Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Kickthemdown

#1
Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.

Charles hadde vært en topp signering. Kan spille i alle 3 posisjoner på midten. Ta over for Ampadu og flytte han ned?

Brandt - Indreløper, 10er, venstre og høyre ving. Stach, Ampadu og Brandt lukter krutt. Charles, Tanaka, Longstaff og Gruev back Up - Sterkt!

Wilson - Hadde vært en kanonsignering. James blir og Gnonto selges. Jeg hadde digget å få Rutter tilbake. Skjer ikke, men masse X-faktor som kan spille 10er, spiss, høyre og venstreving. Må få inn flere enn Okafor som kan dra av spillere.
Nmecha og Gray backup.Aaronson i mixen på midten og kant.

Vi må ha en venstreback. Helst en som virkelig utfordrer Gabriel.

Strujik tror jeg selges desverre. Tror økonomien i det gjør at vi må. Da må han erstattes av en venstrebeint stopper. Bør være bedre enn alle vi har. Rodon og Bijol kjemper om siste plassen. Bornauw fin og ha i troppen. James sterk i fjor uansett posisjon. Bogle og han dekker høyresiden.

Keeperplassen - Hva bør vi gjøre? Trafford glipper. Flere keepere linket. Zion Suzuki fra Parma en av dem. Hva skjer med Darlow og Perri?
Signeres ny keeper så ryker en av dem. Trolig Darlow som er uten kontrakt om ca 1 uke..

Håper Wöber, Ramazani, Schmidt, Harrison er ferdige. Samme med Piroe.
Tror som sagt Gnonto og Strujik selges. Ryker Tanaka eller Gruev også?
Hva skjer med Crew?
Får Gelhardt en sjanse til?
Hvilke unggutter får sjansen? Chambers? Cresswell? Chadwick? Lienou?
Går stortalentene Pickles eller Morris foran de andre i køen?

Ingenting er mer gøy enn at egne unggutter slipper til og lykkes.

Blir en spennende sommer 😀


Flytte Ampadu ned? Du er sprø som et knekkebrød. Hva mener du?
#2
Wilson, Brandt og Charles? Dette er ville tilstander...

Underlig at klubben plutselig etter 25 år matcher de ambisjonene jeg personlig har for klubben. Nesten så man tror man drømmer.
#3
Quote from: auren on May 24, 2026, 18:43:17Nmecha meid ned. 2-0! Elendig dømming!

auren
Nemcha er en stor sterk mann.. Ser ut som at han taper en duell han skal være først i.
#4
Skal vi bli en noenlunde seriøs Premier League klubb så må vi oppgradere kraftig i de fremres rekker - Nmecha, James, Aaronson, Gnonto kan alle sammen forlate.

Å Piroe...
#5
Quote from: clintan on May 24, 2026, 18:33:11
Quote from: GeirO on May 24, 2026, 18:31:07Nå har Leeds tatt ferie, Rodon på corneren og Bogle før det
Når Aaronson får spille så lenge totalt ute av form, så har de ikke interesse.
Han spiller uansett han... Jobber hardt sier supporterne......
#6
Quote from: Kato on May 24, 2026, 18:31:14Forferdelig balltap av Nmecha i forkant. Vi har vært så grusomme etter pause at det er nesten straffbart at Farke ikke har gjort noe før vi ligger under. Elendig på banen, elendig på benken. Nmecha har ingenting utpå den banen å gjøre.

Jeg blir fly forbanna over at vi kan være så dårlige mot et elendig lag. Vi har aldri hatt så mye rom å spille fotball på.
Fine rom for Gnonto fremfor Aaronson....
#7
Hva i all verden er det fra Rodon ?
#8
Nå betyr plutselig west ham kampen mer. Vi kan klatre helt til 10-11 plass? £20 mill ekstra fra 17 plass det....
#10
Quote from: Kato on May 17, 2026, 17:46:09Tamt. Tynt. Ikke fortjent noe som helst.
Et lag som ganske tydelig har visse problemer med mannskap og er delvis på ferie allerede.

Nå skal vel Byram få noen minutter?
#11
Quote from: Hallgeir * on May 17, 2026, 17:33:47
Quote from: palle on May 17, 2026, 17:30:25Stach sliter; liker ikke...

Ute mot West Ham. Begynner å bli mange nå.
Fint. Tar gjerne 3 poeng til the ⚒️

#12
Pinlig å ikke bytte ut Stach med en gang... Er jo helt tydelig litt mer enn en smell.
#13
Quote from: peacock on May 17, 2026, 16:59:01
Quote from: Hallgeir * on May 17, 2026, 16:30:10James har vært frisk så langt.

Mye bedre i dag! Trenger jo kamptrening for å komme i gang. Mulig han har en fremtid som en slags vingback?
En vingback trenger å kunne å slå gode innlegg... Det kan ikke James. Helt ubrukelig faktisk.

