Main Menu

forsiden

Started by jalu, February 26, 2008, 21:22:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jalu

Ikke for å mase men når blir forsiden oppgradert , dette er ikke ment som kritikk av de ansvarlige dere gjør en fin jobb , jeg bare lurte. ;D :o ??? :-\ :)

Robert

Hvilken forside tenker du på?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lojosang

Den 24. februar.
Hele to dager siden, altså.
Forventer du en ny sak hver time eller?  ;D
- Leif Olav

JonLeeds

Er forsåvidt enig i spørsmålet til jalu

Forsiden på LUSCOS virker ikke å ha vært oppdatert siden 11-02.

Dette virker litt "pussig", men skal ikke spå død og fordervelse  :)

Forumet fungerer jo greitt nok det..........

GeirO

Er du på riktig forside?
På forsiden min er det en artikkel om minuspoengene fra i går. Det kaller jeg bra oppdatering.
MOT

Per-Stian

Viss du tenkjer på forsida http://www.leedsunited.no/, så tykkjer eg den aldri har vore betre og meir oppdatert på nyheiter.

Svend Anders

Jeg grubler litt på hva folk egentlig snakker om, jeg...

det første innlegget her snakket om oppGRADERING og jeg vet ikke om det var tolket i forhold til det rent tekniske? Eller bare en ordfeil med tanke på nyhetsOPPDATERINGer?

Forsiden har i alle fall nyheter ganske ofte nå, den siste tiden er det vel i snitt minst en nyhet annenhver dag: 27, 24, 23, 22, 22, 19 og 19.februar den siste perioden.

Så jeg får ikke helt tak på hva problemet er?
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Petter F

Forklaringen er nok at gamle www.luscos.com først nå i det siste er blitt satt til å peke mot www.leedsunited.no som er vår nye website.

Forsiden på www.leedsunited.no har hele tiden blitt oppdatert med nyheter.

Petter

Lars E

Og der var den saken oppklart :D
Forever Leeds

jalu

Etter at jeg spurte om oppgraderig /oppdatering på weben , har jeg  nå fått et fornuftig svar takk , og til dere stand up comikere der ute  sitt ned. :D jalu leeds4ever