Main Menu

Drammen

Started by martind, January 14, 2008, 07:53:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

martind

men der blir det sikkert mye støy fra de som skal på godset kamp, og det er vel sikkert ikke alle som er godset supportere av oss, og da kan det vel være greit å velge en noe mer nøytral pub der vi slipper å diskuterer fotball med evt. scum og pool supportere...... er jo en del av de som går på pub for godset kamper.....

var bare en tanke.....
MOT!! We are Leeds!

Annesj

Samma for meg bare leeds vinner :D
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

AS2

Tror vel kanskje ikke at Sir Winston er det beste alternativet.. Der kan det fort skje at de setter ned lyden på sendingen, for å spille Godsetsanger på anlegget (ikke det at Godsetsanger er kjipt, det faktisk et must for oss Godsetpatrioter ;)). Er ikke 100% sikker om Kings eller Sports Puben sender kampen, men jeg vil tror det.. Er jo ikke verre enn at man tar kontakt med de to stedene og hører om de sender kampen. Hvis ikke noen her har gjort det allerede da?

readysteady

Annesj

Okei. Strømsø sportspub it is ;D Håper så mange leeds fans som mulig stiller i hvitt på søndag ;D
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

martind

Hvor ligger den? Hvor mange er det som kommer? Noen som kjenner mange Leeds folk i Drammen?
MOT!! We are Leeds!

martind

Og hvordan er alderssammensetningen på dere som er fra Drammen? Vil bare oppdatere meg på hvem som er hvem?

Jeg selv er 25 år fra Svelvik, men bor i Drammen..... for de som bryr seg:)
MOT!! We are Leeds!

Annesj

32 år Fra Solbergelva  8)
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

AS2

Jeg er 31 og bor i Drammen. Til deg martind, her ligger Sportspuben(midt i mellom Kings/Snappys og Kiwi Strømsø): http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0H7WSN3&imgt=

readysteady

Jeg bor i Lier, og er så gammel at jeg opplevde Leeds i storhetstiden på 70-tallet (jeg er født i 1961).
Kart her også.

martind

det er jo da ca. 100 meter fra der jeg bor det da:) det var jo ikke så ille:) hehe.... bare bodd der i 3 uker da:)

Men når samles gjengen da?
MOT!! We are Leeds!

Annesj

Tenkte være der rundt 15 jeg ;D
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

AS2

Jeg regner med å være der mellom kl.15 og 16 en gang.. Men med et forbehold. Har sykt barn, så jeg må se det litt ann. Må nesten ta det litt som det kommer..

readysteady

Skal prøve å være der før 15.30, kanskje så tidlig som 15. Gru-gleder meg...

AS2

Quote from: readysteady on May 24, 2008, 17:05:29
Skal prøve å være der før 15.30, kanskje så tidlig som 15. Gru-gleder meg...

Samme her! :)

martind

Nå må vi prøve å få opp stemningen blant fans her i Drammen også. Er det noen kamper som går på TV i høst, hvor man kan få samlet en gruppe og få til noe sosialt?
MOT!! We are Leeds!

martind

Nå syns jeg det var utrolig stille her inne altså! Har alle sammen flyttet fra DRammensområdet eller?

I'm a loner left in the city.....
MOT!! We are Leeds!

trondt

Jeg er med hvis det skulle dukke opp noe.........................

readysteady

Oh yes.. Jeg er med!

martind

se der ja... nå våknet det noen her:) bra!
Jeg vet ikke helt når neste tv kamp er, men da må vi prøve å få samlet mest mulig folk, slik at vi viser folket i Drammen at det fortsatt finne Leeds supportere igjen:)
MOT!! We are Leeds!

superleeds

Superleeds stiller på kamp i kveld. Hvem viser den? Goggen kanskje? Eller må vi over på Strømsø siden?

readysteady

Goggen hadde ikke Viasat i våres, og jeg kan ikke tenke meg at de har det nå heller.
Strømsø Sportspub har Viasat.

martind

De sender matchen på Goggen idag! Noen som skal ta turen?
MOT!! We are Leeds!

Annesj

Noen som vet om noen i drammen sender millwall kampen?
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

martind

Jeg er ikke sikker. Må sjekke det ut først. SKal ta et par telefoner jeg...
MOT!! We are Leeds!

martind

Goggen sender dersom kampen blir sendt på Viasat. De skulle og sjekke mulighetene for evt. å få Sky igjen. Jeg skulle få en kjapp tilbakemelding. De oppdaterer nå hjemmesiden sin.

www.goggensportspub.no
MOT!! We are Leeds!

Annesj

Suverent martind. Da får vi håpe det går iorden  :)
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

martind

som jeg nettopp skrev på ordet er fritt, så kan det se ut som at kampen går på SportN, og da vises kampen på Goggen. Dette er ikke endelig bekreftet, men webansvarlig på Goggen jobber også i Tips, og hadde fått info fra redaktøren der. Men han skulle undersøke litt til, siden det ikke er kommet noe info på Viasat sine sider!
MOT!! We are Leeds!

martind

Da viser de kampen på Goggen 13.45 på lørdag. Da regner jeg med at flest mulig møtes her for å se kamp, fremfor å sitte alene hjemme i sofaen :)
MOT!! We are Leeds!