Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Jeg hater Liverpool
« på: Februar 19, 2008, 21:18:51 »
Og for de som har sett kampen til nå, forstår hvorfor! Inter har fått 3 gule, og Liverpool ingen. Og de kortene Inter har fått har i tillegg vært grisebillige. Også må vi i tillegg høre på 2 kommentatorer som til de grader holder med Liverpool.

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #1 på: Februar 19, 2008, 21:21:10 »
Har ikkje sett på kampen, men hater L'pool lell!
We hate you scousers!

COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #2 på: Februar 19, 2008, 22:13:41 »
LFC
Ladies from Calcutta
Ollan

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #3 på: Februar 19, 2008, 22:36:00 »
F**** Gerrard, hater hater Liverpool
Ollan

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #4 på: Februar 19, 2008, 22:43:35 »
En trist dag for fotballen!

At ikke tv3 skifter navn til Liverpool-TV er meg en gåte! Jeg kan forstå favorisering når det gjelder norske lag. Men når de til de grader holder med Liverpool, så blir jeg rett og slett dårlig på nervene! De kan ikke sitte der og skryte av dommeravgjørelser som rett og slett er feil, bare fordi de går Liverpool sin vei.

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #5 på: Februar 19, 2008, 22:59:22 »
Litt mer gruff som må ut når jeg først er i gang!

Liverpool er selve svaret på dobbeltmoral!

Hvem er først ute å klage på at Chelsea, Arsenal, Man Utd osv kjøper seg til suksess? Det er Liverpoolfansen det, og hvor mye har ikke de brukt de siste sesongene?

Hvem er først ute på å klage på at andre lag ikke bruker engelskmenn på laget? det er Liverpoolfansen det, og hvor mange engelskmenn hadde de på laget ikveld? 2, for det er jævlig bra for en engelsk fotballklubb!

peacock

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #6 på: Februar 19, 2008, 23:04:42 »
Vi er Leeds, og har et "normalt" forhold til Liverpool. Det er Chelsea og Scum vi hater.

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #7 på: Februar 19, 2008, 23:20:51 »
Jeg hater ikke Liverpool, bare så det er sagt. Flott at de (kanskje) slår ut de Inter. Gerrard er en spiller man bare må like, det samme med Carragher, Torres og av og til Crouch.

Liten presisering: I de aller fleste kamper mot andre engelske lag ville mine sympatier gå til det andre laget, ikke Liverpool. Som de fleste andre jublet jeg over at Barnsley slo dem ut av cup'en! Men, i europeisk sammenheng holder jeg med de engelske. Spesielt gjelder dette mot lag fra Italia eller Tyskland.

flynn (mot strømmen)
« Siste redigering: Februar 20, 2008, 08:23:14 av flynn »

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #8 på: Februar 20, 2008, 11:37:12 »
Jeg hater ikke Chelsea og Manchester United kun fordi 'vi er Leeds og må hate de'. Det synes jeg blir en helt feil grunn. Jeg liker ikke de lagene i det hele tatt heller, peacock, men for meg personlig har Liverpool alltid vært mitt virkelige hatlag. Samme hva folk syns om det, så er faktisk Tottenham nummer to, ikke Chelsea eller Manure.

Og TV3 er Liverpool-TV, ja. Jan Ã…ge Fjørtoft er vel faktisk Leeds-fan, men de som kommenterte kampen er ordentlige Scousere. Akkurat det gjør meg ingenting, for Thor Rune Haugen og Arve Fuglum i Canal+ er store Leeds-fans og sier det også. Blant annet sa Thor Rune Haugen at det var litt vanskelig å kommentere Fulham-Liverpool eller hvilken kamp det var, ettersom Leeds spilte en viktig kamp i bunnstriden på samme tid.

Det som derimot er latterlig med TV3, er Roar Stokke. Makan til elendig kommentator skal man lete lenge etter. For et fantastisk argument han kom med i går, da han forklarte at Benitez' motgang nok har stort grunnlag i "alle feilene som ble gjort før han ankom klubben!"

