Bedriftshelsetjeneste for Leeds fans?

Started by fmtj, January 30, 2008, 09:30:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Jeg undrer meg på....det er et knallhardt yrke å være fan av dette laget! Raske omveltninger, konkurser, spillersalg, avis oppslag, rettssaker osv. osv. Jeg tror Leedsfans har mange "yrkesrelaterte" sykdommer som jo hører inn under nettopp bedrifthelsetjeneste- staben der bør bestå av mange med psykiatri- kompetanse! ;)
Yeboahs vitne

Masinga

Quote from: fmtj on January 30, 2008, 09:30:12
Jeg undrer meg på....det er et knallhardt yrke å være fan av dette laget! Raske omveltninger, konkurser, spillersalg, avis oppslag, rettssaker osv. osv. Jeg tror Leedsfans har mange "yrkesrelaterte" sykdommer som jo hører inn under nettopp bedrifthelsetjeneste- staben der bør bestå av mange med psykiatri- kompetanse! ;)
Har LUSCOS en lege å tilby? Gårdagens managerskifte kan jeg imidlertid leve godt med. Vår alles kjære Gary McAllister er det vanskelig å si et vondt ord om. Han var playmakeren fremfor noen i de 6 årene han spilte for Leeds United. Eneste minus var de noget slappe cornerne han tok! Med McAllister har Leeds fått en manager med folkeskikk. Det lyser en naturlig respekt fra ham, som troppen helt sikkert trenger. Håper han takler krumspringene til Bates. Bedriftshelsetjenesten bør derfor fortsatt stå på dagsordenen!
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

Quote from: Masinga on January 30, 2008, 10:22:43
Quote from: fmtj on January 30, 2008, 09:30:12
Har LUSCOS en lege å tilby? Gårdagens managerskifte kan jeg imidlertid leve godt med. Vår alles kjære Gary McAllister er det vanskelig å si et vondt ord om. Han var playmakeren fremfor noen i de 6 årene han spilte for Leeds United. Eneste minus var de noget slappe cornerne han tok! Med McAllister har Leeds fått en manager med folkeskikk. Det lyser en naturlig respekt fra ham, som troppen helt sikkert trenger. Håper han takler krumspringene til Bates. Bedriftshelsetjenesten bør derfor fortsatt stå på dagsordenen!

Macca er selvsagt en glede å ønske velkommen! Jeg håper bare klubben med bates på topp er moden for å ta i mot en mann med folkeskikk! Han er en flott fyr og har gjort mye for klubben som spiller, kanskje nå som manager? La oss håpe på et langvarig, suksessfullt opphold i vår kjære klubb!
Yeboahs vitne

McMidjo

Ã... være Leedssupporter kan i seg selv gjøre deg til et sterkere og sunnere menneske.

Tross alle tilbakeslag står Leeds United med sine titusenvis av innbitte supportere fortsatt oppreist - med stoltheten og verdigheten intakt. Det kan være noe å ta lærdom av â€" og hente styrke fra i livet for øvrig.

Jeg er overbevist om at en ekte Leedssupporter har sterkere ryggrad og er bedre skikket til å håndtere livets generelle motgang, enn â€" for eksempel â€" den jevne Scumsupporter.

Litt pompøs nå, men jeg mener det…..  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

Quote from: midjo on January 30, 2008, 10:41:40
Ã... være Leedssupporter kan i seg selv gjøre deg til et sterkere og sunnere menneske.

Tross alle tilbakeslag står Leeds United med sine titusenvis av innbitte supportere fortsatt oppreist - med stoltheten og verdigheten intakt. Det kan være noe å ta lærdom av â€" og hente styrke fra i livet for øvrig.
Jeg er overbevist om at en ekte Leedssupporter har sterkere ryggrad og er bedre skikket til å håndtere livets generelle motgang, enn â€" for eksempel â€" den jevne Scumsupporter.

:'( :'( :) :) :)
Dette var vakkert, rett og slett rørende!
Yeboahs vitne

Dennis

Quote from: midjo on January 30, 2008, 10:41:40

Det er jo totalt korrekt da, midjo. Ryggen er rak og haken er hevet, selv etter flaue tap!
Marching on together!

GeirO

Enig. Som Leedsfan blir resten av livet a piece of cake eller en dans på roser eller grei skuring eller....
MOT

Adis

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

auren

Dette lukter det off-topic av hele veien til banken... ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on January 30, 2008, 12:39:49

auren

...syns egentlig ikke dét.
Kanskje kunne tittelen vært vinklet litt annerledes men jeg syntes f.eks. vår alles kjære midjo fikk brakt "debatten" opp på det nivået det fortjente.  :)

Leedsfans har lært seg å tåle en trøkk mange harde påkjenninger, og som det heter i ordtaket: What not beats you, builds you  :)

Dessuten vét vi at vi har kvalitetene innabords, suksessen ligger rett rundt hjørnet, så håååpet tar de ikke fra oss  :)
...og også det er med å holde oss oppe. Vi er snart back on track...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on January 30, 2008, 16:47:39
Quote from: auren on January 30, 2008, 12:39:49

auren

...syns egentlig ikke dét.
Kanskje kunne tittelen vært vinklet litt annerledes men jeg syntes f.eks. vår alles kjære midjo fikk brakt "debatten" opp på det nivået det fortjente.  :)

Leedsfans har lært seg å tåle en trøkk mange harde påkjenninger, og som det heter i ordtaket: What not beats you, builds you  :)

Dessuten vét vi at vi har kvalitetene innabords, suksessen ligger rett rundt hjørnet, så håååpet tar de ikke fra oss  :)
...og også det er med å holde oss oppe. Vi er snart back on track...

Av og til lurer jeg på hvilken stjerne som sto feil på himmelen den natten Leeds United fant ut at valget falt på meg. Det har imidlertid gjort meg fanden så sterk!

Asbjørn; det er fullt mulig å endre litt på dette innlegget hvis jeg ikke var helt tydelig!

;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on January 30, 2008, 19:43:12
Asbjørn; det er fullt mulig å endre litt på dette innlegget hvis jeg ikke var helt tydelig!

...vi driver nettopp og diskuterer det på harde livet i moderatorforumet for tiden   ;D

(Jeg mener jo at 'Leedsfans' ville være å foretrekke fremfor 'Leeds fans') It would make my day  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on January 30, 2008, 20:23:38
Quote from: Promotion 2010 on January 30, 2008, 19:43:12

...vi drivert nettopp og diskuterer det på harde livet i moderatorforumet for tiden   ;D

(Jeg mener jo at Leedsfans ville være å foretrekke fremfor Leeds fans) It would make my day  :)

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973