Park Plaza?

Started by isak, March 04, 2008, 23:15:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

isak

Nokon som har erfaringar med dette hotellet? Vurderer å bu der når eg og resten av familien skal over.

janove

Quote from: isak on March 04, 2008, 23:15:19
Nokon som har erfaringar med dette hotellet? Vurderer å bu der når eg og resten av familien skal over.

Ok hotell, men ikke et hotell jeg ville booket.
Hva er prisen pr natt?

SuperLeeds!

Var overbooket da vi var på besøk for et par år siden. Dette medførte at vi fikk suite i stedet for økonomirom:-) Meget fornøyd, men hotellet har ingen "sjel".

isak

Quote from: janove on March 05, 2008, 10:11:30

Hva er prisen pr natt?
760 utan frukost...

janove

Quote from: isak on March 05, 2008, 12:28:53

Hva er prisen pr natt?
760 utan frukost...

Hvor mange er dere?
Trenger dere bare 1 rom?

Svend Anders

Hotellet er trendy og minimalistisk stil, mye sten og glass. Det er vel 4 stjerner og veldig sentralt.

Har du råd så er det jo helt greit! Ellers får du jo LUSCOS-pris på Marriott, som jeg liker bedre - £68 for enkelt og £78 for dobbeltrom per natt, frokost inkludert.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

isak

Quote from: janove on March 05, 2008, 12:53:31
Quote from: isak on March 05, 2008, 12:28:53

Hva er prisen pr natt?
760 utan frukost...

Hvor mange er dere?
Trenger dere bare 1 rom?

Ops, me er 4stk og treng 2rom. Vart 1520kr per natt då ;)

janove

Bor du paa Jurys Inn, betaler du £55 for rommet. Uten frokost. Spiser du frokost paa hotellet betaler du £7,50. Helt greit hotell, som flere og flere nordmenn benytter.
Marriott til £78 innklusive frokost boer du ogsaa vurdere.
Jeg har allerede bestillt 5 suiter paa Marriott, til nordmenn som skal over til denne kampen.
Det blir mange nordmenn paa Marriott den helga.
Dersom du vil, kan jeg bestille rom paa Marriott for deg. Du betaler ingenting paa forhaand.
Du kan avbestille helt frem til kl 17 dagen foer innsjekking, utem omkostninger,
Vil du ha informasjon om andre hotell, er det bare aa spoerre.

Tom S

Foretrekker Marriott, men eg og fruen hadde det supert på Plaza ei helg vi overnattet der.
Plaza er høg standard, men mangler litt sjel og den koselige baren.

COME ON LEEDS !!

Webredaktøren

Bodde på Plaza i september og det var kjempebra og til en meget bra pris. Anbefales!

isak

Quote from: janove on March 05, 2008, 19:17:24
Bor du paa Jurys Inn, betaler du £55 for rommet. Uten frokost. Spiser du frokost paa hotellet betaler du £7,50. Helt greit hotell, som flere og flere nordmenn benytter.
Marriott til £78 innklusive frokost boer du ogsaa vurdere.
Jeg har allerede bestillt 5 suiter paa Marriott, til nordmenn som skal over til denne kampen.
Det blir mange nordmenn paa Marriott den helga.
Dersom du vil, kan jeg bestille rom paa Marriott for deg. Du betaler ingenting paa forhaand.
Du kan avbestille helt frem til kl 17 dagen foer innsjekking, utem omkostninger,
Vil du ha informasjon om andre hotell, er det bare aa spoerre.
Ok, skal ta det opp med fatteren i morgon.( tross alt han som betale ;))

Webredaktøren

Blir helt sikkert billigst om man er ute i god tid. Men hoteller er ofte dårlige og billige i England... Hoteller i Leeds som kan anbefales er nok Marriott, Park Plaza, Bewleys og Jurys Inn. Ellers så er jo The Commercial et meget bra alternativ for de som ønsker litt historisk sus i veggene... ;)

Hartey

Park Plaza har en stor pool, bastu och jacuzzi och är allmänt lyxigt. Ofta bor bortalagen där t.ex QPR när vi låg där

vertigo

" Ops, me er 4stk og treng 2rom. Vart 1520kr per natt då "

Hei
Vet ikke om dere er 4 "store"
Vi fikk et dobbeltrom på Marriot med to Queen-beds for 109 pund. Der er det plass til en voksen og et barn i hver seng.

isak

Har no kjøpt 2 dobbeltrom på Jurys Inn. Samla pris for to netter vart 2800. So no er det berre å gleda seg! :)

Webredaktøren

Comfort Inn skal være bra også. Det ligger jo veldig nære en av byens beste puber 8)

h.b

Hei Harry.
Når ble dette bildet av dere tatt på puben til Peter.
mener jeg var der samtidig med dere da. sammen med 2 kamerater av meg
Quote from: Harrymonster on March 05, 2008, 11:38:21
Var overbooket da vi var på besøk for et par år siden. Dette medførte at vi fikk suite i stedet for økonomirom:-) Meget fornøyd, men hotellet har ingen "sjel".

Leif Sverre

Quote from: Webredaktøren on March 13, 2008, 22:07:06
Comfort Inn skal være bra også. Det ligger jo veldig nære en av byens beste puber 8)

Comfort Inn  ???......, mener du kanskje Commercial Inn,

8 trappetrinn ned til Leeds beste pub ........ ;D

Webredaktøren

Quote from: Leif Sverre on March 30, 2008, 22:01:55
Quote from: Webredaktøren on March 13, 2008, 22:07:06

Comfort Inn  ???......, mener du kanskje Commercial Inn,

8 trappetrinn ned til Leeds beste pub ........ ;D

Nei, Comfort Inn er hotellet som ligger like ved siden av Scarborough pub midt i sentrum!