Til Roar Stokke: Rafa Benitez har brukt 1,5 milliarder kroner mens han har vært manager! Liverpool er blitt en spansk klubb, slik Arsenal har blitt fransk. Liverpool har langt på vei blitt en kjøpeklubb. De kan syte og hamre på alle andre klubbers fans, men de trenger ikke se lenger enn til sin egen klubb. Looserpool-fansen skryter alltid av Benitez' fantastiske taktiske evner, men jeg kan ikke forstå hvor god man kan være taktisk, når man roterer seg utav gullkampen år på år, uten å skjønne at å bytte 4-5-6 spillere til hver kamp - er feil!

Jeg hater det jævla drittlaget og jeg koser meg når de taper. Jeg driter i hvor umoralsk og dumt det er å gjøre det, som Leeds-supporter. Det er nok av lag som ikke liker oss også.
« Siste redigering: Februar 20, 2008, 11:39:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

peacock

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #9 på: Februar 20, 2008, 13:06:01 »
Selvsagt skal du få hate hvem du vil ;D

For min egen del er det lett; byen Liverpool har virkelig fotballkultur, og de kan til tider være stolt av stemningen på Anfield. Et eksempel er "magiske" CL-kvelder.
For min egen personlige del, blir det feil å hate et lag på grunn av norske TV-kanaler sin vinkling, og/eller norske fjortis-fans uten særlig peil.
Men, det er jo et fritt land. Spread your hate!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #10 på: Februar 20, 2008, 16:22:50 »
Tråd-tittelen er jo et personlig utsagn ved at "jeg" er brukt i stedet for "vi".

Jeg tror nok at norske fans kan ha litt annerledes rekkefølge på hvilke(t) lag de "hater" mest, enn fastboende Leeds-supportere, og at det differensierer mellom forskjellige personer, ofte i forhold til oppvekstmiljø og -tidsperiode. Sånn er det bare, og det må være greitt. Noen har L'pool på topp og andre har ManU på topp. Jeg lurer på om det er noen fans som ikke har et av disse to "røde lagene" på topp?

Supportere fra England er nok mer utsatt for gruppepress eller "groupthink", hvor ManU er på topp og antagelig Chelsea som nr 2.

For min egen del misliker jeg først og fremst følgende lag, i prioritert rekkefølge:
1. Liverpool
2. Man U
3. Chelsea

Når det er sagt, så er jeg etterhvert blitt så gammel at jeg anerkjenner Anfield Road som den meste magiske atmosfæren, vel og merke når den er på sitt beste. Jeg har vært på "dølle" kamper på Anfield også.

Etter min mening kan ingen andre engelske lag oppvise maken, uansett om det går 75.000 inn på Old Trafford eller 60.000 på Emirates. Jeg kan godt forestille meg at en "Old Firm" kamp mellom Rangers og Celtic garanterer for suveren atmosfære, men har aldri klart å skaffe billetter til slikt oppgjør.

Vedr. irritasjon over "Liverpool" folk som kommenatator, må jeg si meg enig, men jeg går enda et skritt videre: Jeg synes de er subjektive overfor neste alle engelske lag i CL,
og synes det er en uting. La gå at det ligger i den norske "fotballsjela" fra tippekampenes begynnelse å føle tilhørighet med England og engelske lag, men jeg liker mye bedre en "objektiv" kommentator. Synes forøvrig vi har noe å lære fra svenskene der.

« Siste redigering: Februar 20, 2008, 17:44:20 av berlin »

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #11 på: Februar 20, 2008, 17:26:33 »
Først og fremst hater jeg det røde drittlaget på grunn av den forferdelige destruktive fotballen de har bedrevet i mine femten år som ivrig fotballtilhenger. Ikke av den grunnen at uskyldige unggutter oppdras til å følge denne klubben av sine fortapte foreldre.

