath og Huntington. Blir for like i spillestil - og for dårlig tempo

Huntigton viste seg frem som en spillende midtstopper mot N`hampton. Han er dessuten hurtigere enn Heath. Heath er typisk "dominerende i luftrommet", mens Kenton har jeg ingen kjennskap til. Noen her inne som har sett han spille? 
Jon R.

soumoh

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #5 på: Januar 13, 2008, 11:49:12 »
Huntington er som that boy Heath, men bare bedre på alt: like god i luften, bedre spenst, yngre, raskere, smartere og bedre til å sentre.
We'll be back.

Jon R

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #6 på: Januar 13, 2008, 12:13:26 »
Huntington er som that boy Heath, men bare bedre på alt: like god i luften, bedre spenst, yngre, raskere, smartere og bedre til å sentre.

Du verden. Vurderingsevnen til Dennis Wise må være særdeles dårlig ettersom Heath har vært førstevalget i alle disse månedene.   ;)
Jon R.

Papi

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #7 på: Januar 13, 2008, 15:50:16 »
Ikkje det at det betyr noko, men Kenton er god på FM ;D ;D

Eneste kjennskapen eg har til han:)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

B-m

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #8 på: Januar 13, 2008, 17:33:27 »
Vet ikke med dere, men jeg har smertelige erfaringer med å starte med en midtstopper som har vært i klubben mindre enn en uke  :-[

Håper det blir Heath og Huntington.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ragnar

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #9 på: Januar 13, 2008, 18:01:23 »
Foreløpig bør nok Heath/Hunt spille inntil Kenton har blitt litt varmere i Leeds-trøyen.

Forhåpentligvis skjer dette ganske raskt.  ;)
*In El Loco we trust!*

Dennis

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #10 på: Januar 13, 2008, 18:27:29 »
Tror nok Paul Huntington har vært nære laget i lang tid, men det er umulig lett å ta ut en av et stopperpar som har vært blant ligaens gjerrigste lag. Rui Marquez har nok en stor del av æren, men Matt Heath kan ikke ha spilt dårlig i år. Over tid kan ikke et råtten ledd av et fotballag oversees - m.a.o; vi kan ikke ha vunnet så mange kamper med en elendig stopper.

Mot lag som slår langt, er Matt Heath gull å ha. Tror nok mange lag i denne bakgårdsligaen gjør det, blant annet vårt eget.
« Siste redigering: Januar 13, 2008, 18:29:25 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Svend Anders

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #11 på: Januar 14, 2008, 10:02:05 »
I dagens YEP:

Wise said: "It is a good headache. Obviously Rui leaving means there is a position for either Matty of Kents. Paul Huntington will play. Then there is the left-sided positon.

"But I won't touch too much else because the performance was good against Northampton and I was pleased.

Høres fornuftig ut!

SA

Sheridan

Sv: Heath eller kenton som makker til Huntington.
« Svar #12 på: Januar 14, 2008, 11:34:33 »
Heath!
En bra slugger i denne divisjonen.

Men nå håper jeg virkelig Huntington griper
sjansen og overbeviser såpass, at
han danner stopperpar med Rui når
sistnevnte er tilbake.
« Siste redigering: Januar 14, 2008, 11:37:46 av Sheridan »