Skrevet av Emne: Dougie Freedman  (Lest 2555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Dougie Freedman
« på: Februar 26, 2008, 16:19:00 »
er visstnok på vei.
Da er vel alle våre sorger historie, tenker jeg.
 

Per-Stian

Sv: Dougie Freedman
« Svar #1 på: Februar 26, 2008, 16:51:40 »
Haha, leser ironien mellom linjene her.

baste

Sv: Dougie Freedman
« Svar #2 på: Februar 26, 2008, 17:23:32 »
Vel, må innrømme at jeg trudde FLO ville innfri i L1...men nope.."over the top" og det er nok Freedman og....håper jeg tar grundig feil..men dette viser hvilke spillere vi klarer å lokke til klubben....

trist som faen....

B-m

Sv: Dougie Freedman
« Svar #3 på: Februar 26, 2008, 19:26:45 »
Må innrømme jeg er litt nedstemt for tiden. Men alle vet at etter nedturer, kommer det faktisk oppturer. ...eller....ehm....gjaldt den loven for oss leeds-fans?  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

samadhi

Sv: Dougie Freedman
« Svar #4 på: Februar 26, 2008, 19:40:14 »
Hvordan er det mulig at etter transfervinduet i januar står vi med en stall på nesten 30 mann. Vi har ett overtall av midtbanespillere, men på spissplass er vi nødt til å henta inn gamle avdankede spillere.

Føler at mange av spillerne som kom inn i løpet av januar er med på å heve kvantiteten fremfor kvaliteten. Føler at Sweeney, Sheehan, Kenton, Elding og Sorsa egentlig er spillere vi kunne klart oss uten og det samme gjelder for Freedman, Hadde vært bedre å brukt ressursene på alle disse på en solid spiss i januar, men kanskje er det lett å være etterpåklok her...
marching on together,
derudaf forever...

RuneSve

Sv: Dougie Freedman
« Svar #5 på: Februar 26, 2008, 19:42:18 »
Elding har jeg fortsatt håp for. Han har tydeligvis målteft. Selvsagt vet vi ikke helt om han holder mål i L1, men jeg syns fortsatt han bør få muligheter til å vise seg frem. Heller han enn Flo, egentlig.
 

Tom S

Sv: Dougie Freedman
« Svar #6 på: Februar 26, 2008, 20:00:15 »
Heller han enn Flo, heilt enig!
Etter å sett flo i kampen mot Crewe var eg vanvittig skuffa. Mannen er jo ikkje mobil i det heile, ikkje rykk og ikkje blikk. Trudde kanskje han kunne vinne litt på erfaring, me neida! Den mannen er way over the top!!!!


Elding har jeg fortsatt håp for. Han har tydeligvis målteft. Selvsagt vet vi ikke helt om han holder mål i L1, men jeg syns fortsatt han bør få muligheter til å vise seg frem. Heller han enn Flo, egentlig.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Dougie Freedman
« Svar #7 på: Februar 26, 2008, 20:00:40 »
er visstnok på vei.
Da er vel alle våre sorger historie, tenker jeg.
Hurra!!!! Sesongen er reddet! :D
 
Det er såvidt det går an å lese mellom de to linjene her.  ;D
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Sv: Dougie Freedman
« Svar #8 på: Februar 26, 2008, 21:12:01 »
Sweeney, Sheehan, Kenton og Sorsa virker som mer eller mindre bortkastede penger. Ser ikke ut til å ha tilført laget noe som helst. Har fortsatt en følelse av at Elding kan bidra.

Vi MÃ… ha noen som er i stand til å slå innlegg fra kanten, så ihvertfall Beckford kan vinne dueller og lage mål. Kandol er, til tross for målet sist, horribelt dårlig. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sheridan

Sv: Dougie Freedman
« Svar #9 på: Februar 26, 2008, 22:33:55 »
oi oi....tragisk.

soumoh

Sv: Dougie Freedman
« Svar #10 på: Februar 27, 2008, 07:54:34 »
Som jeg skrev i sesongen er over tråden, det er sykt mange spillere vi må kvitte oss med. Uavhengig om vi blir i L1 eller rykker opp:

* Sheehan
* Weston
* Sorsa
* Da Costa
* Lucas
* Heath
* Flo
* Westlake

Av de vi har kjøpt i andre halvdel av sesongen er det kun Kenton, Kilkenny og litt Johnson som jeg har noe tro på.
We'll be back.

auren

Sv: Dougie Freedman
« Svar #11 på: Februar 27, 2008, 08:48:38 »
Som jeg skrev i sesongen er over tråden, det er sykt mange spillere vi må kvitte oss med. Uavhengig om vi blir i L1 eller rykker opp:

* Sheehan
* Weston
* Sorsa
* Da Costa
* Lucas
* Heath
* Flo
* Westlake

Av de vi har kjøpt i andre halvdel av sesongen er det kun Kenton, Kilkenny og litt Johnson som jeg har noe tro på.

Skal forsåvidt være delvis enig, men Sorsa har vel knapt fått prøvd seg og Westlake har jeg fortsatt tro på. (det er jo han som er grunnlaget for signaturen min :D)

Når det gjelder Weston så håper jeg han blir sendt på lån fra og med neste sesong. Han har et potensial (gutten er jo bare 20-21 år). Flo, Lucas, Heath, Sheehan og Da Costa kan fint finne seg en annen klubb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Askertiger

Sv: Dougie Freedman
« Svar #12 på: Februar 27, 2008, 11:56:39 »
Som jeg skrev i sesongen er over tråden, det er sykt mange spillere vi må kvitte oss med. Uavhengig om vi blir i L1 eller rykker opp:

* Sheehan
* Weston
* Sorsa
* Da Costa
* Lucas
* Heath
* Flo
* Westlake

Av de vi har kjøpt i andre halvdel av sesongen er det kun Kenton, Kilkenny og litt Johnson som jeg har noe tro på.

Skal forsåvidt være delvis enig, men Sorsa har vel knapt fått prøvd seg og Westlake har jeg fortsatt tro på. (det er jo han som er grunnlaget for signaturen min :D)

Når det gjelder Weston så håper jeg han blir sendt på lån fra og med neste sesong. Han har et potensial (gutten er jo bare 20-21 år). Flo, Lucas, Heath, Sheehan og Da Costa kan fint finne seg en annen klubb.

auren


Sorsa har vel ikke fått prøve seg pga at han ikke har vist seg god nok på trening, vil jeg tro? Westlake har fått mer enn nok sjanser, mens Da Costa nok vil passe bedre etterhvert som Leeds begynner å spille mer ballbesittende fotball. Tror jeg....
« Siste redigering: Februar 27, 2008, 13:00:31 av Askertiger »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.