Det hjelper selvsagt ikke at TV3 dekker kampene med "røde" øyne, men jeg legger ikke vekt på mitt hat på grunn av hva en dårlig kommentator fra trøndelagen sier og gjør.

Liverpool har enormt gode supportere, uten tvil. Det er vel det eneste positive jeg kan si om den møkkaklubben.
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #12 på: Februar 20, 2008, 17:58:01 »
Syntes begrepet HAT blir benyttet alt for ofte innen Fotball.
Man kan f.eks si at jeg FORAKTER Roman Abramovitsj for at han antagelig utnytter Russland og dets ressurser på det verste, og ødsler milliardene sine på fotball,  men å hate Chelsea som han har valgt som sitt fotballeleketøy blir alt for snevert. Det er tross alt ikke spillerne som har valgt eieren..
Det samme gjelder f.eks.til Liverpool og dets eiere.
At man dog kan ha negativt syn på enkelte venstrebacker på lag i Liverpool distriktet blir dog en annen sak.
Eller synspunkt på spillerstil. Men HAT???????????????????
At jeg dog kommer til å være Leedsfan til de legger på lokket blir selvfølgelig en helt annen sak. :) :) :)

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #13 på: Februar 20, 2008, 18:52:44 »
Hat nr 1 - chelsea
Hat nr 2 - manu
Hat nr 3 - scousers

...og så alle de andre.

COME ON LEEDS !!

TK20

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #14 på: Februar 20, 2008, 22:21:38 »
Jeg hater også Liverpool.

Selvfølgelig er spillestilen en klar faktor i denne sammenhengen, men først og fremst hater jeg supporterne deres. Eller, det vil si, deres NORSKE supportere.

Som 85-årgang har jeg mange kamerater som er liverpool-supportere som følge av at fedrene deres var medgangssupportere på 60 og 70-tallet. Det er i utgangspunktet helt greit, jeg bryr meg sjelden om hvordan folk blir fans, så lenge de praktiserer det på en fornuftig måte, og har et visst syn på virkeligheten.

Og det er dette som provoserer meg. Liverpool-supportere tror for eksempel at laget deres ikke er et kjøpelag, bare fordi de ikke tok HELT av chelsea-style.

Videre provoserer det meg at de, gang på gang, klamrer seg fast til Champions League og pengene det fører med seg. Jeg håper inderlig de ikke kommer til CL i år, for å se hva som skjer med økonomien deres da. Noen som husker 2000/2001-sesongen? Liverpool var i elendig form, og Leeds var i susende fart på vei opp tabellen. Fem serierunder før slutt sender Gary Mac i vei et frispark fra 35 meter, som - ikke bare ga Liverpool 3 overtidspoeng på Goodison Park - men som også snur formen deres fullstendig, og de ender ett poeng foran Leeds på 4 plass, som ikke kvalifiserte seg til CL (forøvrig siste gang kun 3 lag kvala til CL). Hadde det ikke vært for det målet, som langt på vei var enormt flaks, er det usikkert hvordan tingenes tilstand hadde sett ut i dag. Og igjen, selvfølgelig, supporterne er ikke klare over denne sammenhengen. De tror fortsatt at de har eid 90- og 2000-tallet. Se på dagens tabell - de er så sinnsykt langt bak topp tre, og det er bare mangelen av et siste godt lag som holder liv i CL-drømmen. Faen som jeg håper Everton, City eller Villa tar den plassen as.

Liverpool har aldri vunnet Premier League, forresten. Jeg tipper den jevne Liverpool-supporter her til lands tror de har det.

Og den jævla "You'll never walk alone", som liksom skal ha sjel. Makan til oppbrukt chant skal du lete lenge etter. Alle lag har den, jo.

Og hvorfor spiller de alltid kamper på søndager? Hvorfor har de alltid færre kamper enn alle andre i PL? Faen, lover deg de syter til FA hele tiden om å få utsatt kamper.

