Skrevet av Emne: Sesongen ER over!  (Lest 14512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wannabe

Sv: Sesongen er over!
« Svar #60 på: Mars 03, 2008, 15:26:14 »
Det kjempes fortsatt bare om 3 p./alternativt 2 hvis det blir uavgjort i hver kamp, det er faktisk merkelig så stor vekt vi legger på øyeblikkets begivenhet og dagens resultat. Irrasjonell opptreden fra den typiske rennestenssupporter, er hva DET er.

Må innrømme her, at jeg markerte nedrykket forrige sesong da jeg på tur med mange andre i fortvilelse forlot ER på dagen for et år siden, etter tapet (2-3) for Sheffield Wed. Jeg hadde en depressiv tur for meg selv ned til Lorimer, mens livet likevel langsomt vendte tilbake. Jeg er ikke en mer ekstrem og trofast supporter enn at dagen etter faktisk ble den beste festdagen for meg i hele 2007, kan jeg også røpe. Men jeg fryktet jo at klubben skulle utraderes helt ved nedrykk. Nå ble det nedrykk likevel, men det viste seg faktisk å være et ørlite håp for fortsatt Championshipspill, til og med etter hjemmetap 3. mars.

"Litt tidlig" (dagens understatement) å erklære inneværende sesong for over?

JA, DET ER DET!

MOT
 

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Sesongen er over!
« Svar #61 på: Mars 03, 2008, 15:34:49 »
Lett for at man blir litt oppgitt av og til, og ofte med grunn men alle kampene skal spilles først og så lenge det er muligt i teorien skal man vel ikke gi helt opp.  Kanskje vi får noen poeng tilbake også, men det vil vel være ulikt flaksen til Leeds de siste årene.

Det har stilnet litt fra alle de som har ønsket Kandol bort fra laget også, hvorfor det mon tro? ;)



Det kjempes fortsatt bare om 3 p./alternativt 2 hvis det blir uavgjort i hver kamp, det er faktisk merkelig så stor vekt vi legger på øyeblikkets begivenhet og dagens resultat. Irrasjonell opptreden fra den typiske rennestenssupporter, er hva DET er.

Må innrømme her, at jeg markerte nedrykket forrige sesong da jeg på tur med mange andre i fortvilelse forlot ER på dagen for et år siden, etter tapet (2-3) for Sheffield Wed. Jeg hadde en depressiv tur for meg selv ned til Lorimer, mens livet likevel langsomt vendte tilbake. Jeg er ikke en mer ekstrem og trofast supporter enn at dagen etter faktisk ble den beste festdagen for meg i hele 2007, kan jeg også røpe. Men jeg fryktet jo at klubben skulle utraderes helt ved nedrykk. Nå ble det nedrykk likevel, men det viste seg faktisk å være et ørlite håp for fortsatt Championshipspill, til og med etter hjemmetap 3. mars.

"Litt tidlig" (dagens understatement) å erklære inneværende sesong for over?

JA, DET ER DET!

MOT

lojosang

Sv: Sesongen er over!
« Svar #62 på: Mars 03, 2008, 15:48:01 »
At vi Leedsfans er rettroende hersker det jo ingen tvil om. Vår innbitte kamp mot den urettferdige straffen vi er blitt utsatt for gjør oss jo til en protest-klubb For protestanter eksisterer kun himmel og helvete. En mellomting, eller skjærsild om du vil, har vi Leedsfolk ikke greie på, med andre ord. 

Ren og skjær logisk fotballteologi. ;D
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: Sesongen er over!
« Svar #63 på: Mars 03, 2008, 18:53:13 »
Vel når det gjelder Kandol er det selvfølgelig gledelig at han putter mål igjen, men jeg mener fortsatt han er en GRUSOMT dårlig fotballspiller. Det at han nærmest er fast på laget sier MYE om hva vi har å rutte med...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Sv: Sesongen er over!
« Svar #64 på: Mars 03, 2008, 19:28:51 »
WE ARE GOING UP , SAY WE ARE GOING UP  :-*

Alta-White

baste

Sv: Sesongen er over!
« Svar #65 på: Mars 03, 2008, 20:58:32 »
At Kandol har funnet nettmaskene igjen tyder vel på at laget spiller bedre, og at han på den måten blomstrer. Enig i at vi skulle hatt 2 stk Becks..eller bedre..Sesongen er IKKE over ennå....

