Skrevet av Emne: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.  (Lest 7003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Larsen.

Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« på: Januar 21, 2008, 12:02:00 »
Skal over og se denne kampen, på påskeaften, noen andre som skal?

Noen som vet når billett salget åpner? Skal fly med KLM i fra Sola til Amsterdam og så til Bradford/ Leeds Airport.
Pride of Yorkshire

Sander

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #1 på: Januar 31, 2008, 08:40:38 »
Er også sugen på en tur over. Lønner det seg å dra innom nederland? Eller du skal kanskje være der litt..

Lurer på hva som lønner seg. Fly til London, for så å ta tog til Leeds? eller fly innom nederland som du skal?

Skal over og se denne kampen, på påskeaften, noen andre som skal?

Noen som vet når billett salget åpner? Skal fly med KLM i fra Sola til Amsterdam og så til Bradford/ Leeds Airport.
 

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #2 på: Januar 31, 2008, 10:34:11 »
Er også sugen på en tur over. Lønner det seg å dra innom nederland? Eller du skal kanskje være der litt..

Lurer på hva som lønner seg. Fly til London, for så å ta tog til Leeds? eller fly innom nederland som du skal?

Skal over og se denne kampen, på påskeaften, noen andre som skal?

Noen som vet når billett salget åpner? Skal fly med KLM i fra Sola til Amsterdam og så til Bradford/ Leeds Airport.

Det tårer jeg ikke å svare helt på, men tror det er en pakke, skal kun være i Amsterdam i en time for så å flyge videre til Leeds. KLM på begge turene.

Skal være der helt til tirsdagen, så vi prøver å skaffe biletter til en PL kamp. Oppdaget senere at Leeds har bortekamp samme dag så jeg reiser hjem, så du har mulighet å få med deg 2.

Pride of Yorkshire

Svend Anders

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #3 på: Januar 31, 2008, 12:31:58 »
Skal over og se denne kampen, på påskeaften, noen andre som skal?

Noen som vet når billett salget åpner? Skal fly med KLM i fra Sola til Amsterdam og så til Bradford/ Leeds Airport.

Fordelen med KLM er at man kan fly til Leeds, uansett hvor man flyr fra (det er hele konseptet til KLM, siden alle ruter går til/fra Amsterdam).

Kampbilletter går vanligvis på allmennt salg TRE UKER før kampdatoen.

SA

visam

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #4 på: Januar 31, 2008, 12:50:18 »
Jeg skal bort også. Noen som kan anbefale kor på stadion en skal kjøpe billetter for å stå med fansen?

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #5 på: Januar 31, 2008, 16:57:14 »
Skal over og se denne kampen, på påskeaften, noen andre som skal?

Noen som vet når billett salget åpner? Skal fly med KLM i fra Sola til Amsterdam og så til Bradford/ Leeds Airport.

Fordelen med KLM er at man kan fly til Leeds, uansett hvor man flyr fra (det er hele konseptet til KLM, siden alle ruter går til/fra Amsterdam).

Kampbilletter går vanligvis på allmennt salg TRE UKER før kampdatoen.

SA

Er det greiest å kjøpe billettene gjennom nettet da eller?P.S  Man U møter Liverpool samme helga så vi prøver å få noen billetter til den kampen også, du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg får tak i noen reltativt billige billetter hen?
Pride of Yorkshire

Svend Anders

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #6 på: Januar 31, 2008, 17:47:59 »
Jeg skal bort også. Noen som kan anbefale kor på stadion en skal kjøpe billetter for å stå med fansen?

Den harde kjernen står på The Kop - North Stand.

Larsen har fått svar over MSN... :-)

Kjell Skjerven

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #7 på: Januar 31, 2008, 19:35:41 »
Skal bort eg og.Hadde gløymt d i farten :)
Side before self,every time.

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #8 på: Februar 04, 2008, 15:43:36 »
Skal bort eg og.Hadde gløymt d i farten :)

Hvordan skal du reise? :)
Pride of Yorkshire

Kjell Skjerven

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #9 på: Februar 04, 2008, 19:30:21 »
Skal bort eg og.Hadde gløymt d i farten :)

Hvordan skal du reise? :)

Enten med Norwegian på torsdagen eller jet2 på fredagen.


Side before self,every time.

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #10 på: Februar 08, 2008, 08:55:05 »
Skal bort eg og.Hadde gløymt d i farten :)

Hvordan skal du reise? :)

Enten med Norwegian på torsdagen eller jet2 på fredagen.

Okei, skal reise på Fredagen jeg og kommer hjem tirsdags kveld..



Pride of Yorkshire

Tom S

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #11 på: Februar 27, 2008, 21:47:51 »
Er ikkje denne kampen satt opp på SKY?
Skal evt Viasat imponere med kamp igjen?

COME ON LEEDS !!

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #12 på: Februar 27, 2008, 22:04:22 »
I og med at Sky sender kampen går jeg ut fra at også en av viasat kanalene sender kampen. SporteN prioriterer Fransk fotball på lørdags kveldene så at Viasat Sport 2 sender den er mye mulig...
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #13 på: Mars 01, 2008, 04:35:06 »
Hvordan er det med påske og stengte butikker i England? Bryr de seg ??? Vurderer å reise onsdag og bli til mandag...  :D

Alta-White

ollan

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #14 på: Mars 01, 2008, 09:52:45 »
Fredagen og søndagen er superhelligdager i Storbritania,noen få har åpent,andre dager som vanlig søndag,åpner kl.rundt lunsjtider ;D.
Så ta deg en tur på shopping,hehehehehe
Ollan

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #15 på: Mars 03, 2008, 09:11:11 »
Fredagen og søndagen er superhelligdager i Storbritania,noen få har åpent,andre dager som vanlig søndag,åpner kl.rundt lunsjtider ;D.
Så ta deg en tur på shopping,hehehehehe

Høres bra ut, reiser ikke hjem før Tirsdagen jeg..
Pride of Yorkshire

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #16 på: Mars 09, 2008, 22:55:27 »
Er det noen som har prøvd å få billetter til andre kamper denne helga? Vurderer å få på Nottingham Forest - Brighton på mandags kveld. Noen som vet om plasser jeg kan bistille til noen f.eks Arsenal -Chelsea som går på søndagen?
Pride of Yorkshire

Klausen

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #17 på: Mars 10, 2008, 01:11:59 »
Er det noen som har prøvd å få billetter til andre kamper denne helga? Vurderer å få på Nottingham Forest - Brighton på mandags kveld. Noen som vet om plasser jeg kan bistille til noen f.eks Arsenal -Chelsea som går på søndagen?

Akkurat det er vel ganske usannsynlig...!

Da ville jeg heller satset på Nottingham-Brighton, der er det nok plenty billetter vil jeg tro! Billige er de sikkert også, var iallefall det sist de hadde mandagskamp.

Larsen.

Sv: Leeds - Walsall, Lørdag 22 mars.
« Svar #18 på: Mars 10, 2008, 09:36:28 »
Er det noen som har prøvd å få billetter til andre kamper denne helga? Vurderer å få på Nottingham Forest - Brighton på mandags kveld. Noen som vet om plasser jeg kan bistille til noen f.eks Arsenal -Chelsea som går på søndagen?

Akkurat det er vel ganske usannsynlig...!

Da ville jeg heller satset på Nottingham-Brighton, der er det nok plenty billetter vil jeg tro! Billige er de sikkert også, var iallefall det sist de hadde mandagskamp.

Okei, da får vi prøve på den da. Det begynner kl 15.00 engelsk tid, det er jo hellig dag, trodde først det var kveldskamp.
Pride of Yorkshire