Og også den sinnsykt irriterende greia med at de liksom aldri har sparka en manager. Ja, for Houllier gikk av "egen fri vilje". Det møtet rett før avgangen hans var HELT random.

Dette ble mye frustrasjon på en gang. Konklusjonen er at Liverpool - med noen få forandringer i 00/01 og 01/02-sesongen - fort kunne byttet plass med Leeds når det gjelder økonomi. Ingen av supporterne er klare over hvor sinnsykt gull de hadde da de dodga den kula på begynnelsen av årtusenet.

Leeds satsa, og tapte alt. Liverpool satsa også, og gulla evig. Ah, jeg håper intenst de ikke når CL i år. AAAAAHHH som jeg håper det. Vær så snill.
« Siste redigering: Februar 20, 2008, 22:23:37 av EspenDale »

Sander

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #15 på: Februar 21, 2008, 11:00:40 »
 ;D Flott! Deler dine følelser her!

Jeg hater også Liverpool.

Selvfølgelig er spillestilen en klar faktor i denne sammenhengen, men først og fremst hater jeg supporterne deres. Eller, det vil si, deres NORSKE supportere.

Som 85-årgang har jeg mange kamerater som er liverpool-supportere som følge av at fedrene deres var medgangssupportere på 60 og 70-tallet. Det er i utgangspunktet helt greit, jeg bryr meg sjelden om hvordan folk blir fans, så lenge de praktiserer det på en fornuftig måte, og har et visst syn på virkeligheten.

Og det er dette som provoserer meg. Liverpool-supportere tror for eksempel at laget deres ikke er et kjøpelag, bare fordi de ikke tok HELT av chelsea-style.

Videre provoserer det meg at de, gang på gang, klamrer seg fast til Champions League og pengene det fører med seg. Jeg håper inderlig de ikke kommer til CL i år, for å se hva som skjer med økonomien deres da. Noen som husker 2000/2001-sesongen? Liverpool var i elendig form, og Leeds var i susende fart på vei opp tabellen. Fem serierunder før slutt sender Gary Mac i vei et frispark fra 35 meter, som - ikke bare ga Liverpool 3 overtidspoeng på Goodison Park - men som også snur formen deres fullstendig, og de ender ett poeng foran Leeds på 4 plass, som ikke kvalifiserte seg til CL (forøvrig siste gang kun 3 lag kvala til CL). Hadde det ikke vært for det målet, som langt på vei var enormt flaks, er det usikkert hvordan tingenes tilstand hadde sett ut i dag. Og igjen, selvfølgelig, supporterne er ikke klare over denne sammenhengen. De tror fortsatt at de har eid 90- og 2000-tallet. Se på dagens tabell - de er så sinnsykt langt bak topp tre, og det er bare mangelen av et siste godt lag som holder liv i CL-drømmen. Faen som jeg håper Everton, City eller Villa tar den plassen as.

Liverpool har aldri vunnet Premier League, forresten. Jeg tipper den jevne Liverpool-supporter her til lands tror de har det.

Og den jævla "You'll never walk alone", som liksom skal ha sjel. Makan til oppbrukt chant skal du lete lenge etter. Alle lag har den, jo.

Og hvorfor spiller de alltid kamper på søndager? Hvorfor har de alltid færre kamper enn alle andre i PL? Faen, lover deg de syter til FA hele tiden om å få utsatt kamper.

Og også den sinnsykt irriterende greia med at de liksom aldri har sparka en manager. Ja, for Houllier gikk av "egen fri vilje". Det møtet rett før avgangen hans var HELT random.

Dette ble mye frustrasjon på en gang. Konklusjonen er at Liverpool - med noen få forandringer i 00/01 og 01/02-sesongen - fort kunne byttet plass med Leeds når det gjelder økonomi. Ingen av supporterne er klare over hvor sinnsykt gull de hadde da de dodga den kula på begynnelsen av årtusenet.