Come on LEEDS

nord

Sv: Sesongen er over!
« Svar #66 på: Mars 03, 2008, 22:47:28 »
Så sesongen er altså ikke over ;D
 

Cherry

Sv: Sesongen er over!
« Svar #67 på: Mars 04, 2008, 10:49:31 »
Gary Mc Allister prøver og få laget til og SPILLE ball igjen, i flg min kilde på ER....det er positivt nytt!  Det er flere innlegg fra kant, og sikkert derfor Kandol har headet inn sine 2 siste mål også.
Beckford kommer til og score igjen, særlig med en bedre komponert midtbane - som klarer og se løpene han gjør...
Håper allikevel vi får inn f.eks Freedman, for Kandol er etter min mening for svak for laget.

Mars er måneden........ ;)
 

Will

Sv: Sesongen er over!
« Svar #68 på: Mars 04, 2008, 11:46:18 »
Som trofast leeds-supporter føler jeg meg veldig negativ på vegne av lagets sjanser til å rykke opp fra denne hengemyra av en divisjon denne sesongen. Men jeg har fortsatt litt trua på play-off. Spillerkjøpene til macca har vel vist fint lite talent hittills. Ille å si det, men jeg savner faktisk douglas! Han og kilkenny er kanskje det beste alternativet vi har, med Howson som en joker.
WG

Larsen.

Sv: Sesongen er over!
« Svar #69 på: Mars 04, 2008, 12:57:12 »
Husk på at det skiller kun 2 poeng til Play off, og det er vel ingen umulig oppgave å ta igjen?
Med gutta tilbake iform nå blir det CCC til høsten
Pride of Yorkshire

Erik M

Sv: Sesongen er over!
« Svar #70 på: Mars 04, 2008, 13:31:30 »
For et tema!  Sesongen over - og det har den visst vært lenge... 

Jeg har helt siden september vært bombe sikker på opprykk.  Det er en bragd at vi ligger der vi ligger på tross av alle problemen før og midt i sesongen og, ikke minst, minus 15.
 

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #71 på: Mars 04, 2008, 13:33:59 »
Jeg tror det trengs å ha noen her med litt realistiske tanker som motpol til alle luftslottene!

He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!


bmoen....

en ting må du lære deg skal du være leeds supporter. ene dagen opp andre dagen ned. i vårt vokablar finnes ikke ord som kontinuitet og denslags...
mars er måneden alt snur tilbake til det gode.

MOT
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #72 på: Mars 04, 2008, 13:47:15 »
PS! Jeg har forøvrig vært Leeds-supporter siden 1964 og har nok opplevd nok av up and downs, sikkert flere enn de fleste på denne sida!

Jeg tror det trengs å ha noen her med litt realistiske tanker som motpol til alle luftslottene!

He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!


bmoen....

en ting må du lære deg skal du være leeds supporter. ene dagen opp andre dagen ned. i vårt vokablar finnes ikke ord som kontinuitet og denslags...
mars er måneden alt snur tilbake til det gode.

MOT
BMo - Leeds-fan siden 1964

isak

Sv: Sesongen er over!
« Svar #73 på: Mars 04, 2008, 17:49:20 »
PS! Jeg har forøvrig vært Leeds-supporter siden 1964 og har nok opplevd nok av up and downs, sikkert flere enn de fleste på denne sida!

[/quote]
[/quote]Slår nok meg der ja...  Eg har so godt som berre opplevd downs hittil... ( riktignok var det ein lovande start) :-\

Erik M

Sv: Sesongen er over!
« Svar #74 på: Mars 05, 2008, 00:48:30 »
Leeds, gjeldfri og helt klart den mest ressurssterke klubben i ligaen liiger to poeng fra play-off plass?  Når Macca får "settled in" og strammet inn her og der - er det et luftslott å tro på at mektige leeds krabber over streken som skiller 6 og 7 i League 1?
 

fjellhaugen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #75 på: Mars 05, 2008, 02:28:28 »

ble et veldig langt utklipp her.
sorry bmoen ikke meningen aa fornerme deg. var vel heller et generelt utspill.
du slaar nok meg ogsaa ja. supporter siden 89. nermer meg 20 naa. yohoo ferier med opprykk til pl da. hehehe


Jeg tror det trengs å ha noen her med litt realistiske tanker som motpol til alle luftslottene!

He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!


bmoen....

en ting må du lære deg skal du være leeds supporter. ene dagen opp andre dagen ned. i vårt vokablar finnes ikke ord som kontinuitet og denslags...
mars er måneden alt snur tilbake til det gode.

