Skrevet av Emne: www.hattrick.org  (Lest 11871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laddi

www.hattrick.org
« på: Mars 01, 2008, 15:59:03 »
Noen som spiller Hattrick på nettet ???
Bergen Whites

lidsjunaited

Sv: www.hattrick.org
« Svar #1 på: Mars 02, 2008, 13:10:37 »
Har spilt hattrick i flere år nå. FC Hamrane heter laget og spiller i IV.5.  ;D

nellejr

Sv: www.hattrick.org
« Svar #2 på: Mars 02, 2008, 14:11:06 »
Jeg spiller managerleague.com

Her spilles det to kamper om dagen. Har spilt i over ett år nå, og er like engasjert. Anbefales, men obs, spillet er avhengighetsskapende!!!!
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Larsen.

Sv: www.hattrick.org
« Svar #3 på: Mars 02, 2008, 15:38:23 »
Har spilt Hattrick i litt over et år nå:) Laget heter F.C Pride of Yorkshire
Pride of Yorkshire

Sleivind

Sv: www.hattrick.org
« Svar #4 på: Mars 02, 2008, 16:13:21 »
Var VELDIG aktiv på hattrick ett par år, men når jeg stod opp midt på natta for å by på spillere, så fant jeg ut at jeg kanskje burde redusere spillingen en smule. Så jeg ble mindre og mindre aktiv, og til slutt sluttet jeg helt.

laddi

Sv: www.hattrick.org
« Svar #5 på: Mars 02, 2008, 22:00:44 »
MightyLeeds heter laget mitt!
Bergen Whites

Larsen.

Sv: www.hattrick.org
« Svar #6 på: Mars 03, 2008, 09:08:26 »
MightyLeeds heter laget mitt!

Ser ut som du trener forsvar? Har tenkt å gå over til det om ikke så lenge, har du noen tips til hvordan jeg bør gjøre det?
Pride of Yorkshire

laddi

Sv: www.hattrick.org
« Svar #7 på: Mars 03, 2008, 18:42:49 »
jepp.........

kjøpe 10 unge spillere helst solid!og en stor pluss vis de e litt god i pasninger!
begynn å trene junior stallen og i forsvar!
bytt mellom back og stoppere!

spill helst 5-3-2 (3 sentrale midtbane) og kontring slik at du har mulighet å få noen poeng i serien!
Bergen Whites

Larsen.

Sv: www.hattrick.org
« Svar #8 på: Mars 04, 2008, 08:57:51 »
Er det vanskelig og vinne kamper med å trene forsvar? Og hva mener du med at jeg skal bytte mellom back og stopper? Er ikke helt med på den ;)
Pride of Yorkshire

Trond90

Sv: www.hattrick.org
« Svar #9 på: Mars 04, 2008, 12:34:43 »
Er dette lignende managerzone? det spilte jeg for ca 1 år side..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Larsen.

Sv: www.hattrick.org
« Svar #10 på: Mars 04, 2008, 12:51:16 »
Det vet jeg ikke siden jeg aldri har spilt manager zone. Men Hattrick spiller du 1 obligatorisk kamp i uken, samt en treningskamp som er frivillig. Kampen er på 2 * 45 min. Et super artig spill som jeg anbefaler. Du må nesten ta en titt på hjemme siden å lese igjennom regler osv før du begynner, det er en del ting å sette seg inn i :)
Pride of Yorkshire

laddi

Sv: www.hattrick.org
« Svar #11 på: Mars 04, 2008, 19:03:59 »
Er det vanskelig og vinne kamper med å trene forsvar? Og hva mener du med at jeg skal bytte mellom back og stopper? Er ikke helt med på den ;)
vel kan si ja til det at det er vasnkelig å vinne kamper siden du taper på midtbanen men har du gode midtbane spillere så hjelper det en del.......man kan alltid spille 5-4-1 og spille en haug med 0-0 kamper.......men blir kjedelig i lengden! kjører nå mitt 2 sesong med 5-3-2 greit nok man kan tape stort mot de gode lagene og man kan vinne stort mot de antatt dårlige i forhold til ditt lag! Tester ut angrep i midten denne sesongen siden eg har fått forsterket midtbanen min med en god rutinert spiller...kanskje han kan hjelpe meg å vinne mot de lagene som er midt på treet! Man kan trene forsvar kun med 9 spillere det har funket godt for meg man spiller da 4-4-2 (3 inner) i liga kampene og spiller med 5 bak i treningskampene! men som sagt man taper en spiller under trening! Har trent forsvar i en årekke på hattrick! synes de er gøyere siden etter den lange treningsperioden får man meget godt betalt for når man selger de, og da kan man kjøpe endå sterkere spillere til de lagdelene man ikke trener!

