Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159492 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #300 på: Juli 02, 2010, 14:06:17 »
Ser ikke problemet med å kunne kjøpe spillere selv om man har gjeld? Barca har/hadde 3mrd i gjeld før de kjøpte Villa, Scums har noen mrd i gjeld og det overrasker meg stort om City er helt gjeldsfrie...

Det er kanskje litt verre om ein har gjeld ein ikkje klarer å betjene? Det har vel vi fått føle på kroppen...
COME ON LEEDS !!

Trulsaren

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #301 på: Juli 02, 2010, 18:33:19 »
Det er absolutt værre å kjøpe spillere om man har gjeld, men det betyr ikke at man ikke kan gjøre det ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jebediah

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #302 på: Juli 29, 2010, 12:25:57 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #303 på: Juli 29, 2010, 23:49:51 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.
da lager du en tråd med det.....
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #304 på: Juli 29, 2010, 23:57:10 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.
da lager du en tråd med det.....

Mitt første innlegg og tråd :D

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11743.0.html

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #305 på: Juli 30, 2010, 09:47:12 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.



Ser at noen grep inn og ba deg lage tråd om ditt hat til scum, men må jo bare gi deg råd om at det faktisk går an å mislike flere lag. Hat er noe slitsomme greier, enklere med misliking, ignorering og likegyldighet som ihvertfall beskriver godt mitt forhold til scum, luserpul og til gønners. Hat blir i denen sammenheng mere "hat" men greit nok uttrykk!! Har full forståelse for bruken samtidig som det er deilig å mislike, ignorere og være totalt uinteressert i disse massenes favorittlag. Medgangssupportere florerer av den typen som ikke kan "forstå" at noen kan holde med lag som ikke til enhver tid hevder seg. Mao. svært få ekte supportere i rekkene til scum og til dels luserpul!!
Yeboahs vitne

Jebediah

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #306 på: Juli 31, 2010, 18:43:09 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.



Ser at noen grep inn og ba deg lage tråd om ditt hat til scum, men må jo bare gi deg råd om at det faktisk går an å mislike flere lag. Hat er noe slitsomme greier, enklere med misliking, ignorering og likegyldighet som ihvertfall beskriver godt mitt forhold til scum, luserpul og til gønners. Hat blir i denen sammenheng mere "hat" men greit nok uttrykk!! Har full forståelse for bruken samtidig som det er deilig å mislike, ignorere og være totalt uinteressert i disse massenes favorittlag. Medgangssupportere florerer av den typen som ikke kan "forstå" at noen kan holde med lag som ikke til enhver tid hevder seg. Mao. svært få ekte supportere i rekkene til scum og til dels luserpul!!

Ja det går ann men jeg hater ikke Liverpool og jeg kommer ikke til å si at jeg gjør det bare for å si meg eng med dere. Men uansett om jeg ikke har noe i mot Liverpool så gjør ikke det meg til en mindre Leeds supporter en dere

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #307 på: Juli 31, 2010, 19:01:14 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.



Ser at noen grep inn og ba deg lage tråd om ditt hat til scum, men må jo bare gi deg råd om at det faktisk går an å mislike flere lag. Hat er noe slitsomme greier, enklere med misliking, ignorering og likegyldighet som ihvertfall beskriver godt mitt forhold til scum, luserpul og til gønners. Hat blir i denen sammenheng mere "hat" men greit nok uttrykk!! Har full forståelse for bruken samtidig som det er deilig å mislike, ignorere og være totalt uinteressert i disse massenes favorittlag. Medgangssupportere florerer av den typen som ikke kan "forstå" at noen kan holde med lag som ikke til enhver tid hevder seg. Mao. svært få ekte supportere i rekkene til scum og til dels luserpul!!

Ja det går ann men jeg hater ikke Liverpool og jeg kommer ikke til å si at jeg gjør det bare for å si meg eng med dere. Men uansett om jeg ikke har noe i mot Liverpool så gjør ikke det meg til en mindre Leeds supporter en dere

Absolutt ikke :) MOT!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #308 på: August 01, 2010, 09:51:01 »
Jeg har aldri hat noe i mot Liverpool det eneste laget jeg hater er Manchester United.