MOT
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #76 på: Mars 07, 2008, 09:01:21 »
Neida, jeg ble ikke fornærmet, langt i fra!  Men i løpet av denne tida har jeg fått en følelseserfaring på hvordan det pleier å gå, ikke det at det slår til hver gang, men likevel. Håper selvsagt at opprykk skal bli en realitet, men hvis det skal gå via playoff er jeg skeptisk. Leeds og cup klinger dårlig, Leeds er langt ifra noe cuplag. Magefølelsen sier maks playoff, men der stopper det! Håper jeg tar feil denne gangen! :)


ble et veldig langt utklipp her.
sorry bmoen ikke meningen aa fornerme deg. var vel heller et generelt utspill.
du slaar nok meg ogsaa ja. supporter siden 89. nermer meg 20 naa. yohoo ferier med opprykk til pl da. hehehe


Jeg tror det trengs å ha noen her med litt realistiske tanker som motpol til alle luftslottene!

He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!


bmoen....

en ting må du lære deg skal du være leeds supporter. ene dagen opp andre dagen ned. i vårt vokablar finnes ikke ord som kontinuitet og denslags...
mars er måneden alt snur tilbake til det gode.

MOT
BMo - Leeds-fan siden 1964

baste

Sv: Sesongen er over!
« Svar #77 på: Mars 07, 2008, 13:53:18 »
Leeds rykker opp via playoff...

....

Marching on together......

Roy

Sv: Sesongen er over!
« Svar #78 på: Mars 07, 2008, 18:33:08 »
Enig Baste. Eller direkte hvis vi får tilbake 10-15 poeng  :o 8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fjellhaugen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #79 på: Mars 07, 2008, 21:14:00 »
heisann bmoen.

må nok si meg enig med deg der ja.
vi har vel ikke akkurat "season ticket" på Wembley me de cup prestasjonene vi står for.
håper allikevel på at ting kan snu.
var inne på teamtalk i dag og der var det en som håpte vi møtte leyton o i play off finalen og vant.
så kunne han se på ling som gikk ute på matta og smågrein.. hehe. ville vært et syn det ja
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #80 på: Mars 11, 2008, 11:59:24 »
Nei, vi legger ned hele nettsida så slipper vi åhøre hva andre mener!

Trenger vi en ny tråd med negativitet for hver eneste kamp vi taper?
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #81 på: Mars 13, 2008, 23:17:08 »
Sesongen ER over!  Dere må da skjønne at det ikke nytter å tape hjemme mot bunnlagene hvis man tenker opprykk. Leeds er ikke bedre enn det de viser. En manager som sier at 'nå må vi stå sammen, nå må vi stå på' etc. har ikke mye å fare med. Hvem som helst kan si dette. Ny sesong i Leag One ser ut til å være nærmere enn noen gang. Det er desverre for mange lag som har mer å fare med enn Leeds i disse dager. Det er skremmende at det står så dårlig til.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen er over!
« Svar #82 på: Mars 13, 2008, 23:44:39 »
Sesongen ER over! 

...Leeds  hadde ikke vært mitt lag om man lå to poeng bak kvalikplass med et hav av kamper igjen å spille - for så & erklære sesongen for over.

(...men det er helt all right at du bruker forumet til å bli kvitt egen frustrasjon. Det er jo bl.a. derfor vi er her  :))



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #83 på: Mars 14, 2008, 12:58:44 »
Det er ingen frustrasjon, men bare realisme.  Det å ligge bare to poeng etter playoff betyr ikke at man er i playoff ved å vinne en kamp til. Det er nå en gang slik at de andre lagene også spiller kamper. De fleste foran på tabellen tar mer poeng enn det Leeds gjør i øyeblikket, og for hver gang Leeds avgir poeng blir laget lengere og lengere etter. Det er ingenting som tyder på at Leeds skal komme med en fantominnspurt. Det er altfor mange om beinet, og de fleste er desverre bedre enn Leeds. Formen tilsier at laget ikke er i stand til å hamle opp med dette.  ;)

Sesongen ER over! 

...Leeds  hadde ikke vært mitt lag om man lå to poeng bak kvalikplass med et hav av kamper igjen å spille - for så & erklære sesongen for over.

(...men det er helt all right at du bruker forumet til å bli kvitt egen frustrasjon. Det er jo bl.a. derfor vi er her  :))




BMo - Leeds-fan siden 1964

Cherry

Sv: Sesongen ER over!
« Svar #84 på: Mars 14, 2008, 13:07:05 »
....men det ER 10 kamper igjen..30 poeng og spille om.

Vårt lag`har f**ka`opp i det siste, men det kommer garantert alle de andre top-6 lagene til og gjøre helt inn til målstreken.......hold ut!