Leeds satsa, og tapte alt. Liverpool satsa også, og gulla evig. Ah, jeg håper intenst de ikke når CL i år. AAAAAHHH som jeg håper det. Vær så snill.
 

B-m

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #16 på: Februar 21, 2008, 13:48:52 »
Tråd-tittelen er jo et personlig utsagn ved at "jeg" er brukt i stedet for "vi".

Jeg tror nok at norske fans kan ha litt annerledes rekkefølge på hvilke(t) lag de "hater" mest, enn fastboende Leeds-supportere, og at det differensierer mellom forskjellige personer, ofte i forhold til oppvekstmiljø og -tidsperiode. Sånn er det bare, og det må være greitt. Noen har L'pool på topp og andre har ManU på topp. Jeg lurer på om det er noen fans som ikke har et av disse to "røde lagene" på topp?

Supportere fra England er nok mer utsatt for gruppepress eller "groupthink", hvor ManU er på topp og antagelig Chelsea som nr 2.

For min egen del misliker jeg først og fremst følgende lag, i prioritert rekkefølge:
1. Liverpool
2. Man U
3. Chelsea

Når det er sagt, så er jeg etterhvert blitt så gammel at jeg anerkjenner Anfield Road som den meste magiske atmosfæren, vel og merke når den er på sitt beste. Jeg har vært på "dølle" kamper på Anfield også.

Etter min mening kan ingen andre engelske lag oppvise maken, uansett om det går 75.000 inn på Old Trafford eller 60.000 på Emirates. Jeg kan godt forestille meg at en "Old Firm" kamp mellom Rangers og Celtic garanterer for suveren atmosfære, men har aldri klart å skaffe billetter til slikt oppgjør.

Vedr. irritasjon over "Liverpool" folk som kommenatator, må jeg si meg enig, men jeg går enda et skritt videre: Jeg synes de er subjektive overfor neste alle engelske lag i CL,
og synes det er en uting. La gå at det ligger i den norske "fotballsjela" fra tippekampenes begynnelse å føle tilhørighet med England og engelske lag, men jeg liker mye bedre en "objektiv" kommentator. Synes forøvrig vi har noe å lære fra svenskene der.




f**king spot ON Berlin.

Veldig enig med det du sier om svenske kommentatorerer, veldig proffe.
Det tv3 og norske piss-kommentatorer ikke skjønner er at under f.eks liverpool-milan så holder kanskje 150 000 med liverpool, mens 150 000 holder med motstander siden de holder med andre engelske lag e.l., og 150 000 er nøytrale.

Veldig mange gode innlegg. Selvfølgelig hater vi liverpool. Espen dale i love u  ;D
« Siste redigering: Februar 21, 2008, 13:51:10 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #17 på: Februar 21, 2008, 16:49:55 »
Jeg hater også Liverpool.

Se på dagens tabell - de er så sinnsykt langt bak topp tre, og det er bare mangelen av et siste godt lag som holder liv i CL-drømmen. Faen som jeg håper Everton, City eller Villa tar den plassen as.

Og den jævla "You'll never walk alone", som liksom skal ha sjel. Makan til oppbrukt chant skal du lete lenge etter. Alle lag har den, jo.

Ah, jeg håper intenst de ikke når CL i år. AAAAAHHH som jeg håper det. Vær så snill.

Yepp, antar at ALLE Leeds-supportere og supportere av andre engelske lag, ville juble høyt om kvartetten Arsenal, ManU, Chelsea og Liverpool hadde blitt brutt opp. Og jeg er intet untak.

I tillegg ville det være direkte sunt for PL generelt. Dessverre ser det ut som de 3 førstnevnte langt på vei er sikret CL-spill neste sesong ved at de okkupererer de 3 første plassene, men det hadde vært så KANON om Liverpool hadde snublet.

