Ser på X at noen Leeds fans i England ønsker at Leeds går for å hente inn Andoni Iraola. Farke har et år igjen av sin kontrakt. Bør Leeds fornye kontrakten med et eller to år, eller bør Leeds se seg om etter en ny Head Coach/ Manager? Hva tenker dere.
Jeg personlig har sett noen negative sider med Farke og hans taktikkeri og spillergruppe utnyttelse. Og Iraola har gjort en fantastisk jobb med Bournemouth.
Jeg er noe usikker. Men jeg tror Andoni Iraola er et knepp opp på HC/ Manager skalaen.
Om det er realistisk at Iraola vil komme til Leeds er og en annen sak.
Jeg personlig har sett noen negative sider med Farke og hans taktikkeri og spillergruppe utnyttelse. Og Iraola har gjort en fantastisk jobb med Bournemouth.
Jeg er noe usikker. Men jeg tror Andoni Iraola er et knepp opp på HC/ Manager skalaen.
Om det er realistisk at Iraola vil komme til Leeds er og en annen sak.