Blackwell ferdig i Luton

Started by bmoen, January 17, 2008, 10:00:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

Yorkshire Evening Post melder: Luton Town have terminated the contract of manager Kevin Blackwell, the club's administrator has announced!
BMo - Leeds-fan siden 1964

fmtj

Yeboahs vitne

GeirO

Han stilte vel for mange kritiske spørsmål.
MOT

Kickthemdown

Han sa vel egentlig opp jobben i forrige uke. Skulle fortsette 1 måned til for å være "snill"  ::)

Alta-White

mag93

Kevin B har hatt en del i uflaks det siste året. Han gjorde en god jobb de to første årene han var i Leeds, men lykkes ikke den i tredje. Har ikke gjort så god jobb i Luton heller. Han kan finne seg en jobb i L2 og komme tilbake til L1 når han er blitt bedre.

Per-Stian

Quote from: mag93 on January 17, 2008, 16:17:52
Kevin B har hatt en del i uflaks det siste året. Han gjorde en god jobb de to første årene han var i Leeds, men lykkes ikke den i tredje. Har ikke gjort så god jobb i Luton heller. Han kan finne seg en jobb i L2 og komme tilbake til L1 når han er blitt bedre.

Her er eg veldig ueinig. Luton-eigarane gav Blackwell svært lite å handle spelarar for før sesongen. I tillegg vart sentrale spelarar seld. Blackwell gjorde som i Leeds-tida og henta inn gratis og erfarne spelarar. Med dette som utgongspunkt, så tykkjer eg Blackie har fått det bra til i den korte tida som Luton-sjef.

Jon R

Etter -10 trekket har Luton vært veldig gode, og e opplevde en boost av poengtrekket akkurat som oss. Kun et tap på 13 ligakamper, før styret solgte 5 spillere og Blackwell sa opp jobben. Synd og si det, men det Luton viste i hjemmekampen mot Liverpool for kort tid siden, var mange klasser over det Leeds viste mot Crewe tidligere denne uken.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: GeirO on January 17, 2008, 13:04:05
Han stilte vel for mange kritiske spørsmål.

Skravlet om økonomien som han gjorde i Leeds, rett ut døra for andre gang!!! D_st  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: Jon R on January 17, 2008, 17:50:19
Etter -10 trekket har Luton vært veldig gode, og e opplevde en boost av poengtrekket akkurat som oss. Kun et tap på 13 ligakamper, før styret solgte 5 spillere og Blackwell sa opp jobben. Synd og si det, men det Luton viste i hjemmekampen mot Liverpool for kort tid siden, var mange klasser over det Leeds viste mot Crewe tidligere denne uken.  :)
Jeg tror det er slik at klubber som spiller mot antatt sterkere lag gjør det bedre. Jeg så luton kampen og det var hundre prosent innsats helt til det sto igjen 20 sekunder av andreomgang. Leeds hadde sikret ofret både liv og lemmer mot dem de også. Jeg tror faktisk at forskjellen hadde vært at vi hadde vunnet. Våre spillere er tre klasser over det Luton er. Problemet er at vi ikke har fått ut all innsatsen til laget. Slapp av! Det kommer
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

sveifors

Snakk om å bli rundlurt, gikk til jobben med lovnad om satsing både på nye spillere og nytt stadion. Og så var det bare ville feberfantasier fra en styreformann til.....

Her var du uskyldig, Blackwell , ble sparket for å vende fokus bort ifradet faktum at mannen sa opp sjøl i protest.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Stakkars Blackwell. Fra det ene konkursboet til det andre :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B-m

KJøpte ikke Blackwell en spiller(edwards) for en billig penge som ble solgt dyrt nå i januar? skjønner godt han ble frustrert!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?