Når det gjelder "You'll never walk alone", så skjønner jeg ikke det du skriver. Jeg ar vært på drøyt 30 baner i England, og kan ikke huske noe lag som har brukt den chanten ( er ikke helt sikker, men ...=
For meg er det en Liverpool-chant, som Leeds-supportere aldri ville nedverdige seg til å bruke.

Litt om mine Anfield-opplevelser:
1) Når laget kommer på banen, runger "You'll never walk alone" over stadion, og gir litt frysninger faktiskt (liker ikke å innrømme det da).  :-[ Varer kanskje ca 2.minutter.

2) Deretter er stemningen som alle andre steder, fra dørgende stille til bra, avhengig av både kampen og motstander. Så bl.a Liverpool-Sunderland, 1-1 for noen år tilbake, som var et langt gjesp.

3) Hvis Liverpool ser ut til å vinne, avsluttes kampen med "You'll never walk alone", tror den vanligvis er fraværende hvis de taper eller spiller uavgjort.

Det er altså først og fremst de få minuttene før kampens start + sluttminuttene den særgne Liverpool-stemningen er der, og den er riktig så bra.

Og så en liten kuriositet:
- Jeg savner skjerf på engelske kamper i dag, synes det er rart, da det er ganske kult med et hav av skjerf.
  En med sesongbillett på The Kop på Anfield tror jeg nesten ikke slipper inn UTEN skjerf, men det brukes jo
  bare sammen med den derre chanten. 

Jon R

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #18 på: Februar 21, 2008, 17:26:08 »
Espen Dale oppsummerer strålende hvorfor også jeg har Liverpool som mitt hatlag nummer 1. Kewell affæren hjalp heller ikke på, for å si det mildt. :)

« Siste redigering: Februar 22, 2008, 16:44:16 av Jon R »
Jon R.

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #19 på: Februar 21, 2008, 17:47:31 »
Espen Dale oppsummerer strålende hvorfor også jeg har Liverpool som mitt hatlag nummer 1. Kewell affæren hjalp heller ikke på, for å si det mildt. :)

Så vidt jeg vet er det bare Celtic, Liverpool og Olav Stedje som har denne "oooooooo vi  vandrar saman" chanten.  ;D

.....hvor Stedjes versjon er klart å foretrekke.  ;D

Jon R

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #20 på: Februar 21, 2008, 20:02:30 »
Nå blandet jeg visst med en annen chant. Stygg sak.  :-\
Jon R.

TK20

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #21 på: Februar 22, 2008, 11:19:43 »
Overdrev litt i forhold til "You'll never walk alone".

Det er vel kanskje bare Celtic som også bruker den, og Liverpool skal ha for at den er originalt deres egen og at den er forbundet med deres klubb.

Det som kanskje er bakgrunnen for irritasjonen over denne sangen er at den egentlig ikke er noe særlig kul, eller noe særlig samlende av natur. Den eneste grunnen jeg kan komme på som forklarer det faktum at den er "verdens beste supportersang" (jeg mener selvsagt ikke dette) er ting som Hillsbrough, da mange andre lags supportere sang låten for å støtte Liverpool i tunge stunder. Ikke misforstå - jeg unner ingen klubb Hillsbrough-liknende tragedier - men synes bare ikke at det er grunn nok til at Roar Stokke skal elske chanten fremfor for eksempel "Marching on..."

Og det at den i tillegg blir brukt av flere lag, gjør at den mister enda mer sjel. Liverpool er bare en random klubb som har oppnådd én ting de siste 20 årene, og det oppnådde de gjennom godkjente mål som aldri var over linja, og straffesparkkonkurranse gjennom å ha blitt eid totalt i 80 minutter av europas beste lag.

