Playoff og membership

Started by Tom S, January 25, 2008, 20:47:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert

Er vel bare bestille 2 memberships og håpe på det beste! Ser at det er gyldig til 2010, så er vel en grei investering uansett ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kontakinte

Har meldt meg in som internasjonal Member og fått tilsendt loggin data. Koster ikke dette noe da?? 33 pund??

Bjorn

Heisann.
En annen ting med membership... Før i tiden hadde jeg et femsifret medlemsnummer som fulgte meg hele veien om jeg bodde i Norge, England eller USA... Er disse numrene fortsatt i bruk, eller må jeg lage et helt nytt et?

Bare så jeg vet før jeg melder meg på.  8)
Marching On! 4276

Svend Anders

Quote from: Bjorn on April 20, 2009, 15:01:42
Heisann.
En annen ting med membership... Før i tiden hadde jeg et femsifret medlemsnummer som fulgte meg hele veien om jeg bodde i Norge, England eller USA... Er disse numrene fortsatt i bruk, eller må jeg lage et helt nytt et?

Bare så jeg vet før jeg melder meg på.  8)

Det finnes fortsatt! Heter Customer Number om du ikke er Member... Om du ikke husker det, så finner de det nok om du gjør de oppmerksom på det.

Og ja, Kontakinte: Extra Time Int. Membership koster £33 og gjelder ut neste sesong.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Kontakinte

Jeg har da tydelig blitt medlem Sven Anders, men jeg måtte eller fikk ikke betalt noe under registrerings prossessen.. Tenkte kanskje de var raske med å kreve inn disse pengene eller?

Svend Anders

Quote from: Kontakinte on April 20, 2009, 19:58:07
Jeg har da tydelig blitt medlem Sven Anders, men jeg måtte eller fikk ikke betalt noe under registrerings prossessen.. Tenkte kanskje de var raske med å kreve inn disse pengene eller?

Jeg kjenner ikke til prosessen hvis man melder seg inn over nett på den nye løsningen. Når man sender inn skjemaet per papir (faks eller skannet) så må søknadene godkjennes, det kan ta alt fra fem minutter til noen dager. Kan hende det ligger noe der.

Eller har du bare registrert deg som nettbruker av billettsystemet? Det kan man vel også gjøre uten å være Member, og koster ingenting. Jeg vet jo ikke hva du har gjort i detalj, så jeg bare kaster ut noen alternativer her...

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

testo

Quote from: Kontakinte on April 20, 2009, 19:58:07

Har du betalt så får du umiddelbart mail om medlems nr ( Customer number) ,deretter får du også en mail om kostnadene og detaljene dette har kostet deg.
(den ser slik ut)

Mr .....  ........, thank you for purchasing through Leeds United Football Club Online. 

Your internet payment reference number is: ............
All values are in UKP.  You have purchased the following items:

Extra Time Membership 2008-2010
Seat : N/A - ............... (Reg no: ...........)                      33.00
Web sales fee :                                                             1.00

________________________________________________________________________________
The total of these purchases is                                      UKP   34.00

Thank you for using Leeds United Football Club Online.  Your ticket(s) will be sent to your registered address.  If you do not receive your match ticket(s) before the game, please contact Ticket Services on 0871 334 1992 or email tickets@leedsunited.com and we will arrange for replacement tickets to be printed and left for collection on the day of the game.

However, if you have booked within 48 hours of the game, then tickets will be held for collection on matchday at the North East Ticket Collection Point.  For security reasons, when collecting your ticket(s), you will need to produce the credit/debit card that was used for the above transaction before the tickets are released.

If you have purchased Membership online and you wish to apply for an away ticket, proof of address is required (bank statement, utility bill). If proof has been submitted in previous seasons, there is no need to submit further proof unless you have moved address.

Please send your proof of address to Leeds United Ticket Services, Elland Road, Leeds LS11 0ES or fax 0113 367 6055.

If you have any comments or suggestions about our service, please email to WebSales<tickets@leedsunited.com>.  All feedback is gratefully received!

For forthcoming matches please continue to use our website.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

olsen leeds

Hei, er det noen som har noen billige reise tips til London (play off) , pappa er gjerrig

Torgeir

Quote from: olsen leeds on April 23, 2009, 19:07:49
Hei, er det noen som har noen billige reise tips til London (play off) , pappa er gjerrig

Ryan Air fra Torp

http://www.ryanair.com/site/NO/

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Robert

Er man garantert billett om man er international member?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Asbjørn

Quote from: ->Robert on April 23, 2009, 20:04:41
Er man garantert billett om man er international member?

...som man siterte fra gamlefar Bates i et hjemmeprogram nylig:

QuoteTil dere som ikke er members og har tenkt dere på Wembley ved en eventuell finale. Bates skriver følgende i sin spalte i hjemmeprogrammet mot Stockport;

"EVERY season ticket holder, club Member and corporate supporter is GUARANTEED a ticket if they are on register by April 28, 2009. If you do not fall into one of those categories you will NOT get a ticket.
Yeah, yeah... we know those people who have supported the club for 40 years but forgot to renew this year, and all the other excuses. If you ain`t with us by April 28, you can forget it!

I am aware that there are a number of overseas Supporter Clubs but they do not qualify. We only deal with Official Leeds United Members Club fans."

Gamle far fornekter seg ikke.... 

'Club member' og 'International Club member' er da det samme, dog med ulik pris...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Bestilte Extra Time International Membership idag. Fekk bekreftelse per mail og er trekt på konto.

Litt spørmål:
Får eg no tilsendt medlemskort og nummer eller korleis funker dette?
Tar det lang tid før eg kan forvente å få dette?
No er eg sikra billett til ein evt finale?
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Quote from: Tom S on April 25, 2009, 15:58:45
Bestilte Extra Time International Membership idag. Fekk bekreftelse per mail og er trekt på konto.

Litt spørmål:

basert på egen erfaring

Ja
To uker
Ja

Tom S

Quote from: kjelvi on April 25, 2009, 16:01:03
Quote from: Tom S on April 25, 2009, 15:58:45

Litt spørmål:

basert på egen erfaring

Ja
To uker
Ja

Takker Kjelvi!
Tviler på om det blir tur i år for min del, men må ha muligheten åpen...
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Kor tid vert billetter for ein evt finale lagt ut?
Venter dei til etter semien?
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Tom S on April 25, 2009, 16:45:05
Kor tid vert billetter for ein evt finale lagt ut?
Venter dei til etter semien?

Tommmmmm........  ::)

Din optimist!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Skaffet membership selv nå... Og med flybillett i boks fra før av, er det opp til Leeds å gjøre resten...  8)
Marching On! 4276

lufc86

Har meldt meg inn i International member. Flybillett og hotell bestille eg etter semien.
@m_sortland på twitter