Quote from: Hawley on Today at 08:48:24Enig. Jeg er en av de som har forsvart Struijk her inne og synes det er merkelig og synd hvis han forsvinner. Han har jo sine svakheter, men det har jaggu de fleste. Han var vel stort sett bankers hele sesongen, så merkelig valg.
Merkelig valg av klubben eller Pascal?
Det har vel blitt ryktet at Pascal søkte nye utfordringer etter å ha vært hele senior-karrieren i Leeds. Kan tenkes at klubben ønsket å forlenge, men at de ikke ville strekke seg langt nok i kontraktsforhandlingene. Mer info kommer nok snart.
auren