Jeg får -- objektivt -- mye større frysninger av å se 5000 fans i baris hoppe og synge WACCOE i hele pausen under en bortekamp mot Oldham, enn å se bortskjemte scousers få ut fingern og synge den oppbrukte sangen sin etter at de har gulla og putta to billige mål hjemme mot Inter.

peacock

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #22 på: Februar 22, 2008, 11:54:35 »
"Og det at den i tillegg blir brukt av flere lag, gjør at den mister enda mer sjel. Liverpool er bare en random klubb som har oppnådd én ting de siste 20 årene, og det oppnådde de gjennom godkjente mål som aldri var over linja, og straffesparkkonkurranse gjennom å ha blitt eid totalt i 80 minutter av europas beste lag."

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden; hat hvem du vil. Jeg vil dog påpeke at du blir en anelse snever her. Vi må da kunne kreditere supportere av Liverpool (i hvert fall i England) fotballkultur?

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #23 på: Februar 22, 2008, 12:20:59 »
Liverpool har veldig gode supportere på stadion, det er uten tvil. Dog må det være irriterende for dem at mange lag (ja, det er flere i både Tyskland og Nederland etter hva jeg har lest og hørt) bruker 'You'll never walk alone" som sin klubbhymne.

Dessuten var den aldri originalt en Liverpool-sang.

En drittklubb uansett og flaksen de hadde mot Chelsea og Milan i CL de siste årene, er til å spy av. Der er altså så jævli historieløst å påstå at de fortjente seier i fjorårets finale, slik noen gjorde. Over de to kampene hadde Milan fortjent sammenlagtseieren. De har vel hatt den flaksen vi IKKE hadde på 70-tallet. Møkkaklubb. Jeg blir kvalm av røde drakter.
Marching on together!

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #24 på: April 02, 2008, 22:21:41 »
Noen lag har dommerne mot seg, noen har de med seg. Finnes det noen lag i verden som er mer heldige med dommerne enn Liverpool?

Arsenal ble nettopp snytt for årets klareste straffe. Og 2 minutter tidligere så får Clichy gult kort fordi Torres faller som en potetsekk.

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #25 på: April 02, 2008, 22:56:43 »
Ja, Mickey Mousers fornekter seg ikke når det gjelder flaks.

Sten

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #26 på: April 02, 2008, 23:08:56 »
Ja, Mickey Mousers fornekter seg ikke når det gjelder flaks.


Who cares about Liverpul og den derre you'll never wank alone sangen deres..

Sten

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #27 på: April 02, 2008, 23:23:36 »
Ja, Mickey Mousers fornekter seg ikke når det gjelder flaks.


Who cares about Liverpul og den derre you'll never wank alone sangen deres..



Ytterst lite, gleder meg mest når de tryner.  ;D
Det ergrer meg hvis de vinner og spesielt flaks, som det virker som de hadde i den kampen.

Liker mobbenavnet "Mickey Mousers", selv om det er oppfunnet av et annet lag i rødt.
Det henspeiler på at Loserpool engang tok en "treble", bestående av ligacupen, FA-cupen og UEFA-cupen. Dene gjeveste treble inkluderer nok PL, CL og FA-cup.

Håper vi kan bruke dette kallenavnet i fremtiden en gang.  :)

Lars E

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #28 på: April 03, 2008, 10:28:53 »
Noen lag har dommerne mot seg, noen har de med seg. Finnes det noen lag i verden som er mer heldige med dommerne enn Liverpool?

Arsenal ble nettopp snytt for årets klareste straffe. Og 2 minutter tidligere så får Clichy gult kort fordi Torres faller som en potetsekk.

Straffen var soleklar, og selv jeg som ekstremt nøytral tilskuer kjente jeg ble skikkelig pissed.

På den annen side ble jo faktisk Torres sparket hardt rett på fot da. Kanskje han kunne falt litt mindre dramatisk, men det var en klar forseelse fra Clichy.
Forever Leeds

supervisor

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #29 på: April 03, 2008, 12:09:29 »
Må jo bare mislike dem, 8 mann i forsvar og 2 midtbanespillere når de spiller bortekamp i CL