Ser at noen grep inn og ba deg lage tråd om ditt hat til scum, men må jo bare gi deg råd om at det faktisk går an å mislike flere lag. Hat er noe slitsomme greier, enklere med misliking, ignorering og likegyldighet som ihvertfall beskriver godt mitt forhold til scum, luserpul og til gønners. Hat blir i denen sammenheng mere "hat" men greit nok uttrykk!! Har full forståelse for bruken samtidig som det er deilig å mislike, ignorere og være totalt uinteressert i disse massenes favorittlag. Medgangssupportere florerer av den typen som ikke kan "forstå" at noen kan holde med lag som ikke til enhver tid hevder seg. Mao. svært få ekte supportere i rekkene til scum og til dels luserpul!!

Ja det går ann men jeg hater ikke Liverpool og jeg kommer ikke til å si at jeg gjør det bare for å si meg eng med dere. Men uansett om jeg ikke har noe i mot Liverpool så gjør ikke det meg til en mindre Leeds supporter en dere



Hadde jeg aldri drømt om å påstå heller, med mindre du er dverg da.... ;)
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #309 på: September 19, 2010, 17:07:38 »
ser at hicks ønsker å overta hele liverpools eierandel for å klare å kunne refinansiere lånet før 6 okt.
det vil da i følge folk her hvor jeg sitter bli ca 0,- til spillere og 0,- til deres stadion planer.

trist for liverpool som klubb, men jeg kjenner så mange ufyselige scouser "supportere" at sånn ma det gjerne gå for meg
kan ikke si annet enn at jeg fryder meg. ;D

ojda,, det tapte jo i dag også ja
10 poeng etter chelsea etter 5 kamper lukter det fugl av ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #310 på: September 20, 2010, 10:45:52 »
Jeg gidder ikke bruk energi på å hate en middelmådig PL-klubb kjenner jeg.... Håper liksom alltid at "storlagene" taper, men ser at det fort kan bli uspennende dersom Chelsea skal vinne alt framover, dermed "hater" jeg dem mest akkurat nå.

flynn the pragmatic dworf

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #311 på: September 22, 2010, 23:40:40 »
Virkelig den store cupdagen dette her:

Carling Cup: Liverpool - Northampton 2-4, etter straffekonk  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Mester

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #312 på: September 22, 2010, 23:54:57 »
Kven er neste trenar som får sparken...?...hmmm

 ;D

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #313 på: September 23, 2010, 00:54:54 »
"Spår Liverpools fall" leser jeg på Nettavisen. Fantastisk  ;D


Det er vel karmaen som kommer og tar de, de fortjente ikke seieren mot oss i fjor, så at de tapte mot et skikkelig "møkkalag" denne sesongen gjorde det enda bedre  ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #314 på: September 23, 2010, 13:54:52 »
"Spår Liverpools fall" leser jeg på Nettavisen. Fantastisk  ;D


Det er vel karmaen som kommer og tar de, de fortjente ikke seieren mot oss i fjor, så at de tapte mot et skikkelig "møkkalag" denne sesongen gjorde det enda bedre  ;D




Northampton er mine helter for en stakket stund!!!! Ingen tvil. Det eneste lille triste med dette er at jeg unner Roy Hodgson bedre enn å lede dette forbaskede møkkalaget fra den skitne, ustelte ekle byen!!!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #315 på: September 24, 2010, 01:20:00 »
15. oktober 2010 kan Liverpool vere teknisk konkurs og risikere ni poengs trekk, skal vi tru rykter frå BBC gjengitt av Nettavisen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2990649.ece

Klubben skuldar Royal Bank of Scotland (RBS) £280 millioner (ca 2,5 milliarder kroner).
« Siste redigering: September 24, 2010, 01:22:06 av Per-Stian »

J-R

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #316 på: September 24, 2010, 05:11:51 »
15. oktober 2010 kan Liverpool vere teknisk konkurs og risikere ni poengs trekk, skal vi tru rykter frå BBC gjengitt av Nettavisen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2990649.ece

Klubben skuldar Royal Bank of Scotland (RBS) £280 millioner (ca 2,5 milliarder kroner).