Hvorfor er Aaronson enda på banen ? Vi får mye mer ut av Nmecha og Gnonto enn dette...
#14
Quote from: Kato on May 12, 2026, 00:04:53Daniel James ser ferdig ut i Leeds-drakten. Jeg tror Nmecha, Piroe, Bornauw, Byram og Perri også drar i sommer.
Tror du kan kaste på noen PSR på den også. Tanaka, Gnonto og Struijk er nok ikke langt unna å forlate om riktig bud kommer.

Aaronson må bare bort, håpløst. Null kvalitet.
#15
Skal vi ta steg videre som klubb så må vi kvitte oss med James og Aaronson også. Helt sjanseløse begge to.
#16
At han prioriterer å sette innpå James fremfor Gnonto i tillegg...
#17
Neste kamp scum borte. Vi er i skikkelig skikkelig trøbbel, jeg tror ikke vi overlever.
#18
Quote from: TK20 on March 21, 2026, 22:40:21DCL er kanskje den som er mest ute av det for tiden.
Helt isolert som vanlig, blir ikke akkurat spilt god. Som å se på Håland når City sliter, han gjør overhodet ingenting han heller.
#19
Tanaka allerede Leeds sin bestemann. Hvem i all verden kunne vite det?
#20
Quote from: Gordon McUseless on March 21, 2026, 22:24:32Noen som har sett denne utviklingen før?. Vi er i ferd med å miste det og Farke gjør ikke en dritt før vi ligger under.
Helt håpløst, jeg er så ubeskrivelig lei av Farke. Hvor lenge kan han holde på på denne måten?
#21
Helt utrolig å se på at vi nå har Nmecha som venstrekant.. Han spiller jo overhodet ikke spiss.

Farke ut. Nok er nok.
#22
Ramazani scorer i allefall mål. Litt for kreativ for Farke selvfølgelig.
#23
Se på Struijk der... hva i all verden.
#24
Quote from: Reaney on March 21, 2026, 21:59:43Leeds mangler individuell klasse sies det i VSport studioet.
Da blir det heller ikke mål.
La meg gjette - ingen taktiske forslaget fra ekspertene i studio? Tanaka, Gnonto og Okafor kan alle skape noe.






Buonanotte også
#25
Quote from: auren on March 21, 2026, 21:58:29
Quote from: leedslife on March 21, 2026, 21:54:54Okafor kommer nok inn ila de første 15

Han kommer nok inn ila de siste 15...

auren
72 min.
#26
Quote from: auren on March 21, 2026, 21:54:00Pause. 0-0. Dette var Sunderland all over. Særdeles dårlig kvalitet offensivt, men slipper også Brentford lite til. Nmecha og Aaronson kan fint erstattes av Okafor og Gnonto til pause. Eventuelt gå over til en 4-3-3 formasjon. Vi får det ikke helt til å stemme, og har vel slitt litt siste kampene med flyt i spillet.

Selv om dette langt fra har vært bra, må vi likevel huske på at Brentford er et av de beste lagene i PL denne sesongen. De lå altså på 7. plass foran denne runden og har gjort sine saker bra på bortebane de siste kampene. Vi mangler kreativitet og litt magi. Men kjenner jeg Farke rett blir det dessverre de samme 11 som entrer banen i andre omgang.

auren
Et Brentford som mangler flere av sine faste spillere. Engelske studioet som jeg ser på sier det i hvert fall ærlig : «a terrible game of fotball»
#27
Quote from: Joe Jordan on March 21, 2026, 21:49:13Like stille på tribunene som inne foran mål.
Jeg skrev dette for ett par uker siden. Elland Road under presset er ikke noe bedre enn spillerne, helt elendig støtte. Ikke ett spor av famous atmosphere.
#28
Quote from: Myhre10 on March 21, 2026, 21:38:12
Quote from: Kickthemdown on March 21, 2026, 21:35:16Helt forferdelig fotballkamp, ikke fortell meg at ikke Tanaka er en bedre fotballspiller enn Aaronson, helt håpløs.

Farke-ball dette, så deprimerende å se på.

Ja nå er Aaronson like dårlig som alle de andre, men for ikke så mange kampene siden var han kanskje den beste på laget.Tanaka har dessverre ikke fått til noen ting de gangene han har fått sjansen.
Dette er feilen til Leeds fans, de kjøper dette Farke tullet.. Hvordan i helsikke skal man prestere når man aldri får spille for så å plutselig starte en fa cup kamp uten noe som helst matchtrening? Fortell meg det? Det er faktisk ikke sånn fotball fungerer. Helt sjanseløst å forvente noe fra de som ikke får PL minutter. La meg snu på det, hva gjorde at Tanaka mistet plassen etter Chelsea og Liverpool kampene før jul?
#29
Helt forferdelig fotballkamp, ikke fortell meg at ikke Tanaka er en bedre fotballspiller enn Aaronson, helt håpløs.

Farke-ball dette, så deprimerende å se på.
#30
Vinner og trekker Port Vale (om de holder ut) hjemme i kvartfinalen.