Reservene vs Scunthorpe på LUTV

Started by Sleivind, February 26, 2008, 18:19:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Det var Huntington som gikk ut. Ikke Heath. Liam Darville inn for Simon Madden nå.

Lukter 0-0 lang vei her. Bunnoppgjør i reserveligaen også. Scunny ett poeng foran Leeds, men Leeds har en kamp til gode :)

COME ON LEEDS UNITED!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Faen også. Når man for engangs skyld hadde tid til å se kampen, så måtte ett eller annet dritt svikte på pc en min.  >:(. Får ikke opp bilde på highlights engang. Jeg går ut og leker med et barberblad i mellomtiden....... :-\

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sander

Prøvd å sette på fullscreen? Jeg må det for å få sett noe som helst.. Samme med highlights

Quote from: Sølvreven on February 27, 2008, 16:35:20
Faen også. Når man for engangs skyld hadde tid til å se kampen, så måtte ett eller annet dritt svikte på pc en min.  >:(. Får ikke opp bilde på highlights engang. Jeg går ut og leker med et barberblad i mellomtiden....... :-\

lojosang

Nå var Sosialkanalen-stemmen på plass igjen!  ;D

GJennomgangstema for kampen er pasninger til stillestående spillere eller BAK spillere i fart, så de må stoppe opp.
- Leif Olav

Sander

Nei dæven.. Like utenfor fra Weston. Bra av Gardner

auren

Der var jeg sikker på scoring til Leeds, men Westons skudd trillet like utenfor... Argh!

auren

auren

Nei, nå må denne karen stikke. Blir nok 0-0. 5 min igjen. Dårlig kamp. Satser på bedre kamp på lørdag.

auren