Skrevet av Emne: Dagens stall!  (Lest 1789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Dagens stall!
« på: Januar 31, 2008, 19:12:05 »
Leeds United handler inn spillere som aldri før. Så langt i januar har vi kjøpt inn 8 spillere (Kenton, Sheehan (lån), Michalik, Kilkenny, Sweeney, Johnsen, Sorsa og Elding). I tillegg til disse har Huntington og Parker nylig etablert seg på førstelaget og er nesten som to nye spillere å regne.

I en startellever kan vi i dag plukke fra følgende spillere (noen glemt?) ;
   
                           Ankergren
                             Lucas
                             Martin

Richardson    Marques          Michalik        Sheehan
Kenton         Heath             Huntington      Parker

Prutton       Kilkenny           Hugehes         Sweeney
Carole         Douglas           Johnsen         Westlake
Sorsa          Howson          Thompson        Da Costa
Weston

                Beckford           Elding
                 Kandol               Flo
                                    Constantine

I tillegg har vi unggutta Lund, Bayly, Delph, Hotchkiss, Elliott, Ameobi og sikkert noen til som midt oppi dette virker å være milevis unna en plass på laget.

Ser vi bort fra unggutta har vi etter mine beregninger 29 mann som alle i utgangspunktet er med å kjemper om en plass blant de 11 som starter. Av disse 29 er altså 8 mann kommet inn siste måneden. De som står først i hver sin posisjon er de jeg renger for å være nærmest en startplass, og da har vi ikke mindre enn 5 nye spillere - 5 nye spillere som ikke har spilt sammen før.

På toppen av dette har vi Gary McAllister som har vært manager i snart 2 dager, og han har etter min mening en stor oppgave foran seg med å samle troppene og få dem til å fungere som ett lag. På papiret har vi utvilsom den soleklart beste stallen i denne divisjonen, og den ville helt sikkert klart seg bra i CCC også. Likevel er jeg meget spent på å se om McAllister klarer å få de samspilte nå i en meget kritisk fase av sesongen. I morgen snakker vi 1.februar, og om ca 3 måneder og 17 kamper er sesongen ferdigspilt og innen den tid tror jeg at hele Leeds United krever at vi har kapret en av de to opprykksplassene.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg fryder meg over de siste dagers hendelser, men jeg er likevel spent på å se hvor raskt vi får suksess med vårt "nye" mannskap...




                 
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Sv: Dagens stall!
« Svar #1 på: Januar 31, 2008, 19:17:13 »
Regner med at en spiller som Matt Heath forsvinner på utlån, når Rui kommer tilbake fra Afrika. I tillegg bør vel Curtis Weston kikke seg om etter en ny klubb. Dette var, i likhet med Sweeney (som dog virker klart bedre), en Wise-favoritt fra tidligere. Selvsagt vil McAllister ta sine egne valg, men jeg tror dagens signinger også vitner om at laget vi hadde, ikke var godt nok i hans øyne.

Stallen var er nok i klart største laget per i dag, men jeg tror ikke det betyr så veldig mye. De fleste har små lønninger vil jeg tro, samt at flere ikke har kontrakt lenger enn til sommeren. Kenton og Sheehan er to av dagens signinger som spiller for fremtiden. Lucas ble også signet kun som en backup ut sesongen, regner jeg med.

I tillegg må vi sette Rui ned med en penn i hånda umiddelbart etter hjemkomst!
« Siste redigering: Januar 31, 2008, 19:22:15 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Sv: Dagens stall!
« Svar #2 på: Januar 31, 2008, 19:21:42 »
Regner med at en spiller som Matt Heath forsvinner på utlån, når Rui kommer tilbake fra Afrika. I tillegg bør vel Curtis Weston kikke seg om etter en ny klubb. Dette var, i likhet med Sweeney (som dog virker klart bedre), en Wise-favoritt fra tidligere. Selvsagt vil McAllister ta sine egne valg, men jeg tror dagens signinger også vitner om at laget vi hadde, ikke var godt nok i hans øyne.

Stallen var er nok i klart største laget per i dag, men jeg tror ikke det betyr så veldig mye. De fleste har små lønninger vil jeg tro, samt at flere ikke har kontrakt lenger enn til sommeren. Kenton og Sheehan er to av dagens signinger som spiller for fremtiden. I tillegg må vi sette Rui ned med en penn i hånda umiddelbart etter hjemkomst!

Det faktum at Weston og Da Costa fortsatt er i klubben, vsier at det ikke bare er å selge spillere som er under kontrakt, selv om de åpenbart ikke figurerer i fremtidsplanene til klubben.
Jon R.

pedro

Sv: Dagens stall!
« Svar #3 på: Januar 31, 2008, 19:21:50 »
Nå må det ikke glemmes at Sheehan er på lån!! Stallen virker veldig bra på papiret og jeg har tiltro til at Mc Allister styrer disse inn til et sikkert opprykk. Men (alltid et men) tror den viktigste tilveksten enda mangler, en sentral midtbanespiller av rang, Garry Speed, sitter ennå og krysser fingrene for at han blit signet før midnatt. Han vil i tillegg kunne hjelpe Mc Allister i coaching.
Leedsomaniac

Dennis

Sv: Dagens stall!
« Svar #4 på: Januar 31, 2008, 19:34:06 »
Regner med at en spiller som Matt Heath forsvinner på utlån, når Rui kommer tilbake fra Afrika. I tillegg bør vel Curtis Weston kikke seg om etter en ny klubb. Dette var, i likhet med Sweeney (som dog virker klart bedre), en Wise-favoritt fra tidligere. Selvsagt vil McAllister ta sine egne valg, men jeg tror dagens signinger også vitner om at laget vi hadde, ikke var godt nok i hans øyne.