Fint :)

JanPSyse

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #317 på: September 24, 2010, 08:36:08 »
Synes i utgangspunktet det er litt tist om en så tradisjonsrik klubb som Liverpool skal gå dunken. Samtidig synes jeg det er veldig rart at ikke flere klubber lærte av hva som skjedde med oss.

Med gjeld opp til øra (Både Liverpool og manu har mye mer enn dobbelt så mye gjeld som vi hadde da vi gikk i "oppløsning"), masse dyre spillere og skyhøye lønninger, så er det begrenset hvor lenge man kan holde det gående uten spillemessig sukkess.

Synes jeg ser svært mange likhetstrekk med dagens Liverpool og Leeds tidlig på 2000-tallet. Og vi vet alle hvordan det endte...

Snakkes i NpC neste år, Liverpool.

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sydhagen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #318 på: September 24, 2010, 09:06:05 »
15. oktober 2010 kan Liverpool vere teknisk konkurs og risikere ni poengs trekk, skal vi tru rykter frå BBC gjengitt av Nettavisen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2990649.ece

Klubben skuldar Royal Bank of Scotland (RBS) £280 millioner (ca 2,5 milliarder kroner).


Jeg har forstått det slik fra diverse aviser/nettsteder at RBS kommer til å ta over klubben denne dagen viss ikke amerikanerne gjør opp for seg. De slår ikke klubben konkurs eller admin, dermed heller ikke minuspoeng.
RBS vil da forsøke å selge klubben videre til et mindre prisforlangende enn den syke prisen amerikanerne vil ha.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ØBS

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #319 på: September 24, 2010, 09:12:19 »
Jeg klarer ikke å bruke energi på dette, jeg...

Det er slitsomt nok å holde med Leeds til at jeg har igjen energi å kaste bort på å hate alle mulige andre lag...

Må si meg enig i at det er trist om de forsvinner, men bryr meg ikke noe særlig mer enn det.  Kult å slå dem, da...  Det må vi ikke glemme om de fortsatt eksisterer når vi kommer oss opp (eller de ned :D)...
LUSCOS-hilsen
ØBS

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #320 på: September 24, 2010, 14:07:10 »
Ikke trist i det hele tatt om luserpul konker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #321 på: September 24, 2010, 18:57:54 »
Vi har (forhåpentligvis) lært vår lekse, nå må de andre klubbene som har budsjettert med CL også betale prisen. At Liverpool står blant de fremste i køen der er bare slik det skal være.

Kickthemdown

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #322 på: September 26, 2010, 22:00:35 »
Victimpool er noe ordentlig ræl. Hvem tar over for Roy?  ::)

Mester

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #323 på: September 27, 2010, 09:52:47 »
Victimpool er noe ordentlig ræl. Hvem tar over for Roy?  ::)

Ã…ge Hareide...kansje??   ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #324 på: September 27, 2010, 13:44:08 »
Victimpool er noe ordentlig ræl. Hvem tar over for Roy?  ::)

Ã…ge Hareide...kansje??   ;D



Keiko.....æh Tom Nordli mener jeg.... :P!!!
Yeboahs vitne

ØBS

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #325 på: September 30, 2010, 02:56:17 »
Ikke trist i det hele tatt om luserpul konker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deg om det...

Verre om Leeds gjør det...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Robert

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #326 på: Oktober 03, 2010, 18:04:33 »
Er vel bare å gratulerer med nok et glimrende resultat for Liverpool idag.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #327 på: Oktober 03, 2010, 18:28:10 »
Er vel bare å gratulerer med nok et glimrende resultat for Liverpool idag.

Slenger meg på den! ;)

Slik vi spiller om dagen, og slik liverpool spiller så skal man ikke se bort i fra at vi møtes til neste sesong.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #328 på: Oktober 03, 2010, 18:52:04 »
Er vel bare å gratulerer med nok et glimrende resultat for Liverpool idag.

Slenger meg på den! ;)

Slik vi spiller om dagen, og slik liverpool spiller så skal man ikke se bort i fra at vi møtes til neste sesong.

 ;D

bwirum

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #329 på: Oktober 04, 2010, 08:57:45 »
Ser lovende ut for hvit-røde oppgjør til neste år ja, om enn ikke i den divisjonen jeg håpet ved sesongstart :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)