Melding fra Shopen : Hjemmetrøyer på lager!

Started by Jomar, January 31, 2008, 20:20:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jomar

Shopen har fått inn hjemmetrøyer.
Benytt sjansjen til å skaffe deg et samleoppjekt (eneste sesong i nivå 3).
Har også en komplett hjemmedrakt (trøye, shorts, strømper) i størrelse XL til en samlet pris på 985,- + porto.
For bestilling av drakten så gjelder førstmann til mølla (mail til jomar@leedsunited.no).
Øvrige bestillinger, gå til  http://www.luscos.com/view_article.asp?id=213

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Kan du skaffe en X til, Jomar, så jeg får plass til hele magen?  8)
- Leif Olav

Jomar

Er du sikker på at du trenger flere X'er enn det jeg har på lager....................

Asbjørn

Quote from: Jomar on January 31, 2008, 21:56:36
Er du sikker på at du trenger flere X'er enn det jeg har på lager....................

Lojo har målet i sikte: En gang skal han bli stor  :)
(...det var det mammoen alltid sa: Leif Olav, først må du vente til du blir stor...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sikker blir man vel aldri.  :)

Den langerma bortedrakta fra i fjor har jeg i XXXL, og den fungerer framifrå som keeperdrakt på håndballbanen, og det er relativt sjelden vomma får kjempa seg fri når man setter sin lit til suspen og hopper ut i stjerne.  ;D

Så vidt jeg så er den ikke kommet med lange ermer hverken i LUSCOS eller LUFC-sjappene ennå, så den trenger dermed ikke tåle annen aktivitet enn heving av pints under TV-kamp.  ;D
- Leif Olav

lojosang

Quote from: Asbjørn on January 31, 2008, 22:01:06
Quote from: Jomar on January 31, 2008, 21:56:36

Lojo har målet i sikte: En gang skal han bli stor  :)
(...det var det mammoen alltid sa: Leif Olav, først må du vente til du blir stor...)

De fleste slutter å høre "ånei, så STOR du er blitt!" en gang uti puberteten. Selv hører jeg dette til stadighet, men tonefallet er liksom litt annerledes enn jeg usker det fra barnsommen.  ;D
- Leif Olav

Jomar

Jeg skal få tak i flere "X'er" neste gang slik at alle kategorier av oss kan reklamere for klubben vår  ;D