Stallen var er nok i klart største laget per i dag, men jeg tror ikke det betyr så veldig mye. De fleste har små lønninger vil jeg tro, samt at flere ikke har kontrakt lenger enn til sommeren. Kenton og Sheehan er to av dagens signinger som spiller for fremtiden. I tillegg må vi sette Rui ned med en penn i hånda umiddelbart etter hjemkomst!

Det faktum at Weston og Da Costa fortsatt er i klubben, vsier at det ikke bare er å selge spillere som er under kontrakt, selv om de åpenbart ikke figurerer i fremtidsplanene til klubben.

Selvsagt er det ikke lett å hente spillere under kontrakt, av den enkle grunn at de enten er for dårlige eller ikke har hatt sjansen til å vise seg frem. Er derimot rimelig sikker på at disse to ikke gjør noe stort innhogg i Papas lønnskonto hver uke. Tror vi har råd til å la de slite tribunen, ellers hadde nok de enten gått gratis, eller i verste fall blitt fristilt. Håper Macca gir Da Costa en ny sjanse. Weston virker for dårlig.
Marching on together!

flynn

Sv: Dagens stall!
« Svar #5 på: Januar 31, 2008, 21:09:39 »
Det virker åpenbart at vi nå har for mange spillere under kontrakt. Noe kan vel enda skje i løpet av de siste timene, men det blir i alle fall ingen "mass-exodus" nå. Tror Heath, Weston, Westlake, Carole, Da Costa og Flo ligger dårlig an ved neste korsvei.

flynn

MacMurder

Sv: Dagens stall!
« Svar #6 på: Januar 31, 2008, 21:14:21 »
Hvorfor er DaCosta plutselig blitt en skyteskive for alle og enhver, minner om en viss Rui M. som var i samme situasjon i fjor før han fikk sjansentil å vise seg fram.

Tom S

Sv: Dagens stall!
« Svar #7 på: Januar 31, 2008, 21:17:16 »
Altfor stor stall i øyeblikket, kan med fordel selge/låne ut ein del;
Heath, Weston og Westlake f.eks.

COME ON LEEDS !!

Larsen.

Sv: Dagens stall!
« Svar #8 på: Januar 31, 2008, 21:18:53 »
Håper Sheehan er et desidert 2. valg på venstre backen, den er Parker sin. Ingen over ingen ved siden :)
Pride of Yorkshire

lojosang

Sv: Dagens stall!
« Svar #9 på: Januar 31, 2008, 21:21:27 »
Noe skal jeg ha å syte for, så i dag blir det størrelsen på stallen.
En utrenskning hadde vært på sin plass. La meg så leke styreformannsmanager et øyeblikk:

Jeg selger Weston, Heath, Lucas og DaCosta umiddelbart. Knapper, glansbilder eller glassperler er gangbar mynt for handelen. Westlake, Thompson, Flo, Johnson, Kenton og Sweeney får i hvert fall resten av sesongen til å overbevise manager om at de er gode (og friske) nok til å være med videre. Flo legger muligens opp i sommer.

Noen av midtbanespillerne våre burde muligens lånes ut? Vi kan ikke ha ti mann på midtbanen heller.
- Leif Olav

Ove

Sv: Dagens stall!
« Svar #10 på: Januar 31, 2008, 21:22:03 »
Jeg er enig i at vi må selge noen, gjerne de som blir nevnt like over.

Til tross for stor stall så sitter også jeg og krysser fingre for Speed. Det hadde vært helt konge om han kom tilbake, eller kanskje Macca henter tilbake landsmannen Thompson fra H.pool?
 

Tom S

Sv: Dagens stall!
« Svar #11 på: Januar 31, 2008, 21:23:08 »
Ikkje for å pirke på ein gledens dag, men Thommo er vel Engelsk(?).


Jeg er enig i at vi må selge noen, gjerne de som blir nevnt like over.

Til tross for stor stall så sitter også jeg og krysser fingre for Speed. Det hadde vært helt konge om han kom tilbake, eller kanskje Macca henter tilbake landsmannen Thompson fra H.pool?
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Dagens stall!
« Svar #12 på: Januar 31, 2008, 21:25:02 »
Håper Sheehan er et desidert 2. valg på venstre backen, den er Parker sin. Ingen over ingen ved siden :)

Med unntak av et par midtstopper ved siden er jeg selvfølgelig helt enig med deg!  8)
- Leif Olav