Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.Flytte Ampadu ned? Du er sprø som et knekkebrød. Hva mener du?
Charles hadde vært en topp signering. Kan spille i alle 3 posisjoner på midten. Ta over for Ampadu og flytte han ned?
Brandt - Indreløper, 10er, venstre og høyre ving. Stach, Ampadu og Brandt lukter krutt. Charles, Tanaka, Longstaff og Gruev back Up - Sterkt!
Wilson - Hadde vært en kanonsignering. James blir og Gnonto selges. Jeg hadde digget å få Rutter tilbake. Skjer ikke, men masse X-faktor som kan spille 10er, spiss, høyre og venstreving. Må få inn flere enn Okafor som kan dra av spillere.
Nmecha og Gray backup.Aaronson i mixen på midten og kant.
Vi må ha en venstreback. Helst en som virkelig utfordrer Gabriel.
Strujik tror jeg selges desverre. Tror økonomien i det gjør at vi må. Da må han erstattes av en venstrebeint stopper. Bør være bedre enn alle vi har. Rodon og Bijol kjemper om siste plassen. Bornauw fin og ha i troppen. James sterk i fjor uansett posisjon. Bogle og han dekker høyresiden.
Keeperplassen - Hva bør vi gjøre? Trafford glipper. Flere keepere linket. Zion Suzuki fra Parma en av dem. Hva skjer med Darlow og Perri?
Signeres ny keeper så ryker en av dem. Trolig Darlow som er uten kontrakt om ca 1 uke..
Håper Wöber, Ramazani, Schmidt, Harrison er ferdige. Samme med Piroe.
Tror som sagt Gnonto og Strujik selges. Ryker Tanaka eller Gruev også?
Hva skjer med Crew?
Får Gelhardt en sjanse til?
Hvilke unggutter får sjansen? Chambers? Cresswell? Chadwick? Lienou?
Går stortalentene Pickles eller Morris foran de andre i køen?
Ingenting er mer gøy enn at egne unggutter slipper til og lykkes.
Blir en spennende sommer 😀