Frykt det værste, håp det beste!
 

Dennis

Sv: Sesongen ER over!
« Svar #85 på: Mars 14, 2008, 13:36:24 »
Vi lå (minus poentrekk) et hav av poeng foran alle andre i høst, for så å gå på en lang, dårlig formperiode. Er det gitt at den ikke kan snus?

Vi har på våre tre siste kamper 2-0-1. Ingen dårlig formperiode, med tanke på å nå play-off?

Men hvis sesongen virkelig ER over, tross mange poeng igjen å spille for, så bør jo noen fortelle dette til Gary McAllister, så han og spillerne har noe annet å gjøre enn å gå på trening om dagen!!
Marching on together!

bmoen

Sv: Sesongen ER over!
« Svar #86 på: Mars 14, 2008, 13:49:43 »
Herre Gud!  Plant beina på jorda, da! Det er vel ingen som slutter å spille kamper fordi man mener at sesongen er over, men er sagt i en overført betydning. Regner med du skjønner det!
Det er ingenting som tyder på at trenden skal snus, det er for seint, det er snart ikke flere kamper igjen. Og hvordan skal Leeds i allverden greie å ta poeng mot lagene foran seg når de taper for bunnlagene hjemme? Neste kamp er et nytt bunnlag, Port Vale. Alle lagene i denne deivisjonen har skjønt for lenge siden at det er mulig å komme på talefot med Leeds, enn dog slå dem! Det er ingen som er redde for å ta turen til Elland Road lenger. Ã… møte Leeds betyr at det er store poengsjanser for motstanderen. Det er bare slik enten du liker det eller ikke. Og så er det bare å håpe!

Vi lå (minus poentrekk) et hav av poeng foran alle andre i høst, for så å gå på en lang, dårlig formperiode. Er det gitt at den ikke kan snus?

Vi har på våre tre siste kamper 2-0-1. Ingen dårlig formperiode, med tanke på å nå play-off?

Men hvis sesongen virkelig ER over, tross mange poeng igjen å spille for, så bør jo noen fortelle dette til Gary McAllister, så han og spillerne har noe annet å gjøre enn å gå på trening om dagen!!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Dennis

Sv: Sesongen ER over!
« Svar #87 på: Mars 14, 2008, 14:05:16 »
Du har all rett til å være pessimistisk, eller realistisk som du kaller det. Dog er jeg veldig glad over at ikke alle tenker likt og gir opp så fort. Sesongen ER selvsagt IKKE over og forhåpentligvis klarer vi å "kærre" oss til play-off plass, for så å ta det derfra.

Tror nok også Leeds hadde hatt\har godt av fans på tribunen som heller ikke gir opp, ettersom det er lite vits i når play-off er innenfor KLAR rekkevidde. Et spesifikt eksempel er Tresor Kandol, som ikke klarer å prestere uten maks selvtillit. Det får han ikke når fansen buer på han konstant og buer på dommeren som "bare" gir han gult kort. Latterlig opptreden av folk som kaller seg supportere, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kandol prøver da i det minste, noe ikke Beckford har gjort mye av i det siste.

Men dette er din tråd og jeg skal ikke prøve å high-jacke tråden din med positive innspill! ;)

PS! Poenget mitt med å slutte å spille kamper og trene, var selvsagt ikke seriøst ment og det tror jeg du forstod. Det jeg mente med det var at jeg syns det er håpløst å gi opp nå, til tross for at form og kampforløp indikerer at det blir tøft å nå opprykk. Man må bare stå på og blø for drakta. Det er tross alt det Leeds United-spiriten står for! Marching on together, ikke 'sett deg ned og gi opp i motgang'.
« Siste redigering: Mars 15, 2008, 11:04:04 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Cherry

Sv: Sesongen ER over!
« Svar #88 på: Mars 14, 2008, 14:16:02 »
...og bmoen........etter Lørdagen så er du i bedre humør igjen ;)
 

auren

Sv: Sesongen ER over!
« Svar #89 på: Mars 14, 2008, 14:27:57 »
Formtabell siste 6 kamper:

Carlisle: 18 poeng
Doncaster: 15 poeng
Swansea: 13 poeng
Brighton: 13 poeng
Southend: 11 poeng
Northampton: 11 poeng
Oldham: 10 poeng
Leeds: 9 poeng
Nottingham Forest: 9 poeng
Walsall: 9 poeng
Leyton Orient: 7 poeng
Tranmere: 6 poeng

Doncaster har en imponerende siste 16 kampers rekke: 13 seire, 1 uavgjort og 2 tap.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.