De som spiller back må spille stopper neste gang! vet ikke hvorfor men de har gått fortere opp i skills for meg!

Wow sjekka nettop laget mitt, har nettop solgt juvelen min i forsvar! Magnificent i defending! Kjøpt for 30000 2 år senere for 25 000 000 :o ;D
Bergen Whites

Sleivind

Sv: www.hattrick.org
« Svar #12 på: Mars 04, 2008, 20:28:05 »
Husker jeg solgte keepern min for 120 mill (kan det stemme?) en gang i tiden. Da jeg ga meg med hattrick, så spilte han hvertfall i tippeligaen  ;D

Larsen.

Sv: www.hattrick.org
« Svar #13 på: Mars 05, 2008, 08:23:14 »
Er det vanskelig og vinne kamper med å trene forsvar? Og hva mener du med at jeg skal bytte mellom back og stopper? Er ikke helt med på den ;)
vel kan si ja til det at det er vasnkelig å vinne kamper siden du taper på midtbanen men har du gode midtbane spillere så hjelper det en del.......man kan alltid spille 5-4-1 og spille en haug med 0-0 kamper.......men blir kjedelig i lengden! kjører nå mitt 2 sesong med 5-3-2 greit nok man kan tape stort mot de gode lagene og man kan vinne stort mot de antatt dårlige i forhold til ditt lag! Tester ut angrep i midten denne sesongen siden eg har fått forsterket midtbanen min med en god rutinert spiller...kanskje han kan hjelpe meg å vinne mot de lagene som er midt på treet! Man kan trene forsvar kun med 9 spillere det har funket godt for meg man spiller da 4-4-2 (3 inner) i liga kampene og spiller med 5 bak i treningskampene! men som sagt man taper en spiller under trening! Har trent forsvar i en årekke på hattrick! synes de er gøyere siden etter den lange treningsperioden får man meget godt betalt for når man selger de, og da kan man kjøpe endå sterkere spillere til de lagdelene man ikke trener!

De som spiller back må spille stopper neste gang! vet ikke hvorfor men de har gått fortere opp i skills for meg!

Wow sjekka nettop laget mitt, har nettop solgt juvelen min i forsvar! Magnificent i defending! Kjøpt for 30000 2 år senere for 25 000 000 :o ;D

Artig, gleder meg til å komme igang. Har trent Keeper siden jeg begynte med HT, men nå skal jeg trene han jeg har opp til Fantastisk før jeg begynner å trene forsvar og da skal det ikke bli mange målene jeg skal slippe inn skal du de:)

Det som er rimelig greit med å trene keeper er jo at man har en veldig formasjons frihet og trenger ikke å tenke på det under viktige kamper, men føler jeg taper en del penger også, for jeg får ca solgt en keeper i sesongen. Men regner med å ha rundt 15 mil på bok når jeg skal kjøpe inn 10 stopper talenter, tror du det holder? Elle bør jeg ha mere?

P.S skal supporte lage ditt:)
Pride of Yorkshire

laddi

Sv: www.hattrick.org
« Svar #14 på: Mars 05, 2008, 20:20:49 »
Tror nok du har følge godt med de som nærmer seg avslutt på tiden!
min noen billige solid (defending) som blir de som spiller i serien og supplere med passable (defending) i trenings kampene! og ikke glem youth tema vis du har! tren da forsvar som hoved og deretter through passes og spille 5-4-1 normal! stor fordel om at de har over
inadequate i pasning! hjelper masse når du spiller kontringer mot de som spiller 3-5-2!
Bergen Whites

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #15 på: Mai 12, 2008, 16:58:12 »
Gutter! Dette er muligheten for sånne som oss! Jeg har tidligere spilt litt hattrick, og skal innrømme at det var et knakende moro spill, men det ble, som mange har sagt, for avhengihetsdannende og krevde for mye tid.

Nå spiller jeg imidlertidig et annet lignende spill som heter Xpert11, det er ikke realistisk på samme måte som Hattrick, men det krever heller ikke så mye tid. Det taktiske er det som gjør dette virkelig morsomt! Det som dog gjør dette spillet gøyere enn alle andre lignende spill jeg har prøvd er at man kan danne egne ligasystem. Ja du hørte meg rett! Vi er 30stk fra hjemstedet mitt som spiller i et eget system, og det gjør at man ikke blir lei. Man spiller altså bare mot folk man kjenner. Og det krever virkelig ikke mye tid!

Det finnes også et offisielt system dersom man skulle like det så godt. Selv har jeg 3 forskjellige lag.

Finnes det noen interesse for dette her i LUSCOS? Det hadde vært veldig artig med en liga med bare Leeds Fans. :) Vi trenger minimum 6 for å komme igang. Jeg stiller frivillig som liga admin! :)
« Siste redigering: Mai 12, 2008, 17:45:28 av Blank_File »

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #16 på: Mai 12, 2008, 17:44:50 »
Jeg opprettet en liga for gøy, så da er det bare å fylle opp! :)

Følg denne linken:
http://www.xperteleven.com/?lid=156227

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #17 på: Mai 14, 2008, 20:31:21 »
Kom igjen, er det ingen som vil være med på det her bare for å teste hvertfall? :)

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: www.hattrick.org
« Svar #18 på: Mai 14, 2008, 21:16:16 »
Spørte om å få bli med nå, heter Mini96

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #19 på: Mai 14, 2008, 21:21:53 »
Spørte om å få bli med nå, heter Mini96

Accepted! :)
4 til (eller så mange som ønsker) som vil være med? Trenger 6 lag for å starte en sesong! :)

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #20 på: Mai 14, 2008, 21:26:31 »
Er med nå

Konge! :) Du var ikke heldig med midtbanen din... :S En kjempespiller, og resten nærmest brukelige.

Oppdrettslaksen

Sv: www.hattrick.org
« Svar #21 på: Mai 14, 2008, 21:27:23 »
Har spilt Hattrick i litt over et år nå:) Laget heter F.C Pride of Yorkshire
hehe, er det deg ja;)
vi to har jo snaktes  leeds forbundet på hattrick;)

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: www.hattrick.org
« Svar #22 på: Mai 14, 2008, 21:29:16 »
Er med nå

Konge! :) Du var ikke heldig med midtbanen din... :S En kjempespiller, og resten nærmest brukelige.
Brukelige eller Ubrukelige?

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #23 på: Mai 14, 2008, 21:31:06 »
Er med nå

Konge! :) Du var ikke heldig med midtbanen din... :S En kjempespiller, og resten nærmest brukelige.
Brukelige eller Ubrukelige?

Ubrukelige ja!  :-[

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #24 på: Mai 14, 2008, 21:32:00 »
Har spilt Hattrick i litt over et år nå:) Laget heter F.C Pride of Yorkshire
hehe, er det deg ja;)
vi to har jo snaktes  leeds forbundet på hattrick;)

Laksen! Vi trenger deg på Xpert11! :)

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: www.hattrick.org
« Svar #25 på: Mai 15, 2008, 15:22:20 »
Nå må jo noen fler bli med da

Blank_File

Sv: www.hattrick.org
« Svar #26 på: Mai 15, 2008, 16:07:00 »
Ikke forvent at dette går fort. Jeg tror jeg lager en ny post slik at folk ser den.

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: www.hattrick.org
« Svar #27 på: Mai 15, 2008, 16:14:35 »
Ikke forvent at dette går fort. Jeg tror jeg lager en ny post slik at folk ser den.
Bra!

jallar

Sv: www.hattrick.org
« Svar #28 på: Mai 18, 2008, 19:43:48 »
Har spilt Hattrick ganske lenge, og har grodd fast i 5 div nå....har laget Ã…kkaball. HT er liksom "hobby" online-spillet, er mer aktiv i Dugout-Online.com. Det er ganske nytt og ikke så mange medlemmer ennå, så det er mulig å hevde seg. Der er jeg Sick My Duck i Addeccoen.
Synes HT har blitt litt for stort egentlig....

Snow

  • Gjest
Sv: www.hattrick.org
« Svar #29 på: Mai 19, 2008, 07:39:24 »
Spilte www.hattrick.org før, men ikke nå. Syns det begynner